Протокол
засідання педагогічної ради Одаївської гімназії
від 11.03.2022року с.Одаї №6/01-07
Голова педради: Присяжнюк Г.Г.
Секретар: Мельник Л.М.
ПРИСУТНІ: 16 чоловік (список учителів додається до протоколу)
Форма проведення засідання : дистанційна
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2. Про відновлення освітнього процесу за дистанційною формою навчання .
3. Про врегулювання трудових відносин із працівниками закладу під час дії
правового режиму воєнного стану.
4.Про звільнення від державної підсумкової атестації учнів, які завершують
здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022
навчальному році
5. Різне.
1.СЛУХАЛИ:
Галину ПРИСЯЖНЮК , директора гімназії , яка проаналізувала стан
виконання рішення педагогічної ради педагогами гімназії від 16.01.2022
року.
УХВАЛИЛИ:
1.Тримати на постійному контролі стан виконання рішень попередніх
педагогічних рад. Здійснювати корегування заходів на виконання рішень.
Адміністрація. Постійно.
2.СЛУХАЛИ:
Мирославу САВИК ,заступника директора з навчально-виховної роботи,яка
відзначила про те, що керуючись Законами України «Про освіту», «Про
повну загальну середню освіту»,відповідно до листа департаменту освіти і
науки Івано-Франківської області від 11.03.2022року № 269/01-12/05,наказу
відділу освіти, у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану, з метою
забезпечення виконання освітньої програми закладу та робочого
навчального плану 2021/2022н.р. охоплення навчанням всіх учнів ,зокрема
тих,які тимчасово перебувають за кордоном та внутрішньо переміщених осіб,
заклад може перейти на дистанційну форму навчання. Мирослава Савик
підкреслила особливості воєнного періоду,від якого діти потерпають
найбільше. У цих обставинах школа має стати своєрідним осередком,що
об’єднуватиме учнів та вчителів як громади так і дітей та педагогів ,які
вимушені покинути свої домівки. Разом з тим, роль школи під час війни
значно більша ніж освітня. Спілкування дітей між собою допоможе їм
відволіктись від трагічних подій. Відновлення роботи гімназії в
дистанційному режимі буде важливим внеском у життєдіяльність громади і
необхідним для учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу.
ВИСТУПИЛИ:
Марія ВЕРБІНЕЦЬ,класний керівник 9 класу, учитель інформатики ,
трудового навчання та мистецтва,яка повідомила про тимчасовий виїзд за
межі України учня 9 класу Гринюка Олександра, учениці Назарук Лілії,учнів
8 класу Токарук Богдани та Гошій Анни, підтримала пропозицію про
відновлення освітнього процесу в дистанційній формі.
Галина АРАБЧУК,класний керівник 6 класу ,учитель математики,яка
повідомила про виїзд за кордон учениці 6 класу Гошій Марії.
Ірина СЛОБОДА,класний керівник 5 класу ,яка заявила про тимчасове
перебування за кордоном учня 5 класу Гринюка Євгена, підтримала
пропозицію про відновлення освітнього процесу в дистанційній формі.
Ірина МАКСИМИШИН ,класний керівник 7 класу,учитель української
мови та літератури ,яка повідомила про тимчасовий виїзд за кордон 2 учнів 7
класу Добровольського Вадима та Присяжнюк Анастасії, запропонувала
відновити освітній процес в дистанційній формі та охопити навчанням
дітей,які тимчасово перебувають за межами України.
Руслана ВОЛОШИН,класний керівник 3класу,яка доповіла про виїзд за
межі України учня 3 класу Присяжнюка Олега.
УХВАЛИЛИ:
2.1.Відновити в гімназії освітній процес для учнів 2-9 класів з 14 березня
2022 року в дистанційній формі.
2.2.Враховуючи ситуацію воєнного стану в Україні та вимушений виїзд з
метою безпеки дітей за кордон, охопити віддаленим дистанційним навчанням
учнів,які тимчасово відсутні в Україні згідно списку :
1 Присяжнюк Олег Андрійович 3 клас
2 Гринюк Олександр Сергійович 5 клас
3 Гошій Марія Іванівна 6 клас
4 Добровольський Вадим Романович 7 клас
5 Присяжнюк Анастасія Андріївна 7 клас
6 Гошій Анна Іванівна 8 клас
7 Токарук Богдана Василівна 8 клас
8 Гринюк Євген Сергійович 9 клас
9 Назарук Лілія Василівна 9 клас
2.3.Організувати освітній процес відповідно Положення про дистанційну
форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом
МОН України 08.09.2020 року №1115 та Положення про здобуття базової
загальної середньої освіти Одаївської гімназії Тисменицької міської ради,
затвердженого наказом гімназії від 24.03.2021 року№29.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Савик М.В.
З 14.03.2022року .
2.3.Заступнику директора з навчально-виховної роботи САВИК М.В.:
2.3.1.Скласти графік проведення навчальних занять з врахуванням вимог
Санітарного регламенту та Положення про дистанційну форму здобуття
повної загальної середньої освіти.
2.3.2.Забезпечувати організаційно-методичний супровід в частині
використання веб-ресурсів та здійснювати щоденний моніторинг проведення
дистанційного навчання зі здобувачами освіти 2-9 класів
2.3.3.Розклад занять та робочий час вчителів в дистанційному режимі
максимально наблизити до розкладів навчальних занять та поточного режиму
роботи.
2.3.4.Заповнення шкільної документації,зокрема класних журналів у
друкованому вигляді, відтермінувати до нормалізації ситуації.
2.3.5.Регулярно оновлювати списки учнів ,які змінюють місце
перебування,тих, що виїджають з України за кордон та з врахуванням учнів
із внутрішньо переміщених осіб і подавати на електронну адресу відділу
освіти.
2.4.Всім вчителям-предметникам:
2.4.1.Дистанційне навчання здобувачів освіти здійснювати через інтернет-
платформу GoogleClassroom з поєднанням онлайн-занять через відео-
інструмент MEET (30 % навчального часу) та асихронному режимі
відповідно графіку проведення (додається).
2.4.2.Обмежити час безперервної роботи з технічними засобами навчання :
Для учнів 2-4 класів-не більше 15 хв.
Для учнів 5-7 класів –не більше 20 хв.
Для учнів 8-9 класу- не більше 20-25 хвилин.
2.4.3.Розробити тематичні домашні завдання з предмету за навчальними
програмами відповідно до календарно-тематичного планування,у яких
передбачити чіткі поради та інструкції, інтернет-посилання та інтернет-
ресурси та розмістити на сайті гімназії до 15.03.2022року.
2.4.4.Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час
дистанційного навчання здійснювати на платформі “Класрум” у розділі
“Оцінки” та електронному журналі,який розміщений на електронних
ресурсах.
2.4.5.Організувати щоденне навчальне спілкування(індивідуальні
консультації) із здобувачами освіти через сайт гімназії , Viber , Messenger, у
телефонному режимі.
2.5.Класним керівникам 2-9класів :
2.5.1.Повідомити через комунікаційні засоби зв’язку (вайбер-групи, групи
батьків учнів класів мережевої системи учнів, батьків) про відновлення
навчання в дистанційній формі з можливістю віддаленого дистанційного
навчання здобувачів освіти,які тимчасово перебувають за межами України.
2.5.2.Щоденно до 15.00.год. повідомляти адміністрацію гімназії про
охоплення дистанційним навчанням всіх здобувачів освіти ,особливо тих ,які
перебувають за кордоном.
2.5.3.Повідомляти здобувачам освіти про дати, теми уроків з предметів
навчального плану, зміст домашнього завдання, режим навчання,
інформаційні ресурси,які можуть використовуватися для навчально-
пізнавальної роботи учнями гімназії на період провадження освітнього
процесу в дистанційній формі.
2.5.4.інформувати про необхідність дотримання безпечних умов для
учасників освітнього процесу з урахуванням епідеміологічної ситуації та
ситуації воєнного стану в Україні.
2.6.Учителям ,які здійснюють (педагогічний патронаж):
2.6.1.Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії для учня 5
класу Бабія Дениса за індивідуальною формою здобуття загальної середньої
освіти шляхом проведення дистанційних корекційно-розвиткових занять в
синхронному та асинхронному режимі з допомогою батьків учня.
2.7.Соціальному педагогу Марії ВЕРБІНЕЦЬ:
2.7.1.забезпечувати соціальний супровід здобувачів освіти та учнів з
особливими освітніми потребами, займатись профілактикою тривожності,
здійснювати емоційну профілактику та інформаційний детокс згідно плану.
2.8.Бібліотекарю Галині АРАБЧУК :
2.8.1.Популяризувати художню літературу для здобувачів освіти через веб-
сайт закладу та проведення освітньої роботи з учнями згідно плану роботи
шкільної бібліотеки в дистанційній формі.
3. СЛУХАЛИ :
Галину ПРИСЯЖНЮК,директора гімназії,яка ознайомила присутніх із
змістом листа МОН України від 07.03.2022року №1/3378-22 “ Про практику
застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії
правового режиму воєнного стану»щодо тимчасових обмежень
конституційних прав і обмежень людини і громадянина,щодо трудової
повинності,щодо відпусток,організації дистанційної роботи працівників,
щодо оформлення простою,оплати праці закладів освіти під час
призупинення навчання та ін. Галина Гаврилівна наголосила на особливостях
дистанційної роботи. Дистанційна робота-це форма організації праці,за якої
робота виконується працівником поза робочими приміщеннями чи
територією власника або уповноваженого ним органу,в будь-якому місці за
вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій. В умовах дистанційного режиму роботи працівник самостійно
визначає робоче місце та несе відповідальність за забезпечення безпечних і
нешкідливих умов праці на ньому. Під час дистанційного режиму роботи за
працівниками зберігаються права та обов’язки, визначені КЗпП України та
іншими актами законодавства. Керівник закладу має забезпечити щоденний
моніторинг результатів роботи працівників у будь-який доступний спосіб,в
тому числі із використанням засобів відеоконференцзв’язку. Директорка
повідомила, що серед педагогічних працівників за межами України на даний
період перебуває учителька української мови та літератури Мельник
Л.М,згідно поданої заяви за добровільним бажанням їй оформлено відпустку
без збереження заробітної плати.
УХВАЛИЛИ:
3.1.Інформацію директора гімназії Г.Г.Присяжнюк про взяти до відома та
враховувати під час організації освітнього процесу.
3.2.Перевести на дистанційний режим роботи всіх педагогічних
працівників,які проводять заняття у 2-9 класах та виконують іншу
організаційно-педагогічну роботу з можливістю віддаленого дистанційного
навчання здобувачів освіти та з дотриманням встановленого, згідно з
тарифікацією, робочого часу (педагогічного навантаження) без зміни інших
умов праці.
Педагогічні працівники. На період здійснення дистанційного
навчання під час правового режиму воєнного стану.
3.3.Покласти на всіх педагогічних працівників особисту відповідальність за
забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці в будь-якому місці за
вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій.
Педагогічні працівники .На період здійснення дистанційного
навчання під час правового режиму воєнного стану.
3.4.Робочі години вчителів, які забезпечують дистанційне навчання учнів
обліковувати (рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та
розкладу навчальних занять в гімназії.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Савик М.В.
3.5.Здійснювати щоденний моніторинг дистанційної роботи педагогічних
працівників у будь-який доступний спосіб,у тому числі із використанням
відеоконференцзв’язку .
Заступник директора з навчально-виховної роботи Савик М.В.На
період здійснення дистанційного навчання під час правового режиму
воєнного стану.
4.СЛУХАЛИ:
4.1.Мирославу САВИК , заступника директора з навчально-виховної роботи,
яка повідомила, про те, що згідно наказу Міністерства освіти і науки України
від 28.02.2022 року №232 «Про звільнення від державної підсумкової атестації
учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти,
у 2021/2022 навчальному році» здобувачі освіти 4 та 9 класів звільняються від
проходження ДПА.
ВИСТУПИЛИ:
Галина ПРИСЯЖНЮК,директорка гімназії , яка зазначила, що навчальний
рік для здобувачів освіти буде завершено за результатами підсумкового
оцінювання та переведено до наступного класу
Галина ГРИГОРЧАК ,учителька 4 класу,яка зазначила про підготовку з
учнями до проходження ДПА з математики та української мови і літератури.
Однак, через дистанційне навчання виникають певні труднощі щодо
письмових робіт ,тому рішення звільнити учнів від проходження ДПА у
2021/2022н.р. є правильним.
Марія ВЕРБІНЕЦЬ ,класний керівник 9 класу,яка нагадала про рішення
учнівських та класних батьківських зборів про вибір учнями історії України
для складання державної підсумкової атестації учнів,які завершують
здобуття базової середньої освіти у у 2021/2022н.р.,але провести ДПА в
дистанційній формі з дотриманням академічної доброчесності буде важко
,найголовніше в умовах воєнного часу –збереження життя і здоров’я дітей.
Підтримала рішення про звільнення від державної підсумкової атестації учнів,
які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у
2021/2022 навчальному році.
УХВАЛИЛИ:
4.1.Звільнити у 2021/2022н.р. від проходження державної підсумкової
атестації здобувачів освіти , які завершують здобуття початкової та базової
загальної середньої освіти.
4.2.Учителю Григорчак Г.Ф. у класному журналі на відведених сторінках «
Математика»,«Українська мова», «Українська література» зробити запис у
колонці ДПА «звільнений».
4.3.Учителям-предметникам Мельник Л.М.,Арабчук Г.М.,Присяжнюк Г.Г. у
класному журналі на відведених сторінках“Українська мова”,“Алгебра”,”
Геометрія “, “ Історія Україна” у колонці ДПА зробити запис “звільнений(а)”.
4.4. Вербінець М.М.,класному керівнику 9 класу у відповідній графі додатку до
документа про освіту зробити запис “звільнений”
4.4.1. Дану інформацію довести до відома учнів та батьків до 15.03.2022 року.
5. Інформацію про різне взяти до відома.
Голова педради: Г. Присяжнюк
Секретар: О.Блажків
Список учителів ,
які брали участь у засіданні педагогічної ради в дистанційному режимі:
1. Арабчук Галина Мар’янівна
2. Токарук Софія Вікторівна
3. Блажків Оксана Василівна
4. Вербінець Марія Миколаївна
5. Богак Мар’яна Василівна
6. Волошин Руслана Володимирівна
7. Григорчак Василь Іванович
8. Григорчак Галина Федорівна
9. Дутчак Ірина Ігорівна
10. Збіглей Марія Василівна
11. Максимишин Ірина Миколаївна
12. Савик Мирослава Василівна
13. Слобода Ірина Миколаївна
14. Фицик Михайло Любомирович
Немає коментарів:
Дописати коментар