Протокол
засідання педагогічної ради Одаївської ЗОШ І- ІІ ступенів
№08/01-07 с.Одаї
від 13.04.2020р.
Голова педради:
Присяжнюк Г.Г.
Секретар: Гільтайчук Л.В.
ПРИСУТНІ: 18 чоловік (список учителів
додається до протоколу )
Форма проведення засідання : дистанційна
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Про
схвалення вибору проектів підручників для 7 класу ,за якими
будуть навчатися здобувачі освіти у 2020/2021 навчальному
році.
2.Про хід здійснення
дистанційної роботи педпрацівників та
освітнього процесу(дистанційного навчання через інтернет-платформу GoogleClassroom) під час
карантину.
СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г., директора
школи, яка повідомила про
виконання листа МОН України №1/9-39 від 22.01.2020року
«Про забезпечення виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 07
листопада 2019року №1490(із змінами) та від 12.12.2019 року №1543», листа МОН
України №1/9-204від 10.04.2020 року «Щодо проведення II етапу
конкурсного відбору підручників (крім електронних)для здобувачів освіти повної
загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2019-2020роках (7 клас)
в умовах карантину» та проведену роботу учителями-предметниками щодо вибору підручників згідно п. 1 Інструктивно-методичних рекомендацій (додаток
1 до листа МОН України від 22.01.2020року № 1/9-39) щодо вибору та замовлення
підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти. З 30 березня 2020 року
педагогічні працівники ,які будуть навчати дітей у 7 класі у 2020/2021н.р.,
ознайомилися на веб-сайті Інституту
модернізації змісту освіти із запропонованими
електронними версіями оригінал-макетами підручників для 7 класу з історії та
інформатики і зробили свій вибір.
ВИСТУПИЛИ:
Присяжнюк Галина Гаврилівна ,
учителька історії ,яка повідомила про
вибір підручників для 7класу. А саме:«Всесвітня
історія.Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти. Автори: Гісем О.В., Мартинюк О.О. у кількості 6 підручників
згідно фактичної мережі та один підручник для учителя. Альтернатива : 2.Автори:
Щупак І.Я.,Піскарьова І.О.,Бурлака О.В; 5.Автори:Пометун
О.І.,Малієнко Ю.Б; 4.Автори: Васильків І.Д., Островський В.В., Паршан І.Л., Букавин
І.Я.; 1.Автори: Сорочинська Н.М., Гісем О.О.; 6.Автори: Подаляк Н.Г.,Лукач
І.Б.,Ладиченко Т.В.
Вербінець Марія Миколаївна ,учителька інформатики ,яка повідомила про вибір
підручника « Інформатика »
підручник 7 класу закладів загальної середньої освіти: (Автори: Морзе Н.В., Барна О.В.,Вембер В.П.) Альтернатива : 4.Автори: Бондаренко
О.О.,Ластовецький В.В.,Пилипчук О.П.,Шестопалов Є.А.; 5. Автори:Коршунова
О.В.,Завадський І.О; 3. Автори: Ривкінд Й.Я.,Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько
В.В., 1.Автори: Казанцева О.П., Стеценко І.В.
Присяжнюк Галина Гаврилівна ,
учителька історії , яка повідомила про вибір підручників для 7 класу. А саме:« Історія України.Підручник для 7 класу
закладів загальної середньої освіти. Автори: Власов О.В.,Панарін О.Є.,
Топольницька Ю.А.. у кількості 6 підручників згідно фактичної мережі та один
підручник для учителя. Як
альтернативу обрано такі підручники :4.
Гісем О.В., Мартинюк О.О;
Альтернатива 6.Автори: Свідерський Ю.Ю.,Романишин Н.Ю.; 7.Автори:
Дудар О.В.,Гук О.І.,за редакцією Пометун О.І.;2. Автори: Смолій В.А.,Степанков
В.С.;3. Автори: Дрібниця В.О.,Щупак І.Я.,Піскарьова І.О.,Бурлака О.В;
Арабчук Г.М. шкільний бібліотекар, яка
відзначила про особливості замовлення підручників для учнів 7 класу , які
будуть працювати за новою програмою. Замовлення
зроблено з 3 навчальних предметів до фактичної кількості учнів 6 класу,які у 2020/2021н.р.
будуть навчатися у 7 класі - 6 учнів та по 1 підручнику для кожного
вчителя-предметника.
УХВАЛИЛИ:
1.1.Схвалити вибір підручників для 7 класу за фрагментами
електронних версій їх оригінал-макетів з
всесвітньої історії ,інформатики ,історії України,який здійснили учитель
історії Г.Г.Присяжнюк, учитель інформатики
Вербінець М.М. на сайті
Інститутуту модернізації змісту
освіти(таблиця з інформацією про вибрані підручники додається до протоколу).
Процедура голосування відбувалася
через соціальну мережу Viber «Група«
Вчителі» та через особисті повідомлення
педагогів.
1.2.До
14 квітня 2020 року заповнити спеціальну форму
вибору підручників, засвідчити
підписом керівника і мокрою
печаткою та передати результати вибору в паперовому та електронному вигляді у відділ освіти Тисменицької районної
державної адміністрації.
Відповідальні : директор школи Присяжнюк Г.Г.
1.3.До
15 квітня 2020року оприлюднити протокол педагогічної ради з підписами
учителів, які здійснили безпосередній вибір проектів підручників на
сайті ЗЗСО .
Відповідальні:секретар педради Гільтайчук
Л.В.,адміністратор сайту Вербінець М.М.
1.4.Учителям-предметникам
Вербінець М.М., Присяжнюк Г.Г.,які здійснили безпосередній вибір підручників
прибути у ЗЗСО 14.04.2020року на 14.00.год. для підписання протоколу
педагогічної ради з урахуванням
особливостей режиму роботи закладу освіти в умовах карантину та епідемічної
ситуації; дотримуватсь правил захисту від можливості зараження
корона вірусом COVID-19.
2.СЛУХАЛИ:
2.1. Савик Мирославу Василівну ,заступника директора школи з
навчально-виховної роботи ,яка проаналізувала виконання учителями індивідуальних планів дистанційної роботи та здійснення
дистанційного навчання здобувачів освіти
в умовах карантину.
Матеріал
виступу додається до протоколу педради.
ВИСТУПИЛИ:
ЖАРСЬКА ХРИСТИНА
ВАСИЛІВНА,учителька польської
мови,яка відзначила про те, що інтернет
-платформа Google Classroom,попри свої недоліки є однією з найкращих форм
навчання в умовах карантину. Завдання з
польської мови надсилаються згідно з календарно-тематичним плануванням та
розкладом уроків. Переваги: діти мають можливість переглядати відео, слухати
аудіо, проходити тести онлайн та зразу бачити свої результати; допомога
батьків. Недоліки: неактивність учнів, відкладання виконання завдань,
невиконання завдань деякими учнями зовсім; труднощі для дітей і батьків в
опануванні Classroomу. З деякими дітьми учителька працює паралельно у
вайбері,максимально налаштовує зв'язок з кожним учнем,дає коментарі щодо якості
виконання домашнього завдання.
ГРИГОРЧАК ГАЛИНА
ФЕДОРІВНА ,учителька початкових класів, яка повідомила про хід
здійснення навчання з 2-класниками . Матеріали уроків надсилаються відповідно до
календарно-тематичного планування та розкладу уроків. Проблем з
виконанням завдань у другокласників немає. Діти і батьки відповідально і з розумінням ставляться до
навчання. Виникають труднощі підчас відправлення завдань на додаток classroom
,тоді спілкуємось у вайбері. У телефонному режимі проводяться індивідуальні консультації.
АРАБЧУК ГАЛИНА МАР’ЯНІВНА,учителька математики,яка проаналізувала свою
роботу у дистанційному режимі із здобувачами освіти 5-9 класу з математики. Навчання
під час карантину стало певним викликом для учителів, батьків та учнів. Онлайн -
навчання, звичайно, не може повністю замінити класичне навчання, але воно може
допомогти багатьом учням якісно підняти свій рівень знань. Діти сьогодні
зростають у цифровому світі і для них цілком природним є інформаційне середовище, яке вони використовують для
отримання та обміну інформації. Дистанційне навчання для всіх нас має ряд
переваг (навчання будь-де, будь-коли, доступність навчальних матеріалів,
зручність для учителя). Одна із основних проблем дистанційного навчання –
відсутність живого безпосереднього спілкування. Дистанційне навчання з
математики учителька організовує на освітній платформі classrom, згідно календарно-тематичне плану та
розкладу уроків. Математика – наука практична. Як основну проблему дистанційного навчання було відзначено недостатність
практичних вмінь та навичок як здобувачів освіти так батьків. Досить
проблемно якісно організувати навчання з математики, де передбачена велика
кількість практичних завдань. Навіть найсучасніший комп’ютер не замінить
«живої» практики. Кожний учитель знає: що є учні, яким досить розповісти і вони
вже знають, іншим потрібно не тільки розповісти, а ще й показати,розв’язати,
продемонструвати і вони засвоюють знання з математики. При дистанційному
навчанні потрібна самодисципліна учнів, тобто не всі вміють самостійно
працювати. Слід відмітити таких учнів: Атаманюк Станіслав, Демчук Микола (5
клас), Андрійчук Андрій, Мельник Вероніка (7 клас), Куничак Ігор, Андрійчук
Юлія (9клас). Це учні, які не виконують домашні завдання, які ігнорують онлайн
навчанням. Тому, мабуть, основною проблемою дистанційного навчання є
відсутність зворотнього зв’язку, відсутність доступу до інтернету деяких учнів,
немає контролю збоку батьків. З метою покращення якості дистанційного навчання
слід налагодити зв’язок як із учнями,
так із батьками і тільки тоді будуть хороші результати нашої спільної праці.
ІВАСЮК
НАТАЛІЯ ІВАНІВНА,учителька англійської мови,класний
керівник 5 класу, яка повідомила про дистанційне навчання
на платформі Google classroom як
ефективний варіант навчання
під час карантину. Для вчителя
тут зручно викладати
різний тип матеріалу,а
основне є зворотній
зв’язок -можна оцінювати учнів ,що сприяє мотивації
до навчання. Учні
швидко пристосувались до
такої форми роботи ,проте не всі
виявили самостійність і
організованість у підготовці домашніх
завдань. Викладаючи англійську
мову в початковій і
основній школі, хочу зауважити,
що приємно вражена
навчанням учнів початкової
школи. Дуже активні учні
2 і 4 класів
,які вчасно виконують
свої завдання. Відчувається,
що батьки хвилюються
за навчальний процес, оскільки завжди консультуються в
онлайн чи телефонному
режимі,якщо у них
виникають проблеми. Проте, є
й такі батьки , які
попри свою повсякденну зайнятість
не можуть проконтролювати навчання своїх
дітей, тому є
такі учні ,які не
здали жодної роботи. Спостерігаючи за
навчанням учнів в
основній школі,слід підкреслити
їх неорганізованість. Багато учнів
здають невчасно свої
роботи або взагалі
їх не здають. Проте є такі школярі,які є постійно
активні, старанно виконують завдання,готують повідомлення і намагаються
вчасно виконати роботу. Як класний
керівник 6 класу не дуже
задоволена роботою учнів.На
відміну від традиційного
навчання , вони проявляють меншу
активність і не
вчасно здають роботи.
Постійно підтримую зв’язок
з батьками. Більшість контролюють
навчання учнів, про те учні
не вміють правильно розподілити час , поєднювати навчання
на онлайн-платформі і
уроки по телебаченню.
МАКСИМИШИН ІРИНА МИКОЛАЇВНА ,учителька
української мови та літератури у 5-6 класах,яка зробила повідомлення про виконання
календарно-тематичного плану
дистанційного навчання під час карантину.
(матеріали
виступу додаються до протоколу педради)
МЕЛЬНИК ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА,учителька
географії ,історії та правознавства, яка проаналізувала дистанційне навчання з
даних предметів у 5-9 класах. Було відзначено
про те ,що уроки проводяться згідно
календарно -тематичного планування. Коли учням щось незрозуміло,то спілкування
відбувається в телефонному режимі або вайбері. При виконанні завдань є учні
дуже активні(особливо дівчата 9кл.),а є пасивні. Проблема ще в тому,що не всі
учні можуть відправити в Klassroom, тому більшість робіт учні відсилаються вайбер,роботи оцінюються і зберігаються. Оцінки записуються в спеціально відведений зошит до закінчення
карантину
БЛАЖКІВ
ОКСАНА ВАСИЛІВНА,учителька початкових класів , яка
виступила із повідомленням про здійснення дистанційного навчання у 4 класі. Завдання
надсилаються через додаток «Google
Classroom» відповідно до розкладу уроків. На кожний урок учні отримують вказівку, у якій розписано за
сторінками, що конкретно прочитати чи вивчити з підручника, посилання на
відповідні відео в Інтернеті, посилання на розроблені тестові завдання
(використовую Google-Форми), де дитина
проходить тест, бачить свій результат і правильні відповіді одразу по завершенні
тестування, аналізуються помилки. У перші дні було складно працювати у додатку
Classroom. Зараз діти звикли, більшість з них є дуже активними, вони виконують
завдання, фотографують та надсилають у Classroom або через соціальну мережу
Viber. Декому потрібні нагадування щодо виконання завдань та індивідуальні
консультації по телефону.
ФИЦИК МИХАЙЛО ЛЮБОМИРОВИЧ
,учитель музичного мистецтва у 3-7 класах,керівник гуртка «вокальне
мистецтво»,який відзначив особливості дистанційного з
музичного мистецтва. Навчання організоване згідно календарно-тематичного
планування. Уся інформація на сайт подається вчасно(навчальні матеріали,відео
та аудіо-записи творів,які треба прослухати,тексти та мелодії пісень,які мають
вивчити діти). Однак ,постійно виникають
проблеми з виконанням завдань для певної частини учнів,які нічого не виконують і навіть не відгукуються на
повідомлення. Деякі діти пишуть «здано»,
але роботи не відсилають,так само аудіо-записи вивчених пісень у виконанні
учнів. Тому постійно доводиться учням нагадувати про вчасне завантаження виконаних завдань для
оцінювання,надавати індивідуальні консультації.
ВОЛОШИН РУСЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА,учитель
основ християнської етики ,вихователь дошкільної групи, яка розказала про
організацію дистанційного навчання з дошкільнятами, яке здійснюється згідно
календарно-тематичного планування. Проблем з виконанням завдань у дошкільнят
немає,оскільки процес здійснюється під контролем батьків. Коли щось
незрозуміло, то вони телефонують, або пишуть у вайбер. Щодо уроків християнської етики у 1-4 класах . то учні
теж стараються їх виконувати, інколи буває, що не можуть відправити виконане
завдання, то відправляють на вайбер.
ГІЛЬТАЙЧУК
ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА,учителька української мови і літератури у 7,9
класах,зарубіжної літератури у 5-9 класах,яка зосередила свою увагу на
проблемах дистанційного навчання :не всі учні виконують домашні завдання, дехто
робить відмітки, але завдань не надсилає, із заданих кілька завдань
виконують 1-2, при повернені завдань, учні
не завжди бажають виправляти свої роботи
,а дехто навіть і відміток не робить;читання учнями віршів напам’ять перенесено
на період після закінчення карантину.
САВІНА
ЛАРИСА ВАСИЛІВНА ,учителька фізики,яка повідомила про зміст та форми дистанційного
навчання з фізики у 7,9 класах. Зокрема
Лариса Василівна відзначила проблеми з виконанням домашніх завдань деякими учнями , частина
навіть не роблять ніяких відміток, а значить не заходять на платформу і не читають матеріал. Звіти по лабораторних
роботах збираються в особисту переписку
вайбер.
ВЕРБІНЕЦЬ МАРІЯ МИКОЛАЇВНА, учителька інформатики, образотворчого мистецтва і
трудового навчання ,яка проаналізувала дистанційне навчання
на платформі Google classroom . Було відзначено як
ефективну форм навчання під час
карантину. Учитель може відстежувати прогрес кожного учня, а після
оцінки його роботи, повернути разом з коментарями. Учні та їх батьки можуть
бути запрошені до класу через спецкод, чи автоматично імпортуватися зі
шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного
користувача Google Drive, куди може подати роботу, яку оцінює вчитель. Учні
швидко пристосувались до
такої форми роботи ,проте не всі
виявили самостійність і
організованість у підготовці завдань. Відчувається, що батьки
слідкують за навчальним процесом, оскільки завжди консультуються в
онлайн чи телефонному
режимі,якщо у них
виникають проблеми. Проте, є
й такі батьки ,які
попри свою повсякденну зайнятість
не контролюють навчання своїх дітей.
Тому багато учнів
здають невчасно свої
роботи або взагалі
їх не здають
(Твардовський Роман 7
клас,Андрійчук Андрій ,Мельник Вероніка). Виникають проблеми з виконанням
завдань учнями 6 класу ,які добре працювали у звичайному режимі. Відзначено
роботу таких учнів Феденько Анастасії,Стрілецького Назарія,Гринюка Євгенія,які старанно виконують
завдання,готують повідомлення
і намагаються вчасно
виконати роботу. Завдання
надсилаються відповідно до
календарно-тематичного планування, згідно розкладу уроків. Як
класний керівник 7 класу , учителька висловила своє незадоволення роботою
учнів,яким бракує самодисципліни та вміння організувати свою роботу. З метою
покращення результатів праці здобувачів
освіти Марія Миколаївна співпрацює з
батьками,надає їм консультації та рекомендації.
САВИК
МИРОСЛАВА ВАСИЛІВНА,учителька
початкових класів ,яка поділилась своїми враженнями про дистанційну форму навчання у 1 класі. Було відзначено зручність
інтернет –платформи . Завдання
надсилаються у додаток Classroom відповідно до звичного режиму дня з 9:00
години згідно розкладу уроків і календарно-тематичного планування. Слід зазначити, що робота з першокласниками
ведеться під контролем батьків і особливих проблем щодо виконання не
відмічається, тільки виникають з технічних причин, при завантаженні файлів у
classroom, тому виконана робота здається із запізненням.
ГАВАДЗИН
ОКСАНА МИХАЙЛІВНА, учителька біології , природознавства, хімії, основ здоров’я, курсів за вибором,класний
керівник 5 класу,яка повідомила про
організацію дистанційного навчання на освітній платформі Сlassroоm, яке ведеться згідно з календарно-тематичним плануванням та
розкладом уроків. Для отримання зворотнього зв’язку паралельно використовується соціальна мережа Вайбер. Завдання розробляються конкретизовані та
різнорівневі ,які спонукають
учнів до роботи з довідковою літературою та ресурсами мережі Інтернет, самостійно
опрацьовувати і фіксувати результати власної роботи,використовувати результати власних
спостережень. Практичні завдання учителька відправляє з методичними рекомендаціями щодо їх виконання. На
самостійне опрацювання даються завдання, що не потребують докладних
пояснень учителя. Для кращого засвоєння матеріалу учителька пропонує учням
складати міні-конспекти та тести за певними критеріями. Основною проблемою дистанційного навчання є нестача практичних вмінь та навичок. Досить
проблемно якісно організувати навчання з хімії до тем: розв’язування задач,
складань рівнянь реакцій. Недоліки: не всі учні вчасно відправляють свої
відповіді. Дуже мала активність серед учнів 6 класу, деяких учнів 7 класу. Добре працюють учні 5 , 9
класу (крім Куничака І., Атаманюка С.) .Тому, мабуть, основною проблемою
дистанційного навчання є відсутність зворотнього зв’язку, відсутність доступу
до інтернету деяких учнів, недостатній контроль з боку батьків.
САВИК ЮЛІЯ ГРИГОРІВНА
,керівник гуртка хореографії ,яка відзначила наступне : дистанційну роботу
гуртка хореографії вважаю не ефективною щодо постановки танцю. Оскільки для
створення малюнку танцю, потрібно працювати з групою тільки «офлайн», також
діти не вміють відтворювати рухи з відео в «дзеркальному» вигляді, адже їм
важко орієнтуватись, тому не отримую правильно виконаних,заданих рухів. Також
щодо відпрацювання кожного руху, коли потрібно деяким дітям, допомогти фізично,
поставити корпус, підстрахувати з метою безпеки їхнього здоров‘я та виправити
помилки, дистанційно це не можливо. Тому вся робота спрямовується на повторення
вивченого та підтримки набутих танцювальних здібностей в індивідуальному
порядку. Удосконалення практичних танцювальних навиків буде здійснюватись після
закінчення карантину.
ТИМЧУК МАРІЯ ІВАНІВНА,
педагог-організатор,учитель трудового навчання у 3-4 класах,класний керівник 9
класу,яка повідомила про труднощі в організації та здійсненні виховної роботи у
дистанційному режимі. Тому вчителька
практикує проведення флешмобів,перегляд відео на патріотичну і духовну тематику
. Як учитель трудового навчання було відзначено проблему з придбанням матеріалів
батьками для виконання робіт учнями 3-4 класу. Марія Іванівна веде посилену
роботу щодо контролю за дистанційним навчанням у 9 класі, націлює учнів на
самодисципліну та чітку організацію праці. Однак ,є проблема з виконанням
завдань учнями Зазуликом Мар’яном,
Куничаком Ігорем та Демчук Тетяною.
ПРИСЯЖНЮК ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА
,учителька історії ,основ християнської етики, яка відзначила дистанційну форму
навчання на інтернет –платформі Classroom як таку ,що дає можливість
здійснювати освітній процес в умовах карантину. Залишаючись вдома ,діти мають можливості для саморозвитку,
збільшення кругозору , тренування інтелекту та пам’яті, розширення світогляду,
ерудованості, вдосконалення умінь
і навичок. Учителька
пропонує різні навчальні матеріали
(відео,презентації, тести,творчі роботи ,повідомлення ). Було відзначено низьку організацію праці
учнів 6 класу ,які не здають вчасно роботи, не
всі виконують онлайн-тести. Було запропоновано покращувати роботу з
батьками щодо роз’яснення
їхньої відповідальності за навчання дітей в умовах карантину. Галина Гаврилівна
повідомила про зауваження батьків щодо несвоєчасності надсилання домашніх
завдань деякими вчителями.
СЛОБОДА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
,учителька початкових класів ,яка виступила з повідомленням про здійснення
дистанційного навчання з учнями 3 класу. Було відзначено труднощі в опануванні
технології інтернет –платформи Classroom
учнями та їх батьками. Ірина Миколаївна
дотримується розкладу уроків і режиму роботи,інструктує дітей як виконувати
домашні завдання, проводить індивідуальні консультації з учнями ,дає можливість
допрацювати та покращувати результат .
УХВАЛИЛИ :
2.1.Відзначити
роботу учителів початкових класів Савик
М.В.,Слободи І.М.,Григорчак Г.Ф.,Блажків О.В.,Волошин Р.В.,учителів
–предметників Жарської Х.В.,Максимишин І.М.,Гавадзин О.М.,Вербінець М.М.,Фицика
М.Л.,Григорчака В.І.,Івасюк Н.І.,Присяжнюк
Г.Г., Арабчук Г.М.,Гільтайчук Л.В. в організації дистанційного навчання
в період карантину.
2.2. Учителям
Савіній Л.В.,Мельник Л.М. при здійсненні освітнього процесу
дотримуватись розкладу уроків та вчасно надсилати навчальні матеріали.
2.3.
Учителю німецької мови Мельник О.Д. для навчання учнів 9 класу використовувати інтернет –платформу Classroom.
2.4.Класним
керівникам 5-9 класів Гавадзин
О.М.,Івасюк Н.І.,Вербінець М.М.,Тимчук М.І. провести додаткову роз’яснювальну
роботу з батьками учнів, які не
виконують домашні завдання. ( До 16.04.2020року)
2.5.Всім
учителям-предметникам використовувати
диференційований індивідуальний підхід у доборі домашніх завдань з предмету
;продовжити щоденне
навчальне спілкування із здобувачами освіти через сайт школи,
здійснювати індивідуальну допомогу через Skype, Viber, у телефонному
режимі.
2.5.1.Удосконалювати
форми проведення дистанційного навчання, використовувати інноваційні технології
онлайн-навчання .
2.5.1.Результати
праці здобувачів освіти фіксувати у тимчасово заведеному журналі у зручний для
вчителя спосіб з наступним перенесенням у класний журнал після закінчення
карантину.
2.5.2.Довести
інформацію до учнів про проведення тематичного, семестрового і річного оцінювання, яке буде здійснюватись за результатами виконаних практичних, контрольних , лабораторних робіт
та поточного оцінювання. (До
15.04.2020року)
2.6.Заступнику директора з навчально-виховної
роботи Савик М.В.:
2.6.1.Забезпечити виконання працівниками методичної,
організаційно-педагогічної роботи,
зокрема індивідуальних планів дистанційної роботи та виконання освітніх
програм,тематичних планів з предмету.
2.6.2. Здійснювати
щоденний контроль за організацією освітнього процесу через мережу Інтернет:
надсилання учителями-предметниками
навчальних матеріалів для здобувачів освіти згідно розкладу уроків,
виконання домашніх завдань здобувачами освіти, надсилання матеріалів на сайт
школи.
2.6.3.Після
закінчення карантину провести контрольні роботи за завданнями адміністрації
школи з предметів інваріативної
складової навчального плану Одаївської ЗОШ I-II ступенів.
Голова педради: Г. Присяжнюк
Секретар: Л.Гільтайчук
Учителі ,які здійснили
вибір підручників
для здобувачів освіти
,які будуть навчатися
у 7 класі у 2020/2021н.р.
____________М.М.Вербінець
____________Г.Г.Присяжнюк
Немає коментарів:
Дописати коментар