Протокол
засідання педагогічної ради
Одаївської ЗОШ І-ІІ ступенів
№04/02-07
04.01.2019 р. с. Одаї
Голова педради:
Присяжнюк Г.Г.
Секретар: Жарська Х.В.
ПРИСУТНІ:
17 осіб (список додано до протоколу)
Порядок денний:
1.Про виконання рішень попередньої
педради.
Присяжнюк
Г.Г.
2. Про підсумки
роботи педколективу у I семестрі 2018 року.
2.1.Про рівень навчальних досягнень учнів
за результатами проведення підсумкових контрольних робіт. Моніторинг успішності здобувачів освіти у I cеместрі
2018/2019 н.р.
Савик М.В.
2.2.Про моніторинг виконання
учителями-предметниками навчальних програм у I cеместрі 2018 року. Про дотримання
педагогами школи критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів школи у I cеместрі 2018/2019 н.р. та інструкції з
ведення класних журналів.
Савик М.В.
2.3.Про здійснення індивідуального навчання з учнями Бабієм
Денисом (2 клас), Токаруком Любомиром (3клас).
Слобода І.М., Блажків О.В.
2.4.Про підсумки роботи
соціально-педагогічної служби. Про роботу з дітьми з особливими освітніми
потребами, з дітьми, що опинились у складних життєвих обставинах. Про стан
відвідування учнями школи у I cеместрі 2019 року.
Соціальний
педагог Вербінець М.М., класні керівники
2.5.Про підсумки виховної та правовиховної
роботи у I cеместрі
2018 року.
Тимчук М.І., класні керівники
2.6.Про підсумки роботи шкільної бібліотеки у I cеместрі 2018 року. Про стан забезпеченості підручниками здобувачів
освіти.
Вербінець А.М.
4.Про графік відпусток працівників школи у 2019 році.
Присяжнюк Г.Г.
1.СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г., директора школи, – текст
доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
1.1.Усім
педагогам та учням школи дотримуватися Правил внутрішнього трудового
розпорядку та режиму роботи школи.
1.2.Заступнику
директора школи Савик М.В. посилити
контроль за виконанням варіативної складової робочого навчального плану та
здійснення правильності записів у класних журналах.
1.3.Григорчаку
В.І., Савик Ю.Г., учням школи дотримуватися
безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури.
1.4.Класним
керівникам здійснювати контроль за наявністю в учнів відповідної
спортивної форми на уроках фізичної культури.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.1.СЛУХАЛИ:
Савик
М.В., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, – текст доповіді
додається до протоколу.
ВИСТУПИЛИ:
Прошак Г.В.,
учитель математики, яка повідомила про тенденцію до зниження рівня знань із
математики. Це один із найважчих предметів для сприйняття учнів практично всіх
вікових груп. Учні мало часу приділяють виконанню домашніх завдань, що стало
однією з причин погіршення знань учнів з математики.
Жарська Х.В., учитель
української мови та літератури, яка зазначила, що рівень навчальних досягнень з
української мови знизився. Причиною цього стало недостатнє приділення уваги
закріпленню теоретичного матеріалу вдома, а також невміння критично відноситися
до своїх знань.
Гавадзин О.М., учитель
хімії та біології, яка зауважила, що учні не завжди уважні під час виконання
завдань на уроках та вдома. Відсутність мотивації до навчання стає причиною
зниження рівня навчальних досягнень учнів.
УХВАЛИЛИ:
2.1.1.Учителям-предметникам:
2.1.1.1.Розвивати
загальнонавчальні уміння в учнів оцінювати власну відповідь, навички
самоконтролю та самоаналізу навчальної діяльності.
2.1.1.2.У
наступному семестрі врахувати помилки, які допустили учні у підсумкових
контрольних роботах, з метою їх подальшого недопущення.
2.1.1.3.При
складанні календарного планування на ІІ семестр 2018-2019 н.р. врахувати
недоліки з метою їх недопущення.
2.1.1.4.Акцентувати
увагу на проведенні індивідуальних роз’яснень щодо виконання домашніх завдань
учнями.
2.1.2. Адміністрації
школи при здійсненні внутрішнього контролю звертати увагу на
об’єктивність оцінювання та дотримання критеріїв оцінювання
вчителями-предметниками.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.2.СЛУХАЛИ:
Савик
М.В., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, – текст доповіді
додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
2.2.1.Учителям
школи:
2.2.1.1.У своїй роботі
керуватися державними предметними програмами, інструктивно-методичними
рекомендаціями МОН України щодо вивчення шкільних дисциплін, Інструкцією щодо
заповнення класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних
закладів, затвердженою наказом МОН України від 08.04.2015р. №412 та Інструкцією
з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів, вимогами до усного і писемного мовлення учнів та проведення письмових
робіт і перевірки зошитів, орфографічним режимом, а також критеріями оцінювання
навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.
2.2.2.Заступнику
директора школи Савик М.В.:
2.2.2.1.При складанні
календарного планування на ІІ семестр 2018-2019 н.р. врахувати недоліки з метою
їх недопущення.
2.1.1.4.Акцентувати
увагу на проведенні індивідуальних роз’яснень щодо виконання домашніх завдань
учнями.
2.1.2. Адміністрації
школи при здійсненні внутрішнього контролю звертати увагу на
об’єктивність оцінювання та дотримання критеріїв оцінювання
вчителями-предметниками.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.3.СЛУХАЛИ:
Слободу
І.М., учителя 2 класу, – текст доповіді додається до
протоколу.
Блажків
О.В., учителя 3 класу, – текст доповіді додається до
протоколу.
ВИСТУПИЛИ:
Івасюк Н.І.,
учитель англійської мови, яка повідомила про вивчення іноземної мови учнями,
які навчаються індивідуально. Учень 3 класу Токарук Любомир засвоює програму з
англійської мови добре, старанно ставиться до навчання. Вивчення англійської
мови з учнем 2 класу Бабієм Денисом відбувається в усній формі. Денис повторює
слова за вчителем та слухає пісні.
УХВАЛИЛИ:
2.3.1.Блажків
О.В., класному керівнику 3 класу, сприяти підтримці зв’язку
третьокласників із Токаруком Любомиром.
2.3.2. Учителям-предметникам
скласти навчальні програми та календарно-тематичні планування відповідно до
Типового навчального плану початкової школи для дітей з порушенням
опорно-рухового апарату (дод. 12 до наказу МОН від 28.01.2014р. №80), Положення
про індивідуальну форму навчання, затвердженого наказом МОН України від
12.01.2016 р. №8, та рекомендацій ПМПК.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.4.СЛУХАЛИ:
Вербінець М.М., соціального педагога, –
текст доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
2.4.1.Соціальному
педагогу школи Вербінець М.М.:
2.4.1.1.Регулярно
проводити облік відвідування учнями занять після першого уроку та надсилати
відповідну інформацію у відділ освіти.
2.4.1.2.Проводити
заходи на протидію булінгу у шкільному середовищі.
2.4.2.Класним
керівникам регулярно вести журнали обліку відвідування учнями занять, у
яких позначати причину відсутності учнів та підтверджувати довідками
відсутність учнів на уроках.
2.4.3.Заступнику
директора з навчально-виховної роботи Савик М.В. щомісяця перевіряти
відповідність обліку відсутності учнів на предметних сторінках журналів
загальному обліку відсутності учнів школи.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.5.СЛУХАЛИ:
Тимчук М.І., педагога-організатора, –
текст доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
2.5.1.Сприяти розвитку
особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу;
формуванню особистості патріота України гідного громадянина, який усвідомлює
свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації.
2.5.2.Створити умови
для розвитку комунікативних та інформаційно-комунікаційних компетентностей
учасників навчально-виховного процесу у позаурочній діяльності.
2.5.3.Виховувати в
учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування здорового способу
життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я.
2.5.4.Формувати
культуру спілкування, безпечне толерантне середовище та інформаційну культуру
учасників навчально-виховного процесу.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
2.6.СЛУХАЛИ:
Вербінець
А.М., шкільного бібліотекаря, – текст доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
2.6.1.Працювати
над створенням умов для творчого вдосконалення учнів та учителів школи.
2.6.2.Продовжити
роботу над підвищенням читацької культури учнів.
2.6.3.Розробити
заходи різних форм та напрямків для залучення учнів школи до активного читання.
За дане рішення
проголосували:
за
– 17
проти
– 0
утримались
– 0
Голова педради: Г. Присяжнюк
Секретар:
Х.Жарська
Немає коментарів:
Дописати коментар