Календарно-тематичний план роботи на період дистанційного навчання (15.02-26.02.21р.) вчителя польської мови Гарасим’юк І.М.
№ з/п |
Дата |
Тема для вивчення |
Джерела інформації |
Домашнє завдання |
5 клас, польська мова |
||||
1. |
16.02 |
Розклад
уроків |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Скласти кілька речень «Урок у моїй школі» |
2. |
18.02 |
Шкільне приладдя. Моє робоче місце |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр. 15 ст. (перші 3 речення) ст. 122. |
3. |
23.02 |
Мій
день у школі |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр.
15 (3 останні речення) ст. 122. |
4. |
25.02 |
Складання колективної розповіді про школу |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Скласти кілька речень про школу (3-5). |
6 клас, польська
мова |
||||
1. |
16.02 |
У селі |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр. 16 ст. 125. |
2. |
18.02 |
Висловлювання учнів «Канікули в селі». |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Скласти розповідь «Канікули в селі» |
3. |
23.02 |
Що це за звірі та птахи? |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр. 22-23 ст. 128. |
4. |
25.02 |
Що можна виростити в саду й на городі. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр. 26 ст. 130. |
7 клас, польська мова |
||||
1. |
15.02 |
Шкільна екскурсія у Краків. Історія
Вавельського замку. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz |
Впр.
10 ст. 118. |
2. |
16.02 |
Пізнаємо
Львів. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр.
25 ст. 125. |
3. |
22.02 |
Презентація
свого міста. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр.
30 ст. 128. |
4. |
23.02 |
Творчість
Юліана Тувіма. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр.
33-34 ст. 129. |
8 клас, польська мова |
||||
1. |
15.02 |
Розмова про значення традицій у нашому житті |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр. 17, ст. 127 |
2. |
18.02 |
Звідки
походить звичай карнавалу |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz) |
Впр.
9 ст. 123, впр. 13 ст. 126 |
3. |
22.02 |
Великдень у Польщі та Україні. Презентація Великодніх звичаїв Польщі та
України. |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz |
Скласти розповідь «Великдень у Польщі». Впр. 18-19 ст. 128. |
4. |
25.02 |
Міфи
давньої Греції |
Навчальний підручник
„Język polski” (Ł.Bileńka-Swystowycz |
Впр.
31 ст. 134. |
7 клас, «Лексика
сучасної української літературної мови» |
||||
1. |
15.02 |
Неологізми, способи їх творення. Загальномовні й художньо-індивідуальні
неологізми, їх використання в різних стилях |
https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-z-ukrainskoi-movi-dla-6-klasu-56735.html |
Виконати завдання на платформі Clasroom |
2. |
22.02 |
Лексика міжстильова і співвідносна з певними стилями.
Розмовна і книжна лексика. Суспільно-політична лексика. Наукова лексика.
Терміни. Виробничо-професійна лексика. |
https://naurok.com.ua/urok-knizhna-leksika-profesiyno-virobnicha-leksika-movni-klishe-25701.html |
Виконати завдання на платформі Clasroom |
8 клас, «Синтаксис простого та простого ускладненого
речення» |
||||
1. |
16.02 |
Однорідні й неоднорідні означення. Кома при однорідних
означеннях. |
https://naurok.com.ua/urok-odnoridni-y-neodnoridni-oznachennya-33091.html |
Виконати завдання на платформі Clasroom |
2. |
23.02 |
Відокремлювальні та уточнювальні члени речення. Функція
відокремлювальних та уточнювальних
членів речення. Відокремлення поширених і непоширених прикладок. |
https://ukrainskamova.com/publ/chinnij_pravopis/sintaksis_i_punktuacija/vidokremleni_utochnjuvalni_chleni_rechennja/7-1-0-198 |
Виконати завдання на платформі Clasroom |
Немає коментарів:
Дописати коментар