2.22.2021

 

                              ОДАЇВСЬКА  ГІМНАЗІЯ

ТИСМЕНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

77470,вул. Центральна 38,с.Одаї, Івано-Франківський  район,Івано-Франківська область, odaicom2@gmail.com ,Код ЄДРПОУ 20563018

 

                                                      НАКАЗ

 

від 12.02.2021року                      с. Одаї                                                 № 16-г

 

Про  дистанційне навчання

учнів 5-8класів

 

         Відповідно до рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 12.02.2021 (протокол № 3), листа департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА від 12.02.2021 № 170/01-12/021,наказу відділу освіти Тисменицької міської ради від 12.02.2021 року № 50 « Про дистанційне навчання учнів 5-11 класів закладів освіти Тисменицької міської ради»,  у зв’язку із збільшенням захворюваності на СОVID-19 та з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, гострих респіраторних вірусних інфекцій

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Перевести освітній процес з очної (денної) форми навчання на дистанційну  для учнів 5-8 класів   Одаївської гімназії Тисменицької районної ради з 15 лютого  по  01 березня  2021 року.

2.Перевести на гнучкий (дистанційний) режим роботи педагогічних працівників, які проводять заняття у 5-8 класах,  з можливістю віддаленого дистанційного навчання здобувачів освіти та з дотриманням встановленого, згідно з тарифікацією, робочого часу (педагогічного навантаження) без зміни інших умов праці.

2.1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Савик М.В.

2.1.Скласти графік проведення навчальних занять з врахуванням вимог Санітарного регламенту та Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти.

2.2.Забезпечувати організаційно-методичний супровід в частині використання веб-ресурсів та здійснювати щоденний  моніторинг проведення дистанційного навчання зі здобувачами освіти 1-8 класів.

2.3.Робочі години вчителів, які забезпечують дистанційне навчання учнів обліковувати (рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу навчальних занять у закладі освіти;

2.4.Розклад занять та робочий час вчителів в дистанційному режимі максимально наблизити до розкладів навчальних занять та поточного режиму роботи.

2.5.Заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, відтермінувати до нормалізації епідеміологічної ситуації.

3.Вчителям-предметникам:

3.1.Дистанційне навчання здобувачів освіти здійснювати  через інтернет-платформу GoogleClassroom  з поєднанням онлайн-занять  через відео-інструмент MEET  (30 % навчального часу) та  асихронному   режимі  відповідно  графіку проведення (додається).

 3.2.Обмежити час безперервної роботи з технічними засобами навчання :

Для учнів 1 класу-не більше 10хв.

Для учнів 2-4 класів-не більше 15 хв.

Для учнів5-7 класів –не більше 20 хв.

Для учнів 8 клсау- не більше 20-25 хвилин.

 

3.3.Розробити тематичні домашні  завдання  з предмету  за навчальними програмами відповідно до календарно-тематичного планування,у яких  передбачити чіткі поради та інструкції, інтернет-посилання та інтернет-ресурси.

3.4.Подати учителю інформатики Вербінець М.М., інформацію про тематику  навчального матеріалу  учнями школи в режимі дистанційного навчання з  15.02 по 01.03.2021 року для розміщення  на сайті  Одаївської  гімназії  до  15.02.2021р.  та ознайомлення батьками та учнями.

3.5.Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти під час дистанційного навчання здійснювати в електронному журналі,який розміщений на  електронних ресурсах.

3.6.Організувати щоденне навчальне спілкування (індивідуальні консультації) із здобувачами освіти через сайт школи, Viber , Messenger, у телефонному режимі.

4.Класним керівникам 5-8класів :

4.1.повідомити через комунікаційні засоби зв’язку (вайбер-групи, групи батьків учнів класів мережевої системи учнів, батьків про дати, теми уроків з предметів навчального плану,зміст домашнього завдання,режим навчання, інформаційні ресурси,які можуть використовуватися для навчально-пізнавальної роботи учнями школи на період впровадження карантину (15.02 – 01.03.2021р.)

4.2. інформувати про необхідність дотримання безпечних умов для учасників освітнього процесу з  урахуванням  епідеміологічної  ситуації.

5.Учителям ,які здійснюють  (педагогічний патронаж):

5.1.Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії осіб з особливими освітніми потребами в 4,5класі шляхом проведення дистанційних корекційно-розвиткових занять в синхронному та асинхронному режимі.

6.Соціальному педагогу  Вербінець М.М.

6.1.забезпечувати соціальний супровід здобувачів  освіти з особливими освітніми потребами, займатись профілактикою тривожності,здійснювати емоційну профілактику та інформаційний детокс.

6.2.Тримати на постійному контролі стан рівня захворюваності на гострі респіраторні  вірусні інфекції серед дітей.  При зростанні  захворюваності дітей повідомляти  відділ  освіти Тисменицької  міської  ради.

7.Бібліотекарю школи  Арабчук Г.М.:

7.1.Популяризувати художню літературу для здобувачів освіти через веб-сайт школи.

7.2. Продовжити  електронний каталог статей щодо мотивації пізнавальної діяльності здобувачів  освіти.

8.Педагогу -організатору   Максимишин І.М.:

8.1.Відкоригувати плани виховної роботи зі здобувачами освіти та проводити виховні заходи із здобувачами освіти в онлай-режимі згідно плану виховної роботи.

8.2.Налагодити комунікацію  з активом учнівського  самоврядування.

9.Технічному персоналу  дотримуватись протиепідемічних та дезінфекційних  заходів  у  закладі освіти.

9.1.Під час чергування проводити дезинфекцію усіх приміщень та їх провітрювання.

9.2.Заборонити відвідування закладу сторонніми особами.

10.Сторожу школи Присяжнюку В.А.:

10.1.забезпечити  дотримання охоронного та протипожежного режиму закладу згідно посадової інструкції.

11.Операторам котельні  Адамчуку Й.І.,Слободі Б.М.,Шиферу І.К. Фицику Я.М.:

11.1. Контролювати температурний режим  та забезпечити режим економію  енергоносіїв.

11.2. Щоденно інформувати директора  гімназії про показники спожитого газу для заповнення даних таблиці сайту відділу освіти Тисменицької міської ради.

11.3.Дотримуватись графіку  роботи  у котельні та посадової інструкції операторів (кочегарів). 

12.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор   гімназії                                                     Галина  Присяжнюк

 

З наказом ознайомлено                

  _________ _______ М.В.Савик

  ________  ________Максимишин І.М.

 ________  _________Вербінець М.М.

 _________ ________Арабчук Г.М.

 _________ ________Дутчак І.І.

 ________   ________Білинська С.В.

 _________ ________Блажків О.В.

 _________ ________Григорчак Г.Ф.

 _________ ________Слобода І.М.

 _________ ________Волошин Р.В.

 _________ ________Гарасим’юк І.М.

 _________ ________Бандурак Г.М.

 _________ ________Фицик М.Л.

 _________ ________Григорчак В.І.

 _________ ________Мельник Л.М.

 _________ ________Присяжнюк М.Ф.

 _________ ________ Устименко О.Р.

 _________ ________Токарук М.В.

 _________ ________Присяжнюк В.А.

_________  ________Адамчук Й.І.

________  _________Шифер І.К.

________ _________Слобода Б.М.

________  ________ Фицик С.В.

________  ________ Фицик  Я.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...