Витяг з протоколу засідання педагогічної ради Одаївської ЗОШ І- ІІ ступенів
08.06.2018 року с. Одаї №07
Голова педради: Присяжнюк Г.Г.
Секретар: Жарська Х.В.
ПРИСУТНІ: Присяжнюк Г.Г., Савик М.В., Слобода І.М., Савик Ю.Г., Вербінець М.М., Цапай Т.Ю., Барасюк Л.В., Жарська Х.В., Данилюк Н.М., Волошин Р.В., Гавадзин О.М., Прошак Г.В.,Вербінець А.М.,Збіглей М.В.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
2.Про результати моніторингу якості освіти за підсумками річного оцінювання 2017/2018 н.р. та нагородження учнів школи Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».
(Савик М.В.)
3.Про переведення учнів 1-3, 5-8 класів до наступних класів, учнів 4 класу до основної школи.
(Присяжнюк Г.Г., класні керівники)
4.Про підсумки навчання учня 2 класу Бабія Дениса за індивідуальною формою.
(Савик М.В.,Вербінець М.М.,Вербінець А.М.)
2.СЛУХАЛИ:
Савик М.В., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка проаналізувала результати моніторингу якості освіти за підсумками річного оцінювання 2017/2018 н.р.
(аналітичні матеріали додаються до протоколу педради)
ВИСТУПИЛИ:
1. Блажків О.В., класний керівник 2 класу, яка зазначила, що навчальну програму з усіх предметів у 2 класі виконано. На високому рівні програмовий матеріал засвоїли 6 учнів Волошин Віктор Юрійович, Гошій Марія Іванівна,Зазулик Сніжана Миколаївна,Копистко Василь Вадимович, Стикіна Ольга Миколаївна, Старчук Ігор Ігорович та можуть бути нагороджені Похвальними листами.
Савик Ю.Г., класний керівник 3 класу, повідомила, що у 3 класі навчалося 8 учнів, з яких 3 (Мохняк Валерія, Присяжнюк Анастасія, Ткачук Іван) засвоїли навчальний матеріал на високому рівні і можуть бути нагороджені Похвальними листами.
Григорчак Г.Ф.,класний керівник 4 класу,яка відзначила високий рівень навчальних досягнень трьох учнів: Маціборко Олега, Гошій Анни,Токарук Богдани,запропонувала нагородити їх Похвальними листами.
Вербінець М.М., класний керівник 5 класу, повідомила, що п’ятикласники засвоїли навчальний матеріал на середньому, достатньому та високому рівні. Феденько Анастасія за результатами річного оцінювання може бути нагороджена Похвальним листом.
Савик М.В.,заступник директора школи про рівень навчальних досягнень учнів 7 класу. За результатами річного оцінювання високий рівень мають Блажків Аліна ,Токарук Христина і можуть претендувати на нагородження Похвальними листами.
Жарська Х.В., класний керівник 8 класу, яка зазначила, що 5 учнів 8 класу мають достатній, середній та початковий рівень навчальних досягнень. Учнів з високим рівнем навчальних досягнень немає.
Гавадзин О.М., класний керівник 9 класу, повідомила, що у 9 класі визначено достатній та середній рівні навчальних досягнень.
ВИРІШИЛИ:
2.1. Розглянути результати моніторингу на методичній нараді, намітити заходи покращення якості успішності у новому навчальному році.
2.2. Заступнику директора школи Савик М.В.:
2.2.1.З метою забезпечення підвищення ефективності навчального процесу з`ясувати з вчителями-предметниками причини відставання окремих учнів та організувати проведення вчасного корегування навчальної діяльності.
2.3.Вчителям-предметникам:
2.3.1.Ширше впроваджувати у навчально-виховний процес різні форми і методи навчання, тестові форми оцінювання навчальних досягнень учнів.
2.4.За високий рівень навчальних досягнень у 2017/2018 н.р нагородити Похвальним листом учнів школи:
1. Волошина Віктора Юрійовича (2 клас)
2. Гошій Марію Іванівну (2 клас)
3. Зазулик Сніжану Миколаївну (2 клас)
4. Копистка Василя Вадимовича (2 клас)
5. Стикіну Ольгу Миколаївну (2 клас)
6. Старчука Ігоря Ігоровича (2 клас)
7. Мохняк Валерію Романівну (3 клас)
8. Присяжнюк Анастасію Андріївну (3 клас)
9. Ткачука Івана Васильовича (3 клас)
10. Гошій Анну Іванівну (4 клас)
11. Маціборка Олега Миколайовича (4 клас)
12. Токарук Богдану Василівну (4 клас)
13. Феденько Анастасію Дмитрівну (5 клас)
14. Блажків Аліну Сергіївну (7 клас)
15. Токарук Христину Богданівну (7 клас)
2.4. Заступнику директора школи Савик М.В.:
2.4.1. Провести реєстрацію Похвальних листів у книзі видачі Похвальних листів до 20.06.2018 р. під особистий підпис учня про отримання.
2.4.2. Провести урочисте нагородження учнів на святі Першого дзвоника.
За дане рішення проголосували:
за-14
проти-0
утримались-0
3. СЛУХАЛИ:
Присяжнюк Г.Г., директора школи, яка зазначила, що відповідно до Закону України «Про освіту», наказу МОН №762 від 14.07.2015 року «Про затвердження Порядку переведення учнів(вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу» переведення до наступного класу здійснюється на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання знань учнів та державної підсумкової атестації (для випускників початкової школи) .На виконання наказу по школі від 04.04.2017 року №64 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у школі 2017-2018 н.р.» згідно плану заходів щодо організованого завершення навчального року адміністрацією школи здійснено моніторинг успішності учнів за II семестр та за рік.
ВИСТУПИЛИ:
Савик М.В.,заступник директора школи з навчально-виховної роботи, яка проаналізувала результати моніторингу якості освіти за підсумками річного оцінювання 2017/2018 н.р.
( Аналітичні матеріали моніторингу успішності додаються до протоколу)
Слободу І.М,класний керівник 1 класу, яка повідомила про те, що за результатами річного(вербального) оцінювання першокласники засвоїли програмовий матеріал: 3 учнів – на високому рівні, 2 учні – на достатньому рівні та 2 учні – на середньому рівні. Вчитель зазначила про труднощі із засвоєнням навчальної програми з української мови та математики Годовської Анни , яка виявила початковий рівень знань. За згодою батьків для учениці буде розроблено індивідуальну програму з української мови та математики Запропоновано 8 учнів за списком перевести до 2 класу.
Савик Ю.Г., класний керівник 3 класу, яка повідомила про те, що за результатами річного оцінювання третьокласники засвоїли програмовий матеріал: 3 учнів – на високому рівні, 2 учнів – на достатньому рівні та 2 учнів – на середньому рівні. Учнів з початковим рівнем знань немає. 7 учнів за списком запропоновано перевести до 3 класу.
Григорчак Г.Ф., класний керівник 4 класу, яка зазначила, що навчальну програму з усіх предметів у 4 класі виконано. На високому рівні програмовий матеріал засвоїли 3 учнів, на достатньому рівні – 2 учні, на середньому рівні – 2 учні. Учитель запропонувала усіх учнів (7 чол.) перевести до 5 класу.
Вербінець М..М., класний керівник 5 класу, яка повідомила про те, що учні засвоїли програмовий матеріал. 1 учень має високий рівень навчальних досягнень, 5 учнів – достатній, 2 учні – середній рівень навчальних досягнень. Було запропоновано всіх учнів перевести до 6 класу.
Савик М.В.,заступник директора школи про рівень навчальних досягнень учнів 7 класу про результати моніторингу навчальної діяльності на високому рівні навчаються 2 учні,на достатньому -5 учнів,на початковому -1. Проблеми із засвоєнням навчального матеріалу були у Демчук Тетяни, яка виявила початковий рівень знань з математики, з української та іноземних мов. Всіх учнів запропоновано перевести до 8 класу. Жарська Х.В., класний керівник 8 класу, яка повідомила, що 5 учнів 8 класу засвоїли програмовий матеріал. 3 учні навчаються на достатньому рівні, 1 учень – на середньому рівні. Митник Віталій виявив початковий рівень знань з більшості навчальних предметів. За згодою батьків Митник Віталій буде працювати за індивідуальною навчальною програмою, тому запропоновано усіх учнів перевести до 9 класу.
Гавадзин О.М., класний керівник 9 класу, яка зазначила, що навчальну програму з усіх предметів у 9 класі виконано. Достатній рівень рівень навчальних досягнень виявили – 5 учнів, середній рівень – 2 учні.
ВИРІШИЛИ:
3.1.Перевести учнів 1 класу в кількості 8 чоловік до 2 класу, а саме:
1. Годовську Анну Іванівну
2. Гринюка Олександра Сергійовича
3. Демчука Дениса Васильовича
4. Луканя Михайла Михайловича
5. Присяжнюк Юлію Вікторівну
6. Слободу Дмитра Анатолійовича
7. Ткачука Максима Васильовича
8. Фицика Романа Михайловича
3.2.Перевести учнів 2 класу в кількості 10 чоловік до 3 класу, а саме:
1. Волошина Віктора Юрійовича
2. Гошій Марію Іванівну
3. Гудзовського Владислава Юрійовича
4. Зазулик Сніжану Миколаївну
5. Кобльовського Василя Тарасовича
6. Копистка Василя Вадимовича
7. Стикіну Ольгу Миколаївну
8. Старчука Ігоря Ігоровича
9. Твардовського Василя Івановича
10.Токарука Любомира Миколайовича
3.3. Перевести учнів 3 класу в кількості 7 чоловік до 4 класу:
1.Атаманюка Станіслава Тарасовича
2.Демчука Миколу Васильовича
3.Добровольського Вадима Романовича
4.Куничака Михайла Ігоровича
5.Мохняк Валерію Романівну
6.Присяжнюк Анастасію Андріївну
7.Ткачука Івана Васильовича
3.4.Перевести учнів 4 класу в кількості 8 чоловік до 5 класу:
1. Андрійчука Віталія Ігоровича
2. Гошій Анну Іванівну
3.Збіглей Анну Іванівну
4. Маціборка Олега Миколайовича
5. Слободу Аліну Анатоліївну
6. Твардовського Івана Миколайовича
7. Токарук Богдану Василівну
3.5.Учнів 5 класу в кількості 8 чоловік перевести до 6 класу:
1.Андрійчука Андрія Богдановича
2.Гринюка Євгена Сергійовича
3.Збіглея Романа Васильовича
4.Мельник Вероніку Ігорівну
5.Стрілецького Назарія Михайловича
6.Твардовського Романа Васильовича
7.Феденько Анастасію Дмитрівну
8.Федорука Василя Васильовича
3.6.Перевести учнів 7 класу в кількості 8 чоловік до 8 класу:
1. Андрейчук Юлію Богданівну
2. Блажків Аліну Сергіївну
3. Демчук Тетяну Василівну
4. Зазулика Мар`яна Миколайовича
5. Куничака Ігоря Миколайовича
6. Сапу Романію Віталіївну
7. Токарук Христину Богданівну
8. Юречко Яну Ігорівну
3.7.Перевести у 9 клас учнів 8 класу в кількості 5 чоловік:
1. Волошина Дениса Юрійовича
2. Годовського Юрія Івановича
3. Митника Віталія Васильовича
4. Тимчука Владислава Ігоровича
5. Шешурака Сергія Сергійовича
3.8. Учителю початкових класів Слободі І.М. скласти індивідуальну навчальну програму з предметів, з яких було виявлено початковий рівень навчальних досягнень скориговану відповідно до індивідуальних здібностей Годовської Анни та узгодити із батьками графік додаткових занять з ученицею до 20.06.2018 року.
3.9.Учителям-предметникам скласти індивідуальну навчальну програму з предметів, з яких було виявлено учнями початковий рівень навчальних досягнень, скориговану відповідно до індивідуальних здібностей Демчук Тетяни (8 кл.), Митника Віталія (9 кл.).
3.10. Навчальні індивідуальні програми та календарне планування з предметів погодити на засіданні педагогічної ради у серпні 2018 р. та подати на затвердження директору школи до 10.09.2018 року.
За дане рішення проголосували:
за-14
проти-0
утримались-0
4. СЛУХАЛИ:
Савик М.В., заступника директора школи, яка проаналізувала організацію індивідуального навчання для учня 2 класу Бабія Дениса. Згідно з Протоколом засідання ПМПК (витяг) від 29.08.2017 р. №6 Бабію Денису Володимировичу 2009 р.н., учню 2 класу, було рекомендовано індивідуальне навчання за Типовим навчальним планом початкової школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату (дод. 12 до наказу МОН від 28.01.2014 р. №80). Відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання, затвердженого наказом МОН України від 12.01.2016 р. №8, наказу відділу освіти №183 від 01.09.2017 року «Про організацію індивідуального навчання учнів навчальних закладів району», наказу по школі від 01.09.2018 року №168«Про організацію індивідуального навчання та затвердження персонального складу і розподіл навчального навантаження педагогічних працівників, які будуть здійснювати навчання учня 2 класу Бабія Дениса за індивідуальною формою у 2017/2018 н.р.» з метою забезпечення прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров'я учня та на підставі заяви матері Бабій М.В. для індивідуального навчання було виділено 10 годин та призначено учителів Вербінець М.М., Григорчака В.І., Вербінець А.М., Заник Ю.Г.,які здійснювали навчання на дому.
ВИСТУПИЛИ:
Вербінець М.М. зазначила про те, що Бабій Денис навчається за індивідуальною навчальною програмою адаптованою до Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами,складеною відповідно до Типового навчального плану початкової школи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату (додаток 12 до наказу МОН від 28.01.2014 р.№80). Учень програмовий матеріал з основних предметів (українська мова,читання, математика, інформатика) засвоює з великими труднощами. У динаміці нервових процесів характерне швидке розумове виснаження, що впливає на продуктивність праці і зумовлює зниження працездатності. Хлопчик добре засвоїв абетку,сприймає на слух читання складів,слів і текстів,але самостійно читати і писати не може так як має проблеми із мовленням та кординацією рухів(Денис не може сам тримати ручку). З математики вивчив рахунок цифр до 70, далі плутається в рахунку, вправи на додавання,віднімання і зворотний рахунок виконує тільки за допомогою учителя.
Денис постійно відволікається, не завжди розуміє інструкцію до завдань,встановити головне у виучуваному матеріалі дається йому нелегко. Вимова невиразна, відповіді на питання односкладові, має проблеми у вимові окремих звуків. Зміст картинок, розповідей розуміє,але переказати самостійно не може. Під час роботи з учнем виявлено специфічні труднощі у засвоєнні дитиною навчального матеріалу з усіх предметів. Хлопчик суттєво відстає у розвитку від своїх одноліток, тому виконати індивідуальну навчальну програму дуже важко.
Учитель рекомендує продовжити навчання Бабія Дениса у спеціалізованому закладі для дітей з ДЦП. Хлопчикові вкрай необхідні корекційно-розвиткові заняття, які мають проводити спеціалісти: вчитель-логопед,вчитель-дефектолог,вчитель фізкультури,що має спеціальні навики.
Вербінець А.М. про особливості засвоєння програми з образотворчого та музичного мистецтва,природознавства та основ здоров’я. Анна Миколаївна відзначила основні досягнення з предметів: з природознавства вивчив основні частини тіла, знає звірів, має уявлення про здоров’я, безпеку вдома та на вулиці,вивчив послідовність днів, знає пори року, порівнює,аналізує особливості матеріалів, форми,розміри та кольори, але все робить з допомогою учителя. Розрізняє на слух пісні, музичні твори ,подобається розмальовувати зображення, але все це на рівні дитини 5-річного віку.
Далі вчитель запропонувала залишити учня у 2 класі для повторного подовженого навчання з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником.
Савик М.В.,заступник директора школи з навчально-виховної роботи щодо особливостей організації індивідуального навчання. Розказала про заняття фізичної культури та корекції фізичного та психологічного розвитку, які проводились психологом Заник Ю.Г.,яка працювала до 01січня 2018 року та учителем Григорчаком В.І. Кожен урок розпочинався з корекційно-розвиткових вправ, проводились фізкультхвилинки. Однак, виконувати вправи хлопчику стає все важче через втрату фізичної сили у ногах та часті простудні захворювання.
Ситуації успіху викликають у хлопчика позитивні емоції. Але кожне заняття дається дитині з великими труднощами. Запропонувала не переводити учня у 3 клас, рекомендувати матері Бабій М.В. пройти обстеження в Інклюзивно-Ресурсному центрі з визначенням закладу та форми подальшого навчання хлопця.
Присяжнюк Г.Г., директор школи, яка зазначила, що відповідно до Закону України «Про освіту» ст.12 п.5 особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку,а тривалість здобуття початкової та базової середньої освіти може бути подовжена з доповненням освітньої програми з корекційно-розвитковим складником . Згідно п.6 Порядку переведення учнів(вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу»,затвердженого наказом МОН №762 від 14.07.2015 року учні початкової школи, які за результатами річного(вербального) оцінювання мають початковий рівень навчальних досягнень(1,2,3) у вивченні одного з предметів (українська мова, читання, математика) згідно з рішенням педагогічної ради та згоди батьків можуть бути залишені для повторного навчання у цьому класі, продовжити навчання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах або переведені до наступного класу для продовження навчання за індивідуальною навчальною програмою.
Погодивши із мамою дитини Бабій Мар'яною, яка дала згоду для залишення хлопчика для повторного навчання у 2 класі Одаївської школи. Підтримала пропозицію пройти обстеження з дитиною, що має особливі освітні потреби в Інклюзивно-Ресурсному Центрі при Тисменицькій РДА з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід до 01.09. 2018 року.
ВИРІШИЛИ:
4.1. Залишити Бабія Дениса Володимировича для повторного навчання у 2 класі Одаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів.
4.2. Рекомендувати батькам Бабія Дениса пройти обстеження з дитиною, що має особливі освітні потреби в Інклюзивно-Ресурсному Центрі при Тисменицькій РДА з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід та заняття із спеціалістами до 01.09. 2018 року.
4.3. При складанні індивідуальної освітньої програми врахувати рекомендації ІРЦ, доповнити освітню програму корекційно-розвитковим складником.
За дане рішення проголосувало:
за-14
проти-0
утримались: 0
Голова педради Г.Г.Присяжнюк
Секретар педради Х.В.Жарська
Немає коментарів:
Дописати коментар