Протокол
засідання педагогічної ради
Одаївської загальноосвітньої школи
І-ІІ ступенів
05.01.2021 р. с. Одаї №03/01-07
Голова педради: Присяжнюк Г.Г.
Секретар: Мельник
Л.М.
Присутні: 17 осіб (список додано до
протоколу)
Відсутні: Фицик М.Л.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ :
1.Про обрання секретаря
педагогічної ради.
2.Про
виконання рішень попередньої
педради.
Присяжнюк Г.Г.
3. Підсумки роботи
педколективу у I семестрі 2020/2021 н. р.
3.1 Про рівень навчальних
досягнень здобувачів освіти за результатами проведення підсумкових контрольних робіт та підсумки моніторингу
якості успішності здобувачів освіти
у I cеместрі 2020/2021 н.
р.
Савик М.В.
3.2.Про
моніторинг виконання учителями
–предметниками навчальних програм у I cеместрі 2020 року
та дотримання педагогами
школи критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів школи
у I cеместрі 2020/2021 н. р. та інструкції з ведення
класних журналів.
Савик М.В.
3.3.Про
здійснення педагогічного патронажу та забезпечення
реалізації індивідуальної освітньої траєкторії для здобувачів освіти Бабія Дениса (4
клас), Токарука Любомира (5 клас),які навчаються за індивідуальною формою навчання.
Савик М.В.,Слобода
І.М., Арабчук Г.М.
3.4.Про стан
роботи соціально-педагогічної служби
та роботу з дітьми з особливими
освітніми потребами, з дітьми, що опинились у складних життєвих обставинах.
Про стан відвідування учнями школи у I cеместрі 2020 року та планування роботи на II семестр 2021р.
(Соціальний педагог Вербінець М.М., класні керівники)
3.5.Про підсумки
виховної та право виховної роботи
у I
cеместрі 2020
року та планування роботи на II
семестр 2021
р
(Максимишин І.М.,класні керівники)
3.6.Про підсумки роботи шкільної бібліотеки у
I
cеместрі 2020 року та планування роботи на II семестр 2021 р.
Арабчук Г.М.
4.Про визначення форми навчання в
Одаївській загальноосвітній школі I-II ступенів у період карантинних
обмежень у січні 2021р.
Присяжнюк Г.Г.
5.Про інформаційне наповнення та
оновлення веб-сайту закладу.
Савик М.В.,Вербінець М.М.
6.Про проходження педпрацівниками ЗЗСО курсової підготовки
за накопичувальною системою у 2021 р. Затвердження плану підвищення
кваліфікації педагогічних працівників у
2021 році.
(Савик М.В.)
7.Про проведення ДПА у 2020/2021навчальному році.
( Савик М.В.)
8.Про
новий санітарний регламент для закладів загальної середньої
освіти,затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25.09.2020року №2205 та приведення
режиму роботи закладу до його вимог.
Присяжнюк Г.Г.
9.Про
перспективну мережу закладу на 2021/2021 навчальний
рік.
Присяжнюк Г.Г.
10.Різне.
1.СЛУХАЛИ
Присяжнюк
Г.Г., директора школи, яка запропонувала з початком нового
календарного року обрати нового секретаря педагогічної ради.
ВИСТУПИЛИ:
Гільтайчук
Л.В.,
секретар педагогічної ради 2020 року, яка звернулась із проханням про її звільнення від обов’язків секретаря, які
вона виконувала у 2020 році у зв’язку з
вагітністю.
Григорчак Г.Ф.,
учитель початкових класів, яка запропонувала кандидатуру учителя української
мови та літератури – Мельник Лесі Михайлівни.
УХВАЛИЛИ:
1.Обрати секретаря педради для ведення протоколу засідань
педагогічної ради у 2021 році, учителя української мови та літератури – Мельник
Лесю Михайлівну.
2.Мельник Л.М. ознайомитись з Інструкцією з
діловодства Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів
,затвердженої наказом від 12.12.2018 року №269 (написання протоколу
педагогічної ради).
2. СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г.,
директора школи, про виконання
рішень попередньої педради.
УХВАЛИЛИ:
2.1.Усім
педагогам та учням школи дотримуватися Правил внутрішнього трудового
розпорядку та режиму роботи школи.
2.2.Заступнику
директора школи Савик М.В. посилити
контроль за виконанням варіативної складової робочого навчального плану та
здійснення правильності записів у класних журналах.
2.3.Григорчаку
В.І., Волошин Р.В., забезпечити
строге дотримання учнями закладу правил безпеки життєдіяльності на уроках фізичної
культури.
2.4.Класним
керівникам здійснювати контроль за наявністю в учнів відповідної спортивної
форми на уроках фізичної культури.
3.1. СЛУХАЛИ:
Савик М.В.,
заступника директора школи з навчально-виховної роботи,яка проаналізувала рівень
навчальних досягнень здобувачів освіти
за результатами проведення
підсумкових контрольних робіт та моніторинг
якості успішності здобувачів
освіти у I
cеместрі
2020/2021 н. р. – текст доповіді додається до протоколу.
ВИСТУПИЛИ:
Слобода І.М., класний керівник 4 класу, яка повідомила про використання ігрових методів та прийоми роботи
з метою зацікавлення учнів до навчальної
діяльності. Учні показали середні
результати навчальної діяльності,отримали табелі успішності.
Арабчук Г.М., класний керівник 5 класу, яка відзначила погіршення стану успішності учнів
у зв’язку з можливою адаптацією до основної школи. Сказала, що учні
отримали табелі успішності, з яких батьки мають зробити належні висновки.
Галина Мар’янівна повідомила, що
веде постійну роз’яснювальну роботу з батьками щодо покращення
підготовки їх дітей до уроків.
Максимишин І.М., класний керівник 6 класу, яка зауважила, що рівень навчальних досягнень учнів 6 класу погіршився.
Ведеться активна робота з батьками щодо покращення успішності учнів.
Мельник Л.М., класний керівник 7 класу, яка повідомила про те, що учні 7 класу набрали найвищий середній бал.
Кращий рівень навчальних
досягнень показали Гошій Анна і Токарук Богдана.Ведеться активна робота з
батьками.
Вербінець М.М., класний керівник 8 класу, яка повідомила, що у
попередні роки учні проявляли кращий рівень
навчальних досягнень з усіх предметів. За даними моніторингу погіршився загальний
результат класу з усіх навчальних
предметів.
Збіглей М.М.,
учитель математики, яка поінформувала присутніх про тенденцію до зниження рівня
знань із математики. Це один із найважчих предметів для сприйняття учнів
практично всіх вікових груп. Учні не завжди відповідально ставляться до
підготовки уроків, не систематично виконують домашні завдання і, таким чином,
отримують серйозні прогалини у своїх знаннях.
Мельник
Л.М., учитель української мови та літератури,
яка повідомила про те, що частина учнів мають обмежені та поверхневі знання з
теорії, вони не вміють самостійно робити висновки, їхня мова дуже бідна,
використовують багато русизмів.
УХВАЛИЛИ:
3.1.1.Учителям-предметникам:
3.1.1.1.Розвивати
загальнонавчальні уміння в учнів оцінювати власну відповідь, навички
самоконтролю та самоаналізу навчальної діяльності.
3.1.1.2.У
наступному семестрі врахувати помилки, які допустили учні у підсумкових
контрольних роботах, з метою їх подальшого недопущення.
3.1.1.3.При
складанні календарного планування на ІІ семестр 2020-2021 н.р. врахувати
недоліки з метою їх недопущення.
3.1.1.4.Акцентувати
увагу на проведенні індивідуальних роз’яснень щодо виконання домашніх завдань
учнями.
3.1.2.
Адміністрації
школи при здійсненні внутрішнього контролю звертати увагу на
об’єктивність оцінювання та дотримання критеріїв оцінювання
вчителями-предметниками.
3.1.2.1.Провести
проміжний моніторинг якості освіти у 3-8 класах за підсумками контрольних робіт за завданнями адміністрації
у березні місяці 2021року.
3.1.3.Класним
керівникам:
3.1.3.1 Посилити контроль за учнями,
які потребують особливої уваги, своєчасно перевіряти щоденники й повідомляти
батьків про успіхи у навчанні їх дітей.
3.1.3.2.Провести опитування батьків
щодо користування учнями
мобільними телефонами під час
освітнього процесу .
3.1.3.3.Підготувати та направити
батькам учнів, які закінчили I семестр 2020-2021 навчального року на високий
рівень навчальних досягнень листи
–подяки:
1. Слободи Дмитра (4 клас);
2.Ткачука Максима (4 клас);
3.Фицика Романа (4 клас);
4. Мохняк Валерії (6 клас);
5.Присяжнюк Анастасії (6 клас);
6. Слободи Аліни (7 клас);
7. Маціборко Олега (7 клас);
8. Феденько Анастасії (8 клас);
9.Мельник Вероніки (8 клас);
3.1.3.4. З метою покращення результатів навчальних досягнень здобувачів освіти ,підготувати та направити
батькам учнів індивідуальні листи -рекомендації :
1.Демчука Дениса (4 клас);
2.Гудзовського Владислава (5 клас);
3.Копистка Василя
(5 клас);
4.Волошина Віктора
(5 клас);
5.Твардовського Василя (5 клас);
6.Гошій Марії ( 5 клас);
7. Зазулик Сніжани (5 клас);
8. Кобльовського Василя (5 клас);
9. Старчука Ігоря (5 клас);
10. Стикіної Ольги
(5 клас);
11. Ткачука Івана (6 клас);
12. Атаманюка Станіслава (6 клас);
13. Демчука Миколи (6 клас);
14. Добровольського
Вадима (6 клас);
15. Куничака Михайла (6 клас);
16. Збіглей Анни (7 клас);
17. Гошій Анни (7 клас);
18. Токарук Богдани (7 клас);
19. Твардовського Івана (7 клас);
20. Андрійчука Андрія (8 клас);
21. Гринюка
Євгена (8 клас);
22. Збіглея Романа (8 клас);
23. Назарук Лілії (8 клас);
24. Стрілецького Назарія (8 клас);
25.Твардовського Романа ( 8 клас);
26. Федорука Василя (8 клас).
3.2.СЛУХАЛИ:
Савик М.В.,
заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка виступила з
питанням про моніторинг виконання учителями –предметниками навчальних програм у I cеместрі 2020 року,дотримання педагогами школи
критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів школи у I cеместрі 2020/2021 н. р. та інструкції з ведення
класних журналів. – текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
3.2.1.Учителям школи:
3.2.1.1.У своїй роботі керуватися державними
предметними програмами, інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України
щодо вивчення шкільних дисциплін, Інструкцією щодо заповнення класного журналу
для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН
України від 08.04.2015р. №412 та Інструкцією з ведення класного журналу учнів
5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимогами до усного і
писемного мовлення учнів та проведення письмових робіт і перевірки зошитів,орфографічним
режимом, а також критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі
загальної середньої освіти.
3.2.1.2.У
наступному семестрі врахувати помилки, які допустили учні у підсумкових
контрольних роботах, з метою їх подальшого недопущення.
3.2.2.Заступнику
директора школи Савик М.В.:
3.2.2.1.При складанні календарного планування на ІІ
семестр 2020-2021 н.р. врахувати недоліки з метою їх недопущення.
3.2.2.2.Акцентувати увагу на проведенні індивідуальних
роз’яснень щодо виконання домашніх завдань учнями.
3.2.3.
Адміністрації
школи:
3.2.3.1.При
здійсненні внутрішнього контролю звертати увагу на об’єктивність оцінювання та
дотримання критеріїв оцінювання вчителями-предметниками.
3.3.СЛУХАЛИ:
Слобода І.М.,
класного керівника 4 класу, яка поділилися
результатами навчання за індивідуальною формою Бабія Дениса, відзначила
досягнення та труднощі .
Арабчук Г.М.,
класного керівника 5 класу, яка
розказала про підходи в індивідуальному
навчанні Токарука Любомира.
ВИСТУПИЛИ:
Білинська С.В.,учитель
англійської мови, яка повідомила про вивчення іноземної мови учнями, які навчаються
індивідуально. Учень 5 класу Токарук Любомир засвоює програму з англійської
мови добре, старанно ставиться до навчання, вміє самостійно читати тексти,
застосовує сформовані вміння в усному мовленні. Вивчення англійської мови з
учнем 4 класу Бабієм Денисом відбувається в усній формі. Денис повторює слова
за вчителем та слухає пісні.
УХВАЛИЛИ:
3.3.1.Арабчук
Г.М., класному
керівнику 5 класу, сприяти підтримці зв’язку п’ятикласників із Токаруком
Любомиром.
3.3.2.Учителям-предметникам
забезпечити виконання навчальних програм та календарно-тематичного планування,
у своїй діяльності дотримуватись Положення про індивідуальну форму навчання,
затвердженого наказом МОН України від 12.01.2016 р. №8.
3.3.3.Слободі І.М., учителю 4 класу, продовжувати застосовувати методи
рольових ігор, а також вправ з розвитку дрібної моторики під час занять з
Бабієм Денисом.
3.4. СЛУХАЛИ:
Вербінець М.М.,
соціального педагога,яка проаналізувала стан роботи соціально-педагогічної служби та
роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, з дітьми, що опинились
у складних життєвих обставинах. Про стан
відвідування учнями школи у I cеместрі
2020 року та планування роботи на II семестр 2021р.-
(текст доповіді додається до
протоколу)
УХВАЛИЛИ:
3.4.1.Соціальному
педагогу школи Вербінець М.М.:
3.4.1.1.Щоденно проводити облік відвідування учнями занять
після першого уроку та надсилати відповідну інформацію на
сайт відділу освіти.
3.4.1.2.Проводити заходи на протидію булінгу у
шкільному середовищі.
3.4.2.Класним керівникам
регулярно вести журнали обліку відвідування учнями занять,у яких позначати
причину відсутності учнів та підтверджувати довідками відсутність учнів на
уроках.
3.4.3.Заступнику
директора з навчально-виховної роботи Савик М.В. щомісяця перевіряти
відповідність обліку відсутності учнів на предметних сторінках журналів
загальному обліку відсутності учнів школи.
3.5. СЛУХАЛИ:
Макмимишин І.М.,педагога-організатора, яка
проаналізувала стан виховної та право виховної роботи у I cеместрі
2019 року та планування роботи на II семестр 2020 р.- текст доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
3.5.1.Педагогу-організатору
Максимишин І.М.:
3.5.1.1.Продовжити роботу по реалізації системи
патріотичного виховання, забезпечити виконання Плану заходів
національно-патріотичного виховання.
Постійно.
3.5.1.2.На II семестр навчального року передбачити відзначення проведення державних та
професійних свят: шевченківські дні, річниці Революції Гідності, 30-річчя Дня
Незалежності України,Дня Української писемності та мови, тиждень основ безпеки
життєдіяльності.
Згідно плану виховної роботи ЗЗСО.
3.5.1.3. Привести у відповідність до річного плану
роботи ЗЗСО на 2020/2021 н.р. плани виховної роботи класних керівників 1-8 класів
,план виховної роботи педагога-організатора та забезпечити його виконання.
3.5.2.Класним керівникам:
3.5.2.1.Продовжити роботу по формуванню особистості
учнів, громадянської компетентності, сприяти
розвитку їх здібностей та обдарувань.
Постійно.
3.5.2.2.Не допускати випадків порушення учнями правил
поведінки на перервах,дотримуватись режиму роботи школи.
Щоденно.
3.5.2.3.Виховувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я, формування
здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного
здоров’я.
Постійно.
3.5.2.4.Формувати культуру спілкування, безпечне
толерантне середовище та інформаційну культуру учасників освітнього процесу. Постійно.
3.6.
СЛУХАЛИ:
Арабчук Г.М.,
шкільного бібліотекаря, про підсумки
роботи шкільної бібліотеки у I cеместрі
2020 року та планування роботи на II семестр 2021 р. – текст
доповіді додається до протоколу.
УХВАЛИЛИ:
3.6.1.
Вважати роботу шкільної бібліотеки у I семестрі 2020 р. задовільною.
3.6.2.
Шкільному бібліотекарю Арабчук Г.М.:
3.6.2.1.Працювати над створенням умов для творчого
вдосконалення учнів та учителів школи.
3.6.2.2.Розробити заходи різних форм та напрямків для
залучення учнів школи до активного читання.
3.6.2.3. Активізувати роботу шкільної бібліотеки зі
створення умов для творчого самовдосконалення учнів та вчителів школи,
пропаганди бібліотечних знань і виховання культури читання
3.6.2.5. Продовжити роботу над підвищенням читацької культури
учнів (через ведення щоденників читача, обговорення цікавих прочитаних художніх
книг у класі).
3.6.3.Учителям-предметникам
спонукати учнів
до проектної діяльності з
використанням інтрнет-ресурсів та бібліотеки школи.
4.
СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г.,
директора школи,яка повідомила про посилення карантинних обмежень . Згідно постанови Кабінету Міністрів
України від 09 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та
запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню
на території України гострої
респіраторної хвороби COVID – 19,
спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2», листа МОН
України №1/9-692 від 15.12.2021р.
«Про запровадження карантинних обмежень»
прийнято рішення про запровадження в
Україні з 8 по 24 січня 2021 року
посилених карантинних обмежень та
рекомендовано перевести учнів на дистанційне навчання.
УХВАЛИЛИ:
4.1.Освітній
процес проводити в дистанційній формі на період встановлення карантину з 18 січня
по 24 січня 2021 року.
4.1.1. Навчання
здобувачів освіти з 18 січня 2021 року
здійснювати в синхронному режимі через інтернет-платформу
GoogleClassroom та поєднання онлайн-занять через відео-інструмент MEET (30 % навчального часу) та асихронному
режимі відповідно графіку проведення (додається) до
нормалізації епідеміологічної ситуації.
4.2.Вчителям-предметникам:
4.2.1.визначити режим (синхронний або асинхронний) проведення
навчальних занять та подати заступнику директора школи для врахування у
розкладі дистанційних занять:
- 30 відсотків навчального часу проводити в синхронному режимі (онлайн)- для
пояснення або загального огляду навчального матеріалу,практичного закріплення
вивченого,застосування інтерактивних прийомів навчання,перевірки результатів
навчання ,решта навчального часу організовувати в асинхронному режимі (офлайн)-
робота учнів з текстом і завданнями в
підручнику,виконання вправ у робочих зошитах,контурних картах,практичних і
лабораторних робіт і т.п.
4.2.2.Обмежити час безперервної роботи з
технічними засобами навчання :
Для учнів 1 класу-не більше 10хв.
Для учнів 2-4 класів-не більше 15 хв.
Для учнів5-7 класів –не більше 20 хв.
Для учнів 8 класу- не більше 20-25 хвилин.
4.2.3.Розробити тематичні домашні завдання
з предмету за навчальними програмами відповідно до
календарно-тематичного планування,у яких
передбачити чіткі поради та інструкції, інтернет-посилання та
інтернет-ресурси.
4.2.4.Подати
учителю інформатики Вербінець М.М., інформацію про тематику навчального матеріалу учнями школи в режимі дистанційного навчання
з 18 по 24 січня 2021 року для
розміщення на сайті Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів до 17.01.2021р. та ознайомлення батьками та учнями.
4.2.5.Оцінювання навчальних досягнень
здобувачів освіти під час дистанційного навчання здійснювати в електронному
журналі,який розміщений на електронних
ресурсах.
4.2.6.Організувати
щоденне навчальне спілкування
(індивідуальні консультації) із здобувачами освіти через сайт школи, Viber , Messenger, у телефонному режимі.
4.3.Класним керівникам 1-8класів повідомити через комунікаційні засоби
зв’язку (вайбер-групи, групи батьків учнів класів мережевої системи учнів,
батьків про дати, теми уроків з предметів навчального плану,зміст домашнього
завдання,режим навчання, інформаційні ресурси,які можуть використовуватися для
навчально-пізнавальної роботи учнями школи на період впровадження карантину
(18.01 – 24.01.2021р.)
4.4.Вчителю інформатики Вербінець М.М.:
4.4.1.забезпечити обслуговування та налаштування інформаційно-комунікаційних
ресурсів для проведення дистанційного навчання.
4.4.2.Забезпечити
інформування учнів, батьків про тематику уроків дистанційного навчання, зміст
домашнього завдання з відповідних предметів навчального плану на сайті школи з
18 січня 2021 р.
4.5.Вчителям початкових класів надавати
покрокові інструкції батькам щодо організації роботи вдома,не допускати
перевищення використання тривалості навчальної діяльності з ТЗН, тривалості
виконання завдань для самопідготовки.
4.6 Учителям ,які здійснюють (педагогічний патронаж):
4.6.1.Забезпечити
реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії осіб з особливими освітніми
потребами в 4,5 класі шляхом проведення дистанційних корекційно-розвиткових
занять в синхронному та асинхронному режимі.
4.7.Соціальному
педагогу Вербінець М.М.
4.7.1.забезпечувати соціальний супровід
здобувачів освіти з особливими освітніми
потребами, займатись профілактикою тривожності,здійснювати емоційну
профілактику та інформаційний детокс.
4.8.Бібліотекарю
школи Арабчук Г.М.:
4.8.1.Популяризувати художню літературу для здобувачів
освіти через веб-сайт школи.
4.8.2.Створити електронний каталог статей щодо
мотивації пізнавальної діяльності здобувачів
освіти.
4.9.Педагогу -організатору Максимишин І.М.:
4.9.1.Відкоригувати плани виховної роботи зі
здобувачами освіти.
4.9.2.Підготувати сценарії виховних заходів.
4.9.3.Підготувати
матеріали з організації діяльності учнівського самоврядування.
4.10.Заступнику
директора з навчально-виховної роботи Савик М.В.
4.10.1.Скласти графік проведення навчальних занять з
врахуванням вимог Санітарного регламенту та Положення про дистанційну форму
здобуття повної загальної середньої освіти. До 12.01.2021р.
4.10.2.Забезпечувати організаційно-методичний супровід
в частині використання веб-ресурсів.
Постійно.
4.10.3.Здійснювати моніторинг проведення дистанційного
навчання зі здобувачами освіти 1-8 класів. Щотижня.
4.10.4.Рекомендувати
вчителям для використання
освітніх веб-ресурси, платформи дистанційного навчання онлайн-курси,
відео-уроки, зокрема Prometheus, «На Урок», «Освіторія» ,«Всеосвіта», «EdEra».
На період дистанційного навчання.
4.10.5.Робочі
години вчителів, які забезпечують дистанційне навчання учнів обліковувати
(рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу навчальних
занять у закладі освіти;
4.10.6.Розклад занять та
робочий час вчителів в дистанційному режимі максимально наблизити до розкладів
навчальних занять та поточного режиму роботи.
4.10.7.Заповнення шкільної
документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, відтермінувати до
нормалізації епідеміологічної ситуації.
5.СЛУХАЛИ:
Савик
М.В.,заступника директора школи з
навчально-виховної роботи, про інформаційне наповнення та оновлення веб-сайту
закладу- текст виступу додається до
протоколу.
УХВАЛИЛИ:
5.1.Призначити відповідальним за функціонування
шкільного сайту Вербінець М.М. в частині технічного супроводу; Савик
М.В.-відповідальною за змістове наповнення.
5.2. Відповідальним особам забезпечити якісне
функціонування офіційного сайту та його систематичне наповнення.
5.3.Здійснювати контроль за станом наповнення сайту та
систематичним оновленням інформації .
6. СЛУХАЛИ:
Савик М.В.,
заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка повідомила про
особливості проходження
педпрацівниками ЗЗСО курсової підготовки за накопичувальною системою у 2021 р.
УХВАЛИЛИ:
6.1.Затвердити план підвищення кваліфікації педагогічних
працівників Одаївської загальноосвітньої школи I-IIступенів на 2021рік.
(додається до протоколу).
6.2.Усім педпрацівникам закладу пройти персональну реєстрацію на навчання за програмами
підвищення кваліфікації на сайті Івано-Франківського
Інституту післядипломної педагогічної освіти
з 08січня до 21січня 2021р.
6.3.Рекомендувати
вчителям для проходження навчання за програмами підвищення кваліфікації
освітні
веб-ресурси, зокрема «Prometheus», «Освіторія» ,«Всеосвіта», «EdEra» в режимі онлайн.
6.4.Савик М. В.,заступнику директора школи,скласти
графік проходження курсів педагогічними
працівниками відповідно до персональної
реєстрації.
(додається)
6.5.Кожному учителю вести картку проходження
курсів за накопичувальною системою та здійснювати відповідні записи.
6.6.Адміністрації закладу підготувати договір(у 2-х
екземплярах) про провадження із надання освітніх послуг з підвищення
кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти та передати в приймальню Івано-Франківського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти до 01 лютого 2021 року.
7.СЛУХАЛИ:
Савик М.В.,
заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка ознайомила учителів
із змістом наказу МОН України
від 12.10.2020 року №1262 про
«Деякі питання проведення ДПА у
2020/2021 навчальному році державної підсумкової атестації осіб,які здобувають
загальну середню освіту». Відзначила про
те ,що 2021році відбудеться
проведення державної підсумкової атестації осіб, які завершують здобуття початкової освіти у 4
класі,оскільки 9 клас відсутній.
УХВАЛИЛИ:
7.1.
Савик М.В. ,заступнику директора школи з навчально-виховної роботи :
7.1.1.До 01.03.2021 р. провести інструктивно-методичну
нараду з учителями з питань проведення державної підсумкової атестації осіб,
які завершують здобуття початкової
освіти у 4 класі.
7.1.2.До 01.03.2021 року ознайомити учителів та
здобувачів освіти з переліком навчальних
предметів,із яких у 2020/2021 навчальному році буде проводитись державна
підсумкова атестація осіб,які завершують
здобуття початкової освіти (у 4 кл.)та умовами проведення ДПА.
7.1.3.Учителю початкових класів Слободі І.М. довести
інформацію про проведення державної підсумкової атестації осіб, які завершують здобуття початкової освіти у 4
класі до здобувачів освіти та їх батьків.
8. СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г.,директора школи ,яка розказала
присутнім про новий санітарний регламент
для закладів загальної середньої освіти,затверджений Наказом Міністерства
охорони здоров’я
України 25.09.2020року №2205 та приведення режиму роботи закладу до його вимог.
УХВАЛИЛИ:
8.1.Савик М.В.,заступнику директора школи з
навчально-виховної роботи:
8.1.1. Скласти
план заходів щодо приведення закладу до вимог
Санітарного регламенту для
закладів загальної середньої освіти,затверджений наказом Міністерства охорони
здоров’я України 25.09.2020року №2205 та
подати на затвердження директору до 18.01.2021 року.
8.2.2.Ознайомити із вимогами нового Санітарного регламенту для ЗЗСО всіх
учасників освітнього процесу та
забезпечити його виконання .
До 25.01.2021року
9. СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г.,директора школи ,яка повідомила про
планову мережу на 2021/2021 н.р.(додається),відзначила
про труднощі набору дітей у 1 клас,оскільки деякі батьки віддали дітей у
дитячий садок Марковецького НВК.
УХВАЛИЛИ:
З метою організованого прийому дітей до першого класу до
закладу освіти згідно з територією обслуговування та дотримання карантинних
заходів :
9.1.Провести інформування громадськості та батьків
майбутніх першокласників
-про порядок прийому дітей до 1-го
класу в умовах карантину.
-перелік
документів, що підтверджують місце проживання дитини чи одного з батьків на
території обслуговування закладу освіти.
9.2. Розмістити до 01 травня 2021 року інформацію про порядок та перелік
документів на веб-сайті закладу.
9.2.1.Не допускати збирання додаткових даних про
дитину та її батьків або осіб, які їх замінюють, зокрема, будь-яких даних, що
свідчать про розвиток дитини та її готовність до навчання в школі тощо.
9.3. Дирекції закладу :
9.3.1.забезпечити кабінет 1-го класу необхідними дидактичними матеріалами; засобами
навчання, сучасними меблями, у тому числі партами; інтерактивним та
комп’ютерним обладнанням, копіювальною технікою тощо відповідно до рекомендацій
Міністерства освіти і науки України.
9.3.2.Підготувати проект наказу про зарахування учнів до першого класу не
пізніше 01 червня 2021року.
9.4. Вербінець
М.М.,відповідальній за
ведення обліку дітей шкільного
віку та учнів на території с. Одаї Марковецької
сільської Ради,
9.4.1. оприлюднити на веб-сайті закладу
освіти інформацію про закріплену за закладом територію обслуговування, спроможність закладу освіти,
кількість учнів у кожному класі та наявність вільних місць у кожному з них не
пізніше ніж за місяць до початку прийому заяв закладами освіти.
9.4.2.Список зарахованих
учнів, із зазначенням їх прізвищ, оприлюднювати виключно в закладі освіти, а
кількість учнів першого класу оприлюднити на веб-сайті закладу освіти.
9.4.2.Інформацію
про наявність вільних місць оприлюднювати
на веб-сайті закладу освіти впродовж двох робочих днів з дня появи
вільного (вільних) місця (місць).
10.СЛУХАЛИ:
Григорчака
В.І.,голову ПК,який повідомив про необхідність розроблення додатків до КД на
2021 рік.
УХВАЛИЛИ:
10.1.
Створити робочу групу для складання додатків у такому складі :
Григорчак
В.І.-голова робочої групи,голова ПК;
Вербінець
М.М.- член ПК,учитель інформатики;
Савик
М.В.-заступник директора школи.
10.2.Робочій
групі подати додатки до КД на затвердження
зборами трудового колективу до 20.02.2020 року.
Голова
педради : ________________ Г.Г.Присяжнюк
Секретар
педради ________________ Л.М.Мельник.
Немає коментарів:
Дописати коментар