7.13.2022

 

 Протокол

засідання педагогічної ради  Одаївської гімназії 

 

від 03.05.2022р.                                    с.Одаї                                     № 09/01-07

Голова педради: Присяжнюк  Г.Г.

Секретар:  Мельник Л.М.

 

ПРИСУТНІ: 15чоловік (Арабчук Г.М., . Блажків О.В., Боярська М.В., Вербінець М.М., Волошин Р.В., Григорчак В.І.,Григорчак Г.Ф., Дутчак І.І., Збіглей М.В., Савик М.В., Слобода І.М. Токарук С.В., Фицик М.Л.)

Форма проведення засідання : дистанційна

 

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

 

1.Про виконання рішень попередньої педагоічної ради.

2.Про стан виконання освітніх програм та навчальних планів  учителями та учнями та результати  моніторингу  здійснення в гімназії  дистанційного навчання у 2-9 класах.

                                                                          

3.Про особливості  завершення  2021/2022 навчального року в період правового режиму воєнного стану. Організація проведення оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти(тематичного,семестрового,річного).

4. Про внесення змін у структуру 2021/2022 навчального року.                                                                                  

5.Про  врегулювання трудових  відносин  із працівниками закладу під час дії правового режиму воєнного стану. 

6. Різне. 

                                                              

СЛУХАЛИ:

Мирославу САВИК ,заступника директора гімназії,яка повідомила про стан виконання освітніх програм і навчальних планів  учителями та учнями. Розказала  про   результати  моніторингу  здійснення в гімназії  дистанційного навчання у 2-9 класах — текст доповіді додається.

ВИСТУПИЛИ:

Блажків О.В., класний керівник 2 класу, яка повідомила,  що в класі навчається  5 учнів. Всі учні навчаються відповідно своїм здібностям. Оксана Василівна зазначила, що  під час навчання використовує програму НУШ. Для учнів застосовується формувальне та підсумкове оцінювання,яке здійснюється шляхом спостереження за поведінкою учнів у різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань. . Завдання надсилаються  через додаток «Google Classroom»  відповідно до  розкладу уроків. На кожний урок  учні отримують вказівку, у якій розписано за сторінками, що конкретно прочитати чи вивчити з підручника, посилання на відповідні відео в Інтернеті, посилання на розроблені тестові завдання (використовую  Google-Форми), де дитина проходить тест, бачить свій результат і правильні відповіді одразу по завершенні тестування, аналізуються помилки. У перші дні було складно працювати у додатку Classroom. Зараз діти звикли, більшість з них є дуже активними, вони виконують завдання, фотографують та надсилають у Classroom або через соціальну мережу Viber. Декому потрібні нагадування щодо виконання завдань та індивідуальні консультації по телефону.

 

Савик М.В.,  класний керівник 3 класу, яка повідомила про те, що учням у кількості 7 чоловік подобаються  різні види роботи, зокрема творчі, оскільки можуть розвивати свої здібності.

Григорчак Г.Ф.,  класний керівник 4 класу, яка проінформувала, що учні старанні, відповідальні, більшість учнів навчаються із задоволенням. Учні є активні,доброзичливі,дружелюбні,приймають активну участь у загальношкільних онлайн заходах.

Арабчук Г.М., вчитель математики, яка повідомила про те, що навчальний матеріал за Держстандартом зосереджений на розвитку мислення у школярів та вміння письмово пояснити виконану задачу. Деяким учням важко даються пояснення до задач,оскільки через невиконання домашніх завдань втрачається логічна послідовність у вивченні матеріалу. Також введення до навчального курсу додаткових тем ускладнює вивчення математики ,зазначила про невчасне виконання учнями домашніх завдань,відсутність контролю з боку батьків. В такому випадку вчителька працює з дітьми в індивідуальному порядку.

Мельник Л.М., вчитель української мови та літератури, яка розповіла, що здійснює навчання на основі програми затвердженої МОН України. На своїх уроках використовує різні форми занять, найбільше дітям подобається кроссенс. Під час ознайомлення та вивчення нового матеріалу подає учням цікаві практичні завдання,а для закріплення матеріалу складають сенкан, асоціативне гроно, відтворюють події у творі за ілюстраціями. Здебільшого всі учні  виходять на зв’язок через MEET –конференції,але не включають камери,що утруднює процес контролю за діяльністю учнів безпосередньо на уроці. Трапляються випадки фіктивного підключення  на онлайн  уроки.

Збіглей М.В., вчитель географії, яка зазначила, що під час своєї роботи велику увагу приділяє охопленню всіх дітей навчанням. Для освоєння учнями програмового матеріалу використовує різні форми занять: уроки-подорожі,  уроки-лекції, обговорення проблем, індивідуальні консультації, доповіді тощо. У роботі використовує різнорівневі завдання. Марія Василівна відзначила труднощі у використанні навчальної платформи  Gogol klas.

Дутчак І.І., вчитель хімії та біології, яка відмітила, що під час своєї роботи працює за оновленою програмою. Ірина Ігорівна застосовує оптимальні варіанти засвоєння навчального матеріалу: міні-конспекти, плани, есе; готує до самостійного вивчення предметів, кращого засвоєння практичних завдань в стандартній і нестандартній ситуації та самостійного проводити природничо-наукові спостереження.

Вербінець М.М., вчитель інформатики, яка зазначила те, що поглиблене вивчення інформатики у школі потребує відповідної навчально-матеріальної бази. Найголовнішою проблемою, під час  дистанційного навчання, стало те, що дітям  важко виконати те чи інше завдання без наочного пояснення вчителя.  Марія Миколаївна зазначила про те ,що учні ,які пропускають онлайн заняття можуть знайти матеріали для самостійної роботи у КЛАСрумі.

Присяжнюк Г.Г.,вчитель історії, яка доповіла, що важливим кроком у вивченні  історії мають активні та інтерактивні методи. У підручнику з історії вміщено різнорівневі завдання та практичні заняття,які вчителька пропонує для самостійного опрацювання матеріалу  учнями.  Галина Гаврилівна  під час дистанційного навчання пропонує учням для кращого розуміння навчального матеріалу  відео уроки розроблені МОН України на платформі « Всеосвіта».

Григорчак В.І.,учитель фізкультури ,який зазначив  про труднощі проведення занять з фізкультури в дистанційному режимі.  Василь Іванович у своїй діяльності широко практикує відеоролики занять фізичними вправами ,які проводять тренери. Для здійснення оцінювання результатів фізичних досягнень школярі знімають виконання вправ на відео і відсилають учителю для оцінювання.

Богак Мар’яна Василівна,учителька польської мови,яка відзначила  про те, що інтернет -платформа Google Classroom,попри свої недоліки є однією з найкращих форм навчання  в умовах карантину. Завдання з польської мови надсилаються згідно з календарно-тематичним плануванням та розкладом уроків. Переваги: діти мають можливість переглядати відео, слухати аудіо, проходити тести онлайн та зразу бачити свої результати; допомога батьків. Недоліки: неактивність учнів, відкладання виконання завдань, невиконання завдань деякими учнями зовсім; труднощі для дітей і батьків в опануванні Classroomу. З деякими дітьми учителька працює паралельно у вайбері,максимально налаштовує зв'язок з кожним учнем,дає коментарі щодо якості виконання домашнього завдання.

Білинська Софія Вікторівна ,учителька англійської мови,класний керівник 7 класу, яка повідомила про дистанційне  навчання    на  платформі  Google classroom   як  ефективний  варіант  навчання  в умовах воєнного стану. Для  вчителя  тут  зручно  викладати  різний  тип  матеріалу, а  основне  є  зворотній  зв’язок -можна  оцінювати  учнів ,що сприяє  мотивації  до  навчання.  Учні  швидко  пристосувались  до  такої  форми  роботи ,проте не  всі  виявили  самостійність  і  організованість у  підготовці домашніх  завдань. Викладаючи  англійську  мову   в початковій  і  основній  школі, вчителька зауважує,  що  приємно  вражена  навчанням   учнів  початкової  школи. Дуже  активні  учні  2  і  4  класів ,які  вчасно  виконують  свої  завдання. Відчувається, що  батьки  хвилюються  за  навчальний  процес, оскільки завжди  консультуються  в  онлайн  чи  телефонному  режимі, якщо  у  них  виникають  проблеми. Проте,  є  й  такі  батьки , які  попри  свою повсякденну  зайнятість  не  можуть  проконтролювати навчання  своїх  дітей,  тому  є  такі  учні ,які не  здали  жодної  роботи. Спостерігаючи  за  навчанням  учнів  в  основній  школі,слід  підкреслити  їх  неорганізованість. Багато  учнів  здають  невчасно  свої  роботи   або  взагалі  їх  не  здають. Проте є  такі школярі, які  є постійно  активні, старанно  виконують  завдання,готують  повідомлення і  намагаються  вчасно  виконати  роботу. Як  класний  керівник 7 класу не  дуже  задоволена  роботою  учнів,зокрема важко спілкуватись з Атаманюком Станіславом.На  відміну  від  традиційного  навчання , вони  проявляють  меншу  активність  і  не  вчасно  здають  роботи.  Постійно  підтримую  зв’язок  з  батьками. Більшість контролюють навчання  учнів, про те  учні  не  вміють правильно  розподілити час , поєднювати  навчання  на  онлайн-платформі  і  уроки по  телебаченню.

ФИЦИК МИХАЙЛО ЛЮБОМИРОВИЧ ,учитель музичного мистецтва у 3-7 класах,керівник гуртка «вокальне мистецтво»,який відзначив особливості дистанційного з музичного мистецтва. Навчання організоване згідно календарно-тематичного планування. Уся інформація на сайт подається вчасно(навчальні матеріали,відео та аудіо-записи творів,які треба прослухати,тексти та мелодії пісень,які мають вивчити діти). Однак ,постійно  виникають  проблеми з  виконанням завдань  для  певної  частини учнів,які  нічого не виконують і навіть не відгукуються на повідомлення. Деякі  діти   пишуть «здано», але роботи не відсилають,так само аудіо-записи вивчених пісень у виконанні учнів. Тому постійно доводиться учням нагадувати  про вчасне завантаження виконаних завдань для оцінювання,надавати індивідуальні консультації. 

ВОЛОШИН РУСЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА,учитель основ християнської етики,яка розказала про організацію дистанційного навчання з курсу «Основи християнської етики», яке здійснюється згідно календарно-тематичного планування. Щодо уроків  християнської етики у 2-9 класах,то учні теж стараються їх виконувати, інколи буває, що не можуть відправити виконане завдання, то відправляють на вайбер.

 

УХВАЛИЛИ:

1.1.Забезпечити виконання освітніх програм, навчальних програм і навчального плану до 09.06.2022р.

1.2.Забезпечити дотримання вчителями чинних критеріїв та об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів у гімназії.

1.3.Класним керівникам 5-9 класів Слободі І.М.,Арабчук Г.М.,Вербінець М.М.,Токарук С.В. провести додаткову роз’яснювальну роботу з батьками  учнями з питань організації дистанційного навчання .                       

                                                                              ( До 05.05.2022року)

1.4.Всім учителям-предметникам використовувати  диференційований індивідуальний підхід у доборі домашніх завдань з предмету ;продовжити  щоденне  навчальне спілкування із здобувачами освіти через сайт школи, здійснювати індивідуальну допомогу через Skype, Viber, у телефонному режимі.

1.4.1.Удосконалювати форми проведення дистанційного навчання, використовувати інноваційні технології онлайн-навчання .

1.4.2.Результати праці здобувачів освіти фіксувати у тимчасово заведеному журналі у зручний для вчителя спосіб з наступним перенесенням у класний журнал після закінчення освітнього процесу.    

1.4.3.Довести  інформацію  до учнів  про  проведення тематичного,  семестрового і річного оцінювання, яке  буде здійснюватись  за результатами   виконаних   практичних,  контрольних , лабораторних   робіт  та поточного оцінювання.                                                 (До 05.05.2022року)

1.5.Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Савик М.В.:

 

1.5.1.Забезпечити виконання  працівниками методичної, організаційно-педагогічної  роботи, зокрема індивідуальних планів дистанційної роботи та виконання освітніх програм,тематичних планів з предмету.

1.5.2. Здійснювати щоденний контроль за організацією освітнього процесу через мережу Інтернет: надсилання учителями-предметниками  навчальних матеріалів для здобувачів освіти згідно розкладу уроків, виконання домашніх завдань здобувачами освіти, надсилання матеріалів на сайт .

 

2. СЛУХАЛИ:

 Присяжнюк Г.Г., директора гімназії,яка у своєму виступі відзначила про особливості  завершення  2021/2022 навчального року в період правового режиму воєнного станута організацію проведення оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти(тематичного, семестрового, річного). Доповідачка ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо окремих питань  завершення  2021/2022 навчального року,затверджених наказом Міністерства освіти України від 01.04.2022року №290. Галина Гаврилівна зауважила про те ,що в межах академічної свободи,відповідно до частин третьої та четвертої ст.10 закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу,виконання освітньої програми,навчального плану є внутрішнім питанням кожного закладу,його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.

Савик М.В.,заступник директора ,яка запропонувала завершити навчальний рік 09 червня 2022року,оскільки в умовах воєнного часу святкові дні календаря були робочими.  Мирослава Василівна рекомендувала забезпечити виконання освітніх програм,навчальних планів  за рахунок ущільнення навчального матеріалу,організації самостійної навчальної діяльності учнів , звернуто увагу на на необхідність психологічної підтримки учнів ,у тому числі і після завершення навчального року.

УХВАЛИЛИ:

2.1. Завершити навчальні заняття 09 червня 2022 року.

2.2. Педагогічним працівникам гімназії забезпечити дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють діяльність закладів загальної середньої освіти, при здійсненні тематичного, семестрового та річного оцінювання навчальних досягнень учнів, а саме:

 2.2.1. Підсумкове оцінювання  за ІІ семестр  здійснювати  у вигляді письмової контрольної роботи, онлайн тестування, діагностичної роботи ,усної співбесіди тощо. У випадку невиконання учнями обов’язкових видів робіт дозволити вчителю коригувати оцінювання результатів навчання за II семестр.

2.2.2. Семестрове оцінювання за ІІ семестр здійснювати за результатами тематичного оцінювання та поточного оцінювання, отриманого учнями під час очного і дистанційного навчання.

2.2.3. При здійсненні оцінювання за ІІ семестр зараховувати всі оцінки, які отримав учень (учениця) упродовж цього семестру незалежно від місця навчання .

2.2.4. При  оцінюванні враховувати  результати оцінювання учнів ,які тимчасово навчалися у закладах освіти за межами України і надали інформаційну довідку про період навчання із зазначенням переліку предметів, окремих тем та результатів оцінювання.(Атаманюк Станіслав ,7 клас).

 2.2.5. Під час виставлення річної оцінки мають враховуватися динаміка особистих результатів навчання учня (учениці) з предмета та сформованість в учня (учениці) уміння застосовувати набуті знання.

 2.2.6. Річне оцінювання здійснювати на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри.

 2.2.7. У 2-4 класах підсумкова оцінка за рік визначається з урахуванням динаміки досягнення того чи іншого результату та спостережень вчителя за учнями відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти ,затверджених наказом МОН України від 13.07.2021року №813.

2.3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Савик М.В. забезпечити проведення:

         2.3.1. Свята «Останній дзвоник» 09 червня 2022 року в онлайн режимі.

         2.3.2. Урочистих зборів, присвячених врученню документів про базову середню освіту випускникам 9 класу  14  червня 2022 року.

         2.3.3. Розробити та затвердити розклад проведення навчальних занять з метою виконання навчальних планів і програм з окремих предметів.

       2.3.4. Розробити та затвердити загальногімназійний графік проведення уроків контролю та корекції знань учнів з навчальних предметів у 5-9 класах за ІІ семестр 2021-2022 навчального року (додаток).

         2.3.5. Забезпечити організацію розрахунку середнього бала свідоцтва про базову середню освіту випускників 9 класу відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 28.04.2012 року №1/9-326.

         2.3.6. За результатами навчального року забезпечити видачу відповідних документів про освіту учням:

         - 2-4 класів – свідоцтв досягнень;

         - 5-8 класів – табелів успішності;

         - 9 класу – свідоцтв про базову середню освіту.

У відповідній графі додатку до документа про освіту зробити запис «звільнений(а)».

2.4. Класним керівникам 5-9 класів :

2.4.1. Провести з учнями та їх батьками додаткову розяснювальну роботу щодо особливостей проведення уроків контролю та корекції знань учнів з навчальних предметів у 5-9 класах та оцінювання їх результатів навчання в дистанційній формі. Звернути особливу увагу на тих учнів,які понизили свій рівень навчальних досягнень за період дистанційного навчання.

3. СЛУХАЛИ:

Присяжнюк Г.Г., директора гімназії, про внесення змін у структуру 2021/2022 навчального року.

УХВАЛИЛИ:

3.1. Унести зміни до структури 2021-2022 навчального року, а саме:

         3.1.1.  У п. 1 « ІІ семестр – з 12 січня   по 09 червня  2022 року»

        3.1.2. У п.3. «Свято останнього дзвоника провести 09 червня 2022року в онлайн режимі».

            3.1.3. У п.4. «державна підсумкова атестація 4,9 клас»- звільнені

3.2. Всім учителям-предметникам внести зміни у календарно-тематичне планування відповідно до зміненої структури 2021/2022 н.р.

3.3. Соціальному педагогу Вербінець М.М.,бібліотекарю Арабчук Г.М. :

 3.3.1. Здійснити корекцію заходів у планах виховної,соціально-педагогічної,шкільної бібліотеки  роботи гімназії відповідно до зміненої структури 2021/2022 н.р

3.4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Савик М.В.:

3.4.1. Довести зазначену інформацію до відома працівників закладу, здобувачів освіти та їх батьків.

3.4.2. Взяти під особистий контроль корекцію вчителями календарно-тематичного планування з кожного предмету.

4. СЛУХАЛИ:

 Присяжнюк Г.Г., директора гімназії, про врегулювання трудових  відносин  із працівниками закладу під час дії правового режиму воєнного стану — текст  доповіді  додається до протоколу.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Продовжити  дистанційний режим  роботи педагогічних  працівників   на  період  дії  воєнного стану в України з оплатою праці  із розрахунку заробітної плати встановленої при тарифікації за фактично виконаний ними обсяг навчального навантаження у дистанційному режимі. 

4.2. В умовах дистанційного режиму роботи працівник самостійно визначає робоче місце та несе відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці.

4.3. Не розглядати як порушення  трудової дисципліни в умовах воєнного стану зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов (відсутність Інтернету),необхідних для  виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами  має розглядатися як простій(ст.34 КзпПУ).

 4.3.1. Встановити режим роботи працівників (адміністрації і технічних) із запровадженням  гнучкого графіку їх роботи в закладі.

4.4.Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Савик М.В.:

 4.4.1. Скласти  графіки виходу на роботу  адміністрації   і технічних  працівників  на період воєнного часу та організувати їх  роботу згідно графіку (з 9.00 до  16.00.год-адміністрація),(з9.00.до17.00.год.-технічний персонал)                                                                        

 4.4.2. Забезпечити щоденний моніторинг результатів роботи працівників у будь-який доступний спосіб, у тому числі із використанням засобів відеоконференцзв’язку.

4.5.Всім  педагогічним працівникам:  

4.5.1. Скласти індивідуальний план дистанційної роботи, у який включити   складання тематичних завдань  для здобувачів освіти відповідно до календарно-тематичного планування, роботу з нормативними освітніми документами, розробку дидактичних матеріалів, тестів, індивідуальних завдань, роботу з електронними версіями підручників для 5 класу, роботу над методичною проблемою, плану виховної роботи та плану самоосвіти ,т.п.

№пп

Дата

Зміст виконаної роботи

Примітка

 

 

 

 

4.6.Здійснювати виконання іншої організаційно-педагогічної роботи  працівникам:

 4.6.1. Соціальному педагогу Вербінець Марії Миколаївні  щоденно слідкувати за надходженням електронної пошти та вести облік у журналі вхідної та вихідної документації,ведення сайту гімназії.

  4.6.2. Шкільному бібліотекарю  Арабчук Г.М. вести журнали реєстрації наказів всіх видів та іншої ділової документації.

4.7. Керівникам гуртків Волошин Р.В.,Фицику М.Л.:

  4.7.1.Забезпечити виконання навчальної програми гурткової роботи з учнями у дистанційній формі.

4.8. Класним-керівникам 2-9 класів :

  4.8.1. Провести інформування здобувачів освіти   щодо дотримання   вимог безпечної поведінки під час збройної агресії, як діяти під час онлайн уроків, якщо вмикається сигнал “Повітряна тривога”(користуватись Пам’яткою).

 4.8.2. Забезпечити психологічний супровід учнів в період воєнного стану.

5. Інформацію про різне взятии до відома.

 

 

 

Секретар                                                                     Леся МЕЛЬНИК

Голова педради                                                        Галина ПРИСЯЖНЮК

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...