2.23.2021

 

Протокол

засідання педагогічної ради  Одаївської загальноосвітньої школи  

 І- ІІ ступенів

 

28.08.2020 року                    с. Одаї                                                       №01/01-07

 

Голова педради: Присяжнюк  Г.Г.

Секретар:  Гільтайчук Л.В.

ПРИСУТНІ: Присяжнюк Г.Г., Савик М.В., Гільтайчук Л.В., Слобода І.М., Григорчак В.І., Блажків О.В., Вербінець М.М., Волошин Р.В., Фицик М.Л., Максимишин І.М., Мельник Л. М., Арабчук Г. М., Білинська С. В., Савик Ю. Г., Збіглей М. М., Дутчак І. І., Мельник Л. М.

ВІДСУТНІ: Григорчак Г.Ф., Гарасим’юк І. М.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

1.Про  підсумки роботи педагогічного колективу у 2019/2020 н.р. Пріорітетні завдання роботи учителів  у новому 2020/2021 навчальному році. Виклики та труднощi.                                                                        Присяжнюк Г.Г.             

2.Про схвалення Освітньої програми  Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів    робочого навчального плану на  2020/2021 н.р.

                                       Савик М.В.,Слобода І.М., Присяжнюк Г.Г.

 

3.Про схвалення Тимчасового порядку  щодо організації протиепідемічних заходів  навчальному закладі відповідно до вимог постанови МОЗУ та головного державного санітарного лікаря України № 50 від 22.08. 2020 року «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»

                                                                                                 Савик М.В.

4.Про  схвалення структури 2020/2021навчального року.

                                                                                                      Савик М.В.

 

5.Про схвалення робочого навчального плану на 2020/2021 н.р. та ознайомлення учителів   з тижневим педагогічним навантаженням .

                                                                                               Присяжнюк Г.Г.

 

6.Про організацію навчання за індивідуальною формою (педагогічний патронаж )для здобувачів освіти  Бабія Дениса (4 клас),Токарука Любомира (5 клас).                                                                                                    Савик М.В.

 

7. Про схвалення  Антибулінгової політики  у навчальному закладі на період 2020/2021 н.р.                                                                            Вербінець М.М.

8.Про схвалення Меморандуму співпраці між  усіма  учасниками освітнього процесу :вчителями,учнями та батьками  на 2020-2021 н.р.

                                                                                                          Присяжнюк Г.Г.

9. Про організацію дистанційного навчання на період карантину(впровадження онлайн-освіти з елементами  дистанційного навчання,вибір платформи для закладу,затвердження розкладу навчальних занять). Готовність учителів  до здійснення освітнього процесу в режимі –онлайн.

                                                                                                         Савик М.В.

10. Про особливості медичного огляду  працівників та учнів в умовах пандемії.

                                                                                                   Савик М.В.

11. Обговорення питання здійснення професійного розвитку педагогів в умовах дистанційного навчання(курси,атестація учителів).

                                                                                                   Савик М.В.

12.Про схвалення річного плану роботи на 2020/21н.р. виховного плану роботи,соціально-педагогічної роботи, плану роботи шкільної бібліотеки, забезпечення здобувачів освіти підручниками.

                                                         Савик М.В.,Вербінець М.М.,Арабчук Г.М.

13.Про  правила  внутрішнього трудового  розпорядку та затвердження  режиму  роботи  школи   на 2020/2021н.р.                                      (Присяжнюк  Г.Г.)

14.Про схвалення штатного розпису  Одаївської  загальносвітньої школи  I-II ступенів  на 2020 н.р.                                            (Присяжнюк  Г.Г.)

15.Про  організацію проведення онлайн-свята  Першого  дзвоника , Першого уроку.

                                                                                               Савик М.В.                                        

16. Різне.

 

1.СЛУХАЛИ:

 

Присяжнюк Г.Г.,директора школи,яка підвела підсумки роботи педагогічного колективу за 2019/2020 н.р. і акцентувала увагу на державній політиці щодо розвитку освіти України. Було зазначено, що цього року створено сприятливі умови якісної освіти кожній дитині-першокласнику у Новій українській школі. Перший клас забезпечений новими партами та сучасними технічними засобами. Учителем пройдено курсову підготовку для навчання в НУШ. Директор ознайомила присутніх із результатами школи та місцем у загальному  рейтингу навчальних закладів Тисменицького району та звернула особливу увагу на роботу вчителів з обдарованими  дітьми з метою покращення результатів  олімпіад у 2020-2021 н.р. Галина Гаврилівна проаналізувала діяльність колективу в умовах карантину,здійснення дистанційного навчання ,яке тривало з березня 2020року до завершення навчального року.                                 

                                            Матеріали презентації додаються до протоколу.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1. Савик М.В., заступник директора школи з навчально-виховної роботи, яка проаналізувала професійну готовність учителів до роботи  в умовах НУШ та методичну роботи з педколективом, виконання програми внутрішнього контролю та завдання, спрямовані на підвищення якості навчання у 2020/2021 н.р. У виступі було зазначено, що методична робота школи у 2019/2020 н.р. велася відповідно до завдань. Проаналізовано роботу методичних об`єднань. Підвищенню якості сучасного уроку шляхом впровадження методичних тижнів та методичних днів, професійному становленню молодих учителів була підпорядкована структура методичної роботи у школі. У 2020/2021 н.р. організація освітньої діяльності у 1-8 класах закладів загальної середньої освіти буде відбуватися за методичними рекомендаціями Лист МОН №1/11-5966 від 01.07.2019р. «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2020/2021 н.р.» Перший клас буде навчатися з Новим держстандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №87, наказом  МОН України №268від 21.03.2018 р. «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-3 класів закладів загальної середньої освіти» визначено освітній план для першокласників.

1.2.Тимчук М.І., педагог-організатор, яка проаналізувала виховну та право-виховну роботи школи за 2019/2020 н.р. Було зазначено, що виховна та правовиховна  робота з учнями 1-9 класів здійснювалася згідно з річним планом роботи школи. Марія Іванівна наголосила на нових завданнях ,які стоять перед колективом у новому навчальному році: це  патріотичне виховання, формування нового українця на основі громадянських та національних цінностей, поваги до історичного та культурного минулого України. Педагог-організатор зазначила, що особлива увагу  слід  приділити  проведенню уроків мужності та патріотизму,акцій милосердя ,антибулінговій політиці.

 

1.3. Арабчук. Г. М., шкільний бібліотекар, яка проаналізувала роботу шкільної бібліотеки у 2019/2020 н.р. та завдання, спрямовані на підвищення  читацької культури учнів у 2020/2021 н.р., а також  стан забезпеченості підручниками. Було зазначено, що протягом навчального року робота бібліотеки була спрямована на допомогу школярам та вчителям, на виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, культури читання, вміння користуватись бібліотекою шляхом проведення тематичних бесід, уроків, свят та виставок.

                                                                        

1.4.Вербінець М.М., соціальний педагог, яка повідомила про соціально-педагогічну роботу у школі, стан відвідування учнів школи та охоплення навчанням дітей у 2019/2020 н.р. Було проаналізовано перспективну мережу школи і зазначено, що значних змін кількості учнів у школі наступні кілька років не відбудеться.

 

УХВАЛИЛИ:

1.1.Інформацію директора школи Присяжнюк Г.Г. взяти до уваги.

1.2.Спрямувати роботу педагогічного колективу на виконання завдань Національної стратегії  розвитку освіти в  Україні на період до 2020 р. та Державного стандарту, концепції Нової української школи, сучасних методик, засобів і нових технологій в навчально-виховному процесі.

1.2.1.Всім педагогам школи свою роботу організовувати відповідно до завдань освітньої галузі, забезпечення ключових компетентностей на кожному уроці, підвищувати  ефективність  освітнього  процесу на основі досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічних інновацій.

1.2.2.Учителям-предметникам та учителям початкової школи  при складанні календарно-тематичного планування на 2020-2021 н.р. керуватися Листом МОН України від 11.08.2020 року №1/9-430 «Щодо  методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р.» та опрацювати  методичні рекомендації до кожного предмету.

1.2.3.Спланувати  роботу з обдарованими і талановитими дітьми з метою покращення результатів  олімпіад у 2020-2021 н.р.

1.2.4.У веденні шкільної документації строго дотримуватись Інструкції з діловодства у    закладах  загальної середньої освіти   (наказ МОН України від 25.06.2018 №676) та інструкції з ведення класних журналів.

1.2.5.Ведення записів у шкільній документації здійснювати кульковою ручкою чорного кольору.

1.2.6. Всім учням школи дотримуватись єдиного оргфографічного режиму у веденні робочих та контрольних зошитів з усіх навчальних предметів інваріативної та варіативної складової навчального плану, записи вести кульковою ручкою чорного кольору.

1.2.7.Учителям початкових  класів  при складанні календарно-тематичного і поурочного планування дотримуватись вимог листа МОН України від 09 серпня 2020 році №1/9-436 щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи; врахувати ключові зміни у навчальних програмах та дотримуватись норм щодо обсягу домашніх завдань та ведення класного журналу (Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів, затвердженої наказом МОН України 08 .04. 2015 року №412).

 1.2.8. Вчителям-предметникам, які викладатимуть у 2 класі здійснювати оцінювання навчальних досягнень вербальним способом з таких предметів :

«музичне мистецтво»,«образотворче мистецтво»,«трудове навчання», «інформатика», «фізична культура», «основи християнської етики», «основи здоров’я».

- У II семестрі 2020 року оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати за 12-бальною системою з таких предметів інваріативної складової :«українська мова», «літературне читання», «математика», «природознавство», «англійська мова».

1.2.9.Вчителям-предметникам, які викладатимуть у 5 класі здійснювати поблажливе оцінювання навчальних досягнень учнів (використовувати критерії оцінювання від середнього до високого рівня) в період адаптації (вересень-жовтень) 5-класників.

1.2.10. У листопаді 2020 р. провести методичний день у 5 класі з питання адаптації 5 - класників у базовій школі.

 

1.3. Педагогу-організатору  Максимишин І.М. у виховній роботі керуватися  Листом МОН України від 20.08.2020року№1/9-385( Деякі питання виховного процесу  у 2020/21 навчальному році щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок) та організувати роботу відповідно до рекомендацій.

1.3.1.Зосередити увагу на  вихованні у дітей та молоді  загальнолюдських цінностей,цінностей українського народу,цінностей громадянського суспільства на принципах  верховенства права,дотримання прав і свобод людини.                                                                                                                                                                                                    1.4.Адміністрації школи, керівникам методичних об’єднань на протязі навчального  року:

1.4.1. Забезпечити методичний супровід і реалізацію нормативних вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р. №462, Держстандарту базової загальної освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. №392, Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. № 87 (для 1-х класів),

1.4.2.Сприяти укомплектуванню навчального закладу фаховими періодичними виданнями, навчально-методичною літературою відповідно до нової початкової та базової загальної освіти.

1.4.2.Сприяти покращенню матеріально-технічної бази школи для ефективного впровадження нового Державного стандарту початкової та базової загальної освіти.

1.4.3.Посилити контроль за якістю проведення уроків, спрямовувати  освітній  процес на підвищення пізнавальної  мотивації школярів, раціональне використання часу на уроці та кінцевий результат,зв’язок із сучасним життям.

1.4.4.Переобладнати приміщення   дошкільної групи для навчальної кімнати  1 класу  відповідно до вимог до 02.09.2020 року.

1.5.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Савик М.В.:

1.5.1.Всю методичну роботу спланувати відповідно до нових нормативних документів та спрямувати її на підвищення якості роботи кожного педагога,методичної допомоги новопризначеним та молодим учителям.

1.5.2.Організувати моніторинг  освітнього  процесу щодо ефективності впровадження нового Державного стандарту в початковій та основній школі. (грудень 2020, травень 2021)

1.5.3.Здійснювати постійний моніторинг показників роботи педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності.

1.6. Бібліотекареві школи:

1.6.1.Працювати над створенням умов для творчого вдосконалення учнів та учителів школи.

1.6.2.Продовжити роботу над підвищенням читацької культури учнів.

1.6.3.Розробити заходи  різних  форм та напрямків для залучення учнів школи до активного читання та виховання школярів.

 1.7. Класним керівникам 1-8 класів:

1.7.1.Посилити контроль над відвідуванням учнями школи.

1.7.2.Питання відвідування учнями навчання заслухати на нараді при директорі школи у кінці жовтня 2020 року.

1.7.3.Класним керівникам 5-8 класів посилити контроль за  дотриманням здобувачами  освіти  класу учнівських правил.

 

1.8.Учителям-предметникам:

1.8.1.При викладанні навчальних предметів у 2020-2021 навчальному році  виховній роботі керуватися  Листом МОН України від 11.08.2020року№1/9-430  «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році».

1.8.2.Для створення ефективної методичної роботи розвивати обмін досвідом учителів школи, на шкільних семінарах, предметних тижнях.

1.8.3.Активізувати участь педагогічних працівників школи в інноваційних формах методичної роботи.

1.8.4.Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, проваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей;

1.8.5.Дотримуватись вимог освітніх програм щодо формування ключових компетентностей здобувачів освіти з навчальних дисциплін.

 

2.СЛУХАЛИ:

Савик М.В.,заступника  директора школи з навчально-виховної роботи ,яка представила  Освітню  програму  загальної середньої освіти школи І ступеня (початкова освіта)  Одаївської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів, (цикл I( 1-2 класи), розроблену на основі наказу  Міністерства освіти і науки України  №1272 від 08.10.2020 "Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти". У  виступі відзначено про те, що  освітня  програма початкової  освіти  окреслює підходи до планування й організації Одаївською  загальноосвітньою школою  І – ІІ ступенів як єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення здобувачами освіти 1-3 класів обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти. Освітня програма загальної середньої освіти I ступеня цикл II (3-4) класи розроблена на основі наказу  Міністерства освіти і науки України  від 08.10.2020 р.№1273«Про затвердження типових освітніх  програм  для 3-4класів закладів загальної середньої освіти І ступеня». Освітня програма визначає призначення, мету, основні завдання початкової школи;загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо,зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках навчального плану;очікувані результати навчання здобувачів освіти;форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією Освітньою програмою.

Запропонувала схвалити  Освітню програму загальної середньої освіти школи І ступеня для 1-3 класів НУШ.

СЛОБОДА І.М., яка ознайомила присутніх із змістом Освітньої програми  для здобувачів освіти 4 класу ,яка  розроблена на основі наказу  Міністерства освіти і науки України  №407 від 20.04.2018 р. «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня».

Присяжнюк Г.Г., директора школи ,яка проаналізувала  Освітню програму загальної середньої освіти школи ІI ступеня Одаївської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів. Галина Гаврилівна    відзначила  про те,що Освітня програма  загальної середньої освіти  школи  ІI ступеня розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти»,відповідно   наказу  Міністерства освіти і науки України  №405 від 20.04.2018 р.«Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня». Освітня програма базової середньої освіти (далі - Освітня програма) окреслює  підходи до планування й організації  єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти ,визначає загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення, які  подані в рамках навчальних планів; очікувані результати навчання учнів, подані в рамках навчальних програм; пропонований зміст навчальних програм, які мають гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України» і розміщені на офіційному веб-сайті МОН); рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти; вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією Типовою освітньою програмою перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей або предметів. Враховуючи специфіку розташування школи, реальні загрози з безпеки життя і здоров’я учнів,  визначальною лінією  ключових компетентностей  учнів  обрати  лінію «Здоров’я і безпека», завданням якої є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Навчання за наскрізною лінією реалізувати насамперед через організацію навчального середовища. Зміст та цілі наскрізної теми враховувати при формуванні духовного, соціального  і фізичного середовища.

 

УХВАЛИЛИ:

 

2.1.Схвалити  Освітню  програму загальної середньої освіти школи І ступеня (початкова освіта)цикл I(1-2 класи)  Одаївської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів.                              

                                          Текст Освітньої програми додається до протоколу.

2.2.Схвалити  Освітню  програму загальної середньої освіти школи І ступеня (початкова освіта)цикл II (3-4 класи) Одаївської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів.

                                         Текст Освітньої програми додається до протоколу.

                                    

 

 

2.3. Схвалити  Освітню  програму загальної середньої освіти школи І ступеня (початкова освіта),(4 клас) Одаївської  загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів.

                               

                                          Текст Освітньої програми додається до протоколу.

2.4.Схвалити  Освітню  програму загальної середньої освіти школи ІI ступеня (середня базова освіта) Одаївської загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів.

                                       Текст Освітньої програми додається до протоколу.

2.5.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Савик М.В. :

2.5.1.Освітні програми закладу освіти та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, оприлюднити на веб-сайті закладу освіти до 07.09. 2020року.                                                                           

                                                                      (Відповідальна Вербінець М.М.)

2.5.2.Організувати  освітній  процес у школі відповідно до  освітніх програм закладу та забезпечити контроль за дотриманням педагогами школи їх положень.

2.6.Затвердити   перелік програм для реалізації варіативної складової даного робочого навчального плану  ЗЗСО.

2.7.Не допускати використання  в освітньому процесі програм, що не мають грифа Міністерства освіти і науки України.

 3.СЛУХАЛИ:

3.1. Присяжнюк Г.Г.,директора школи  про  навчальні плани школи для учнів   1-3 класів, який складено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 р. №268 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-3 класів закладів загальної середньої освіти»(додаток 1,Шиян Р.Б.);для учнів 4 класів -до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти    І ступеня» (Таблиця 1);для учнів 5-8 класів відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» (Таблиця 10);

    У школі 8 класів,дошкільна група -відсутня. Навчальний процес організований за п`ятиденним однозмінним робочим тижнем. Мова навчання – українська. Вивчення української мови в першому класі передбачає часовий розподіл програмового матеріалу між предметом «Українська мова  та інтегрованим курсом «Я досліджую світ»  (мовно-літературна галузь), відповідно до якого 5 годин на тиждень використовується на вивчення української мови як окремого предмета,  2 години на тиждень включені до інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (мовно – літературна галузь) .

                            (Пояснювальна записка до робочого навчального плану

                             з додатками додається до протоколу)

УХВАЛИЛИ:

 

3.1.Схвалити навчальний план Одаївської загальноосвітньої школи  I-II  ступенів для 1-2 класу на 2020/2020 н.р.(додаток1.Шиян Р.Б.);

3.2.Схвалити  навчальний план Одаївської загальноосвітньої школи  I-II  ступенів для 3 класу на 2020/2021 н.р. (таблиця 2)(додаток1.Шиян Р.Б.);

3.3.Схвалити  навчальний план Одаївської загальноосвітньої школи  I-II  ступенів для 4  класу початкової школи  на 2020/2021 н.р. (таблиця 3);

3.4.Схвалити  навчальний план  Одаївської ЗОШ І-ІІ ступенів на 2020/2021 н.р. для основної школи (5-8 класи) з українською мовою навчання і вивченням двох іноземних мов (додаток 10,таблиця 4 ).

3.5.Схвалити  перелік програм для реалізації варіативної складової   робочого навчального плану Одаївської загальноосвітньої школи I-II cтупенів.

3.6.Не допускати використання  в освітньому процесі програм, що не мають грифа Міністерства освіти і науки України.

3.7.Схвалити перелік гуртків та графік гурткової роботи  у навчальному закладі.

3.8.Схвалити тижневе навантаження вчителів Одаївської ЗОШ І-ІІ ст. на 2020/2021 н.р.  та подати у відділ освіти Тисменицької РДА у централізовану бухгалтерію для керівництва при нарахуванні зарплат педагогічним працівникам у 2020/ 2021н.р.

3.9 Учителям-предметникам:

3.9.1.Облік   курсів за вибором «Основи християнської етики» у 1-8 кл.(Волошин Р.В.), «Права дитини» у 4класі (Волошин Р.В.) , з української мови  у 6 класі «Сходинки до орфографії» (Максимишин І.М.),у 7 класі –«Лексика сучасної української мови» (Гарасим’юк І.М.),у 8 класі «Синтаксис простого та простого ускладненого речення» (Гарасим’юк І.М.),у 8 класі «Споживання і здоров’я» (Бандурак Г.М.),факультативу у 6 класі «Аптека природи»(Дутчак І.І.) вести у класних журналах на спеціально відведених сторінках.

3.9.2.Учителям  курсів  у 5 -8 кл., «Основи християнської етики» у 3-8 кл. здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів з обраних курсів відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень.

    (Волошин Р.В.,Максимишин І.М.,Гарасим’юк І.М.,Бандурак Г.М.,Дутчак І.І.)

 

 4.СЛУХАЛИ:

Савик М.В., заступник директора школи,яка ознайомила учителів   з Тимчасовим  порядком організації освітнього процесу в Одаївській загальноосвітній школі I-II cтупенів в період   адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, розроблений  відповідно листа МОН України №1/9-420 від 05.08.2020року «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021н.р.,та рекомендацій МОЗ України,затверджених Постановою від 22.08. 2020 року №50, листа  МОН України від 28.08. 2020року №1/9-490 «Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р.». Савик М.В. підкреслила особливості  освітнього процесу  в умовах карантину. Повідомила про алгоритм дій керівника школи у разі виявлення у здобувачів освіти гострого распіраторного захворювання та в разі отримання позитивного тесту  коронавірусної хвороби COVID-19, про дії учителя чи іншого працівника закладу якщо він має захворювання. Було запропоновано для ознайомлення і схвалення графіки допуску учнів до закладу, розклад навчальних занять і перерв ,маршрут руху учнів під час навчальних занять і перерв,зони відпочинку учнів під час перерв.

 

УХВАЛИЛИЛИ:

 

4.1. Схвалити Тимчасовий порядок організації освітнього процесу  в Одаївській загальноосвітній школі I-II cтупенів в період   адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19.

                                        Текст Тимчасового порядку додається до протоколу.

4.2.Призначити відповідальною  за щоденний контроль за ситуацією з запобігання короно вірусної інфекції та дотримання Тимчасового порядку організації освітнього процесу в  Одаївській загальноосвітній школі I-II  ступенів в період карантину   освіти заступника з навчально-виховної роботи  Савик Мирославу Василівну.

4.2.1.Забезпечити  бездоганне дотримання  заходів Тимчасового порядку організації освітнього процесу в  Одаївській загальноосвітній школі I-II  ступенів в період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) усіма працівниками та учасниками освітнього процесу.

5.СЛУХАЛИ:

 

Савик М.В., заступник директора школи,яка ознайомила педагогів закладу  із запропонованою структурою  2020/2021 навчального року,розроблену відповідно до ст.16 Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про освіту»,Освітніх програм закладу, згідно зі Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку Одаївської ЗОШ I-II ступенів,  з метою забезпечення    виконання  в  повному  обсязі  навчальних планів і програм:

 

 5. УХВАЛИЛИ:

 

5.1.Схвалити  таку  структуру  2020/2021 навчального року:

Навчальні заняття  організувати  за семестровою системою:

 -І семестр –  з 01 вересня по 30 грудня 2020 року;

-ІІ семестр – з 18 січня по 28 травня 2021 року.

Впродовж навчального року провести канікули для учнів у такі терміни:

- осінні з 24 жовтня по 01 листопада 2020 року;

- зимові з 31 грудня 2020 року по 17 січня 2021 року;

- весняні з 20 березня по  28березня  2021 року.

Свято «Останній дзвоник» провести

                                               28 травня 2021 року.

          Навчальна  практика та екскурсії:

                                              07.01,03.05,31.05,.2021 року-1-4 класи;

              07.01,14.01,04.05,01.06.-04.06.,07-9.06.2021року -5-8 класи

 

5.2.Розпочати навчальний рік 1 вересня 2020 року святом Днем знань  5.3.Провести 01вересня перший урок на тему:«До тебе лину, земле українська» в онлайн –режимі.

5.4.Встановити загальну тривалість навчального року відповідно до робочого навчального плану школи для початкових класів - 175 робочих днів, для основної школи -190 робочих днів.

5.5.Перший урок розпочинати о 9.00 год.

5.6.Установити таку тривалість уроків:

у  1 класі - 35 хвилин

у  2-3 класах - 40 хвилин

у  6-9 класах - 45 хвилин

5.7.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи  Cавик М.В.:

5.7.1.Подати у відділ освіти рішення про структуру року до 05.09.2020 року.  

5.7.2. Розмістити   структуру 2020/2021н.р. на веб-сайті  закладу та  стенді у коридорі I поверху на видному,доступному місці.

6.СЛУХАЛИ:

 

 Савик М.В., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка  повідомила  про  організацію здобуття освіти за індивідуальною формою  навчання (педагогічний патронаж) Бабія Дениса(4 клас), на підставі  висновку   лікувально-консультативної комісії від 21.08.2020 р.№604, заяви батька  Бабія  Володимира від 25.08.2020року, Токарука Любомира (5 клас) на підставі   висновку  лікувально-консультативної  комісії від 27.08.2020р.№621,заяви матері   Каблак  Т.М. від 27.08.2020 року  з метою забезпечення прав громадян на здобуття загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров'я .

 

УХВАЛИЛИ:

 

6.1.Організувати педагогічний патронаж для  здобувача освіти  5 класу Токарука Любомира Миколайовича,який навчається за індивідуальною формою, з 01 вересня 2020 року.

6.2. Організувати педагогічний патронаж  для  здобувача освіти  4 класу  Бабія Дениса Володимировича, який навчається  за індивідуальною формою  з 01 вересня 2020 року.

6.3.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи  Савик М.В.:

6.3.1.Скласти  індивідуальний навчальний план для здобувача освіти  5 класу  Токарука  Любомира   відповідно  до  наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. №405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня»(Таблиця 10);  

6.3.2.Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії  та виконання інваріативної складової  навчального плану для 5 класу на 2020/2021 н.р. та подати на затвердження директору школи до 01.09.2020 року. (додаток 1)

 6.3.3.Скласти індивідуальний навчальний план для здобувача освіти 4 класу Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів  Бабія Дениса   відповідно  до Типового навчального плану початкової школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014р. № 80» ( Додаток 12 );

6.3.4.Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії та   виконання  інваріативної складової  навчального плану для 4  класу на 2020/2021 н.р. та подати на  затвердження директору школи  (додаток 2 )

6.3.5.Скласти  розклад індивідуальних занять здобувача освіти 5 класу Токарука   Любомира   Миколайовича, погодити з батьками у встановленому порядку та подати на затвердження директору школи до 03.09. 2020 р.

                                                                                              (Додаток 3)

6.3.6.Скласти розклад індивідуальних занять здобувача освіти  4 класу  Бабія Дениса Володимировича, погодити з батьком у встановленому порядку та подати на затвердження директору школи до 03.09. 2020 р.

                                                                                              (Додаток 4)

6.3.7.Систематично здійснювати контроль за організацією та здійсненням індивідуального навчання та вести відповідні записи у журналі індивідуального навчання згідно вимог.

6.4.Вчителям, які будуть здійснювати   навчання за індивідуальною формою  у 4,5 класах :

6.4.1.Скласти  індивідуальні   навчальні програми та календарно-тематичне планування  відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти   ІІ ступеня»  (Таблиця 1); відповідно  до Типового навчального плану початкової школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014р. № 80»( Додаток 12 )

6.4.2.Забезпечити   реалізацію  індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти  Токарука  Любомира (5 клас), Бабія Дениса (4 клас) та виконання інваріативної   складової  навчального  плану  для  4,5 класів на 2020/2021 н.р. та подати на погодження заступнику директора школи  Савик М.В. та затвердження директору школи до 05.09.2020 року.

 

7.СЛУХАЛИ:

 

Вербінець М. М., соціального педагога, яка  ознайомила педагогів школи з нормативно-правовою базою з Антибулінгової політики ,  відзначила про те  навчальному закладі  проводиться  антибулінгова політика, яка містить принципи захисту дітей від насильства. Також, соціальний педагог зазначила, що на веб-сайті школи розміщена вся необхідна інформація для батьків з таких питань:

·         Виховання дітей без застосування насильства;

·         Захист дітей від насильства та зловживань, загрози для дітей у мережі Інтернет;

·         Можливості для вдосконалення навичок виховання;

·         Контактні дані установ, які надають допомогу в складних ситуаціях.

 

УХВАЛИЛИ:

 

7.1.Схвалити  Антибулінгову політику в Одаївській загальноосвітній школі I-II cтупенів  на 2020/2021н.р. (додається)

7.2.Відповідальною за виконання заходів Антибулінгової політики в навчальному закладі призначити соціального педагога Вербінець Марію Миколаївну.

 7.2.1.Спільно із класними керівниками  провести роз’яснювальну роботу   серед  здобувачів освіти  положень  Закону України  «Про  внесення змін  до деяких  законодавчих  актів  України  щодо  протидії булінгу (цькуванню).

7.2.2.Дану інформацію довести до відома батьків здобувачів освіти через соціальну мережу або в телефонному режимі до 05.09.2020року.

7.2.3.Провести з класними  керівниками   інструктаж з питань запобігання випадкам знущань над однолітками серед дітей і реагування на них,ознайомити із алгоритмом дій на випадок виявлення випадку боулінгу.

7.2.4        Створити  антибулінгову  комісію у такому складі:

Присяжнюк Г.Г. – голова комісії,директор школи;

Савик М. В. -  заступник  директора школи з навчально-виховної роботи;                                                        

Вербінець М. М. - соціальний педагог, класний керівник 8 класу;                                         

Блажків О.В. - голова методоб’єднання класних керівників ;

Максимишин І.М. -  педагог-організатор ;

Копистко Л.В.- голова батьківського комітету                                      

 

8.СЛУХАЛИ:

 

Присяжнюк Г.Г.,директора школи,яка ознайомила вчителів школи із проектом Меморандуму співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: вчителями,учнями та батьками. Комісією були опрацьовані пропозиції батьків, учителів та здобувачів освіти та укладено Меморандум співпраці за такими розділами :загальні положення,правила та регламенти,структура та принципи роботи шкільного самоврядування ,принципи фінансування та спів фінансування,підвищення ефективності освітнього процесу,безпека у школі, прикінцеві положення.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

Вербінець М.М.,соціальний педагог школи ,яка підтримала пропозицію схвалення запропонованого Меморандуму співпраці  в основу якого покладені принципи педагогіки партнерства,рівноправності,толерантності,академічної доброчесності,неприпустимості булінгу та психологічного насилля.

 

УХВАЛИЛИ:

 

8.1.Схвалити Меморандум співпраці між усіма учасниками освітнього процесу:вчителями,учнями та батьками та оприлюднити на веб-сайті школи до 10.09.2020року .

8.2.Забезпечити максимальну прозорість та відкритість відносин сторін у рамках реалізації положень Меморандуму,при цьому докладати всіх зусиль для захисту інформації ,що носить конфіденційний характер.

9.СЛУХАЛИ:

Савик М. В., заступника директора школи, яка розповіла про те, що згідно з частиною четвертою статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  22.07. 2020 року №641 «Про  встановлення  карантину та запровадження  посилених протиепідемічних заходів   на території України із значним поширенням гострої респіраторної хвороби   СОVID-19, спричиненої коронавірусом», на виконання листа  МОН України  від 05.08.2020 р.№ 1/9-420«Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021навчальному році»,наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 4 жовтня 2006 року №359 у зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, відповідно до протоколу позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано-Франківської обласної державної адміністрації  від 28.08.2020 року№43, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби  (СОVID-19) та  виконання  освітніх програм та  навчального плану 2020/2021н.р.запропоновано дистанційне навчання з 01 вересня 2020року.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

Вербінець М.М.,яка запропонувала  здійснювати  навчання здобувачів освіти з  01 вересня  2020року   через інтернет-платформу GoogleClassroom  та поєднання онлайн-занять через відео-інструмент MEET ,який є доступний для користування як здобувачів освіти та вчителів.

 

УХВАЛИЛИ:

 

Всім учителям-предметникам:

9.1.Опрацювати  методичні рекомендації «Організація дистанційного навчання у школі»,подані у листах МОН України  від 23.03.2020р. №1/9-173;від 16.04.2020року №1/9-213  та організувати роботу з учнями.

9.2.Опрацювати Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році, додаток до Листа МОН України від 11.08. 2020 р№1/9-430 та організувати наступні заходи :

9.2.1.на початку 2020/2021навчального року з метою виявлення рівня опанування учнями навчального матеріалу під час карантинних обмежень  запровадити «коригуюче навчання» :

-          провести діагностичні роботи (усні  співбесіди),опитування ,тестові завдання в 2-8 класах з основних навчальних предметів, оцінки за них у класний журнал не виставляти;

-          відповідно до результатів  діагностичних робіт визначити необхідність повторення навчального матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу ,актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями;

-          тривалість періоду такого навчання кожен учитель визначає самостійно, але не більше місяця.

-          При складанні календарно-тематичного планування виділити ключові теми,на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу.

9.3.Розробити тематичні домашні  завдання  з предмету  за навчальними програмами відповідно до календарно-тематичного планування,у яких  передбачити чіткі поради та інструкції ,інтернет-посилання ;

9.4.забезпечити їх розміщення їх на сайті   Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів до 02.09.2020р. :

9.5. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного навчання здійснювати в електронному журналі, який розміщений на веб-сайті Одаївської ЗОШ I-II cтупенів.

9.6.Організувати щоденне навчальне спілкування (індивідуальні консультації)із здобувачами освіти через сайт школи, здійснювати індивідуальну допомогу через Skype , Viber , Messenger, у телефонному режимі.

     

9.7.Класним керівникам 1-8 класів:

9.7.1.Забезпечити співпрацю з батьками для організації та координації дистанційного навчання здобувачів освіти.

9.8.Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Савик М.В.:

9.8.1.Забезпечити, організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням освітніх програм, зокрема через організацію дистанційного навчання та у виняткових випадках ущільнити графік освітнього процесу, а також в режимі реального часу через Інтернет;

9.8.2.Забезпечити, організувати, координувати та здійснювати контроль за виконання працівниками закладу освіти іншої роботи(організаційно-педагогічної, методичної, наукової тощо)зокрема розроблення індивідуальних планів дистанційного навчання та планів професійного розвитку (підвищення кваліфікації педагогічних працівників через         онлайн - курси, самоосвіти тощо);

9.8.3.Організувати дистанційну (надомну) роботу за місцем проживання педагогічних працівників за їх вибором у тому числі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій виходячи з                               матеріально – технічного забезпечення вчителів та учнів, а саме:

- створення групи класів у Viber;

- спілкування в телефонному режимі з батьками та учнями;

- листування;

- група школи у Facebook, де розміщуються активні посилання на онлайн-уроки;

- обмін інформацією через Messenger;

- перегляд телевізійних Всеукраїнських уроків;

- робота на інтернет-платформах «На Урок», «Всеосвіта», «EdEra».

9.8.4.Робочі години вчителів, які забезпечують дистанційне навчання учнів обліковувати (рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу навчальних занять у закладі освіти;

9.8.5.Розклад занять та робочий час вчителів в дистанційному режимі максимально наблизити до розкладів навчальних занять та поточного режиму роботи.

9.8.6.Заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, відтермінувати до нормалізації епідеміологічної ситуації.

 

10.СЛУХАЛИ:

 

Присяжнюк Г.Г. директора школи, яка розповіла про те, що під час пандемії медичний огляд учнів та вчителів відтерміновується до нормалізації епідеміологічного порогу. Зупинку медогляду передбачено  постановою КМУ №291від 22.04. 2020року ,яка своєю чергою доповнює постанову  КМУ №211 ВІД 11.023.2020року. Однак,учні мають надати медичні довідки   форми  № 086-1/0 для їх розподілу на групи для занять фізичною культурою. Такі довідки мають видати батькам сімейні лікарі.

 

УХВАЛИЛИ:

 

10.1.На період встановлення карантину та протягом 30 днів  після закінчення такого періоду залучити всіх працівників(педагагоічних та технічних ) закладу до діяльності згідно режиму роботи та посадових інструкцій без проходження медичного огляду.

10.2.Усім працівникам школи після завершення карантинної ситуації та нормалізації епідеміологічного порогу у зв’язку з Covid-19 пройти медичний огляд відповідно до вимог.

10.3. До 20.09.2020року здобувачам освіти 1-8 класів представити листки здоровя,видачу яких мають забезпечити сімейні лікарі.

10.4.Класним керівникам подати  інформацію про проходження  здобувачами освіти  школи профілактичного медичного огляду (листки здоровя) для їх розподілу  на групи для занять фізичної культури до 09.09.2020року.

 

11.СЛУХАЛИ:

 

Савик М.В., заступника директора школи, яка ознайомила  учителів із питанням  здійснення професійного розвитку педагогів в умовах дистанційного навчання(курси,атестація учителів). Мирослава Василівна відзначила зміни у графіках проходження курсів в звязку із пандемією,тому всі курси будуть проходити дистанційно згідно реєстрації. Савик М.В. повідомила про перспективний план атестації вчителів до 2020року ,до якого слід внести зміни у зв’язку із звільненням учителів ,які підлягали атестації у 2020 році(Мельник Л.М.,Івасюк Н.І.),нагадала присутнім нові вимоги щодо проходження щорічних курсів учителями.

 

УХВАЛИЛИ:

 

11.1. Погодити  список педагогічних працівників,які будуть  атестуватися у 2020році:

Учитель  зарубіжної літератури   Гільтайчук   Леся  Володимирівна    на відповідність займаній  посаді  та присвоєння кваліфікаційної категорії  «спеціаліст  другої  категорії».

Заступник директора школи Савик Мирослава Василівна на відповідність займаній  посаді.

11.2.Заступнику директора школи з навчальної роботи  Савик М.В.:

11.2.1.Організувати роботу з вивчення та узагальнення досвіду роботи педагогічних   працівників   відповідно до Положення про атестацію та плану роботи атестаційної комісії.

11.2.2.До 01 березня  відповідно до затвердженого графіка вивчити педагогічну діяльність осіб,які атестуються,шляхом відвідування уроків та позаурочних заходів педагогічних працівників,вивчення рівня навчальних досягнень учнів з відповідних предметів;ознайомлення з даними про участь педагогічних працівників у роботі методичних об’єднань,фахових конкурсах та інших заходах,пов’язаних  з організацією навчально-виховної роботи.

11.2.3. До 15березня  ознайомити педагогічних працівників з характеристиками їхньої діяльності (за 10 днів до проведення атестації); повідомити працівникам,які атестуються рішення атестаційної комісії(не пізніше трьох днів після засідання атестаційної комісії).

11.2.4.Подати списки учителів ,які будуть атестуватися у 2020році за відповідною формою у відділ освіти до 20.09.2020року.

11.2.5.Скласти списки учителів ,які будуть проходити дистанційні курси у 2020/2021 н.р.та слідкувати за реєстрацією учителів на сайті  ІППО.

12.СЛУХАЛИ :

 

 Савик М.В., заступника директора школи, яка ознайомила присутніх зі змістом та структурою річного плану роботи школи на 2020/2021 н.р.

Арабчук Г. М., шкільного бібліотекаря, яка наголосила, що сучасна бібліотека має стати центром творчого розвитку дитини. На досягнення цієї мети будуть спрямовані заходи у 2020/2021 н.р. Підвищенню читацької активності  будуть сприяти проведення тематичних виставок, акцій та ярмарків, уроків та загальношкільних заходів.  Ознайомила присутніх із структурою та основним змістом плану роботи шкільної бібліотеки.

Вербінець М.М., соціального педагога, яка повідомила про соціально-психологічний супровід  освітнього  процесу. Особлива увага у 2020/2021 н.р. буде звернена на роботу із сім’єю Збіглеїв, які позбавлені батьківських прав, проведення заходів «Стоп булінг» та соціально-психологічних тренінгів. Ознайомила присутніх присутніх зі змістом та структурою річного плану роботи  соціально-педагогічної роботи  на 2020/2021 н.р.

Тимчук М.І., педагога-організатора, яка підвела підсумки виховної роботи за минулий навчальний рік. У 2020/2021 н.р. виховна робота буде спрямована на пропагування серед учнів здорового способу життя, толерантного ставлення учнів один до одного. У звязку із звільненням із посади педагога-організатора за власним бажанням, планування роботи передала новопризначеному педагог-організатору Максимишин І.М.

 

УХВАЛИЛИ:

 

12.1.Схвалити  річний план роботи  Одаївської загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р.та оприлюднити на веб-сайті закладу до 10.09.2020р.

                                                       Відповідальна Савик М.В.

12.2.Схвалити  план  роботи шкільної  бібліотеки  Одаївської  загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р.та забезпечити його виконання.

                                                     Відповідальна  Арабчук Г.М.

12.3.Схвалити план соціально-психологічної служби Одаївської загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р. та забезпечити його виконання.

                                                      Відповідальна  Вербінець М.М.

12.4.Схвалити  план виховної роботи школи Одаївської загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р. та забезпечити його виконання.

                                                     Відповідальна Максимишин І.М.

 

13.СЛУХАЛИ:

                         

Присяжнюк Г.Г.-директор школи,яка ознайомила присутніх з режимом роботи  школи, правилами внутрішнього трудового розпорядку у 2020/2021 н.р.  та  закликала присутніх  до забезпечення чіткої організації праці і трудової дисципліни та належного рівня організації   освітнього  процесу у школі.

 

УХВАЛИЛИ:

 

13.1.Погодити Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників Одаївської загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р.

                                                     (Текст Правил додається до протоколу)

13.2. Провести ознайомлення з Правилами  внутрішнього трудового розпорядку всіма працівниками  під особистий підпис  до 01.09.2020року.

                                                      Відповідальна Савик М.В.

13.3.Ввести в дію Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників Одаївської загальноосвітньої  школи I-II ступенів  на 2020/2021 н.р. наказом директора школи з 01.09.2020року.

                                                                  Відповідальна Присяжнюк Г.Г.

13.4. Схвалити  режим роботи  Одаївської ЗОШ I-II ступенів  у 2020/2021 н.р  н.р. (додається до протоколу )

13. 5. Схвалити  розклад  уроків для початкової та основної   Одаївської ЗОШ I-II ступенів  у 2020/2021 н.р. (додаток 2,додаток 3)

13.6Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи  Cавик М.В.:

13.6.1.Погодити режим роботи школи ,розклад уроків  у 1-9 класах ,розклад роботи  гуртків та факультативів  у  начальника  районного відділу Головного управління  Держпродспоживслужби     до 16.09. 2020 року.

13.6.2. Розмістити розклади уроків та режим роботи школи на стенді у коридорі I поверху на видному,доступному місці.

13.6.3.Ознайомити всіх педагогічних та технічних працівників з режимом роботи  Одаївської ЗОШ на 2020/2021н.р та організувати їх роботу  відповідно встановлених графіків та посадових інструкцій.

13.6.4.Провести огляд готовності навчальних кімнат та кабінетів до нового навчального року. Підсумки огляду узагальнити наказом по школі та призначити відповідальних за кабінети та класні кімнати до 31.08.2020 року.

                                                        Комісія з атестації навчальних кабінетів.

13.7.Відповідальній за ведення контролю за охопленням навчанням дітей соціальному педагогу  Вербінець М.М. провести уточнення списків дітей дошкільного та шкільного віку, забезпечити стовідсоткове охоплення дітей і підлітків шкільного віку навчанням у 2020/2021 н.р., подати списки учнів для статистичних звітів,перевірити стан працевлаштування учнів-випускників, зібрати довідки до 10.09.2020 р., подати у відділ освіти всю необхідну інформацію та звіт РВК-77 в електронному та паперовому варіанті.

13.8.Дирекції  школи:

13.8.1.Сприяти створенню належних умов для адаптації учнів 1та 5 класів  до  проведення  занять у  навчальному закладі.

13.8.2.Подати у відділ освіти мережу школи, робочі навчальні плани, тижневе навантаження вчителів, тарифікаційний список педагогічних працівників  згідно графіку (04.09.2020 р.)

13.8.3.Підготувати і здати відповідні звіти передбачені МОН України згідно з циклограмою подання звітності.

13.8.4.Сприяти оновленню підручникового книжкового фонду для 1-4 та 5-8 класів.

13.8.5.Організувати безкоштовне харчування для дітей пільгових категорій 1-8 класів.

13.8.6.Продовжити роботу   на   власному  веб-сайту школи, вчасно подавати відповідні матеріали з проведеної роботи відповідно до ст.30 Закону України «Про освіту».

13.8.7.Призначити відповідальними за веденням обліку робочого часу та поданням табелів робочого часу у відділ освіти:

-адміністрації школи, педагогічних працівників – Савик М.В.

   -технічного персоналу – Фицик С.В.

   -облік харчування 1-4 класів – Фицик С.В.

13.9.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Савик М.В. здійснювати суворий контроль за правильністю й своєчасністю внесення записів до класних журналів у відповідності до Інструкції ведення шкільної документації.

13.10.Усім вчителям-предметникам :

13.10.1.спланувати виконання навчальних програм, враховуючи структуру та режим навчального року.

13.10.2.Календарно-тематичне планування подати на погодження заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Савик М.В. до 05. 09. 2020 року.

 

14. СЛУХАЛИ:

 

Присяжнюк  Г.Г.-директор школи, яка ознайомила педагогічний колектив   із штатним  розписом  Одаївської ЗОШ I-II ступенів  на 2020 рік.

 

УХВАЛИЛИЛИ:

 

14.1.Затвердити і ввести в дію з 01.09.2020 року штатний розпис Одаївської    загальноосвітньої школи I-II ступенів Тисменицької районної ради  (додається) у кількості 26,47 штатних одиниць з місячним фондом заробітної плати  188 441 тис.грн.,41 коп.

14.2.Видати наказ про затвердження  штатного розпису  ЗЗСО та ознайомити всіх працівників закладу із штатним розписом до 03.09.2020року.

15.СЛУХАЛИ :                                     

Тимчук М.І.- педагог-організатор школи, яка ознайомила присутніх із планом проведення свята Першого дзвоника, Першого уроку,який буде проходити онлайн-режимі.

                                                                                               

УХВАЛИЛИ:

 

15.1.Свято  «День знань»  провести в онлайн-режимі  у вівторок  01 вересня 2020 р.о 9.00.год.                                     Відповідальна  Максимишин І.М.

15.2.Класним керівникам 1-8 класів повідомити батькам через соціальні мережі або телефоном про проведення Дня знань в режимі –онлайн.

15.3.провести  перший урок  на тему « До тебе  лину ,рідна земле»,присвячений 70-літтю депортації українців , для  здобувачів освіти  1-8 класів  01 вересня 2020 р. о 10.00.год. в режимі –онлайн.

 

 

 

Голова педради                               Г.Г.Присяжнюк

 

 

Секретар педради                            Л.В.Гільтайчук

Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...