5.26.2020

Індивідуальний план роботи учителя біології і хімії Гавадзин О. М. (на період карантину з 30.03 по 22.05)

Індивідуальний план роботи учителя біології і хімії  Гавадзин О. М.

                     (на період карантину з 30.03 по 22.05)

№ п/п

Дата

 

 

Зміст виконаної роботи

Примітка

1.

30.03

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів ( 9 клас

    хімія; 7 клас біологія, основи здоровя; 5 клас

    природознавство, основи здоровя)

2. Упорядкування роздаткового матеріалу з біології

     9 клас.

3. Перегляд інформаційно-методичної літератури.

4. Індивідуальні консультації для учнів.

 

2

31.03

 

 

1. Підготовка конспектів уроків.

2. Підбір завдань для учнів 9  класу з біології  в

    умовах навчання дистанційної форми.

 

3

01.04

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів (7 клас

    біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія; 6 клас

    біологія, 5 клас природознавство).

2. Підбір завдань для учнів 9  класу з хімії в умовах

    навчання дистанційної форми.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які

    потребують допомоги під час навчання в

    дистанційній формі.

 

4

02.04

 

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів.

2. Підготовка конспектів уроків.

3. Розробка і розміщення завдань для учнів

    (7 клас  хімія; 9 клас хімія, основи здоровя;

    6 клас біологія)

 

5

03.04

 

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів(6 клас

   біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія).

2. Корегування календарно – тематичного

    планування.

3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів  та

    засвоєння матеріалу.

 

 

6

06.04

 

 

 

1. Робота з шкільною документацією .

2. Робота з календарно-тематичним плануванням .

3. Консультація для батьків учнів 5 класу.

    (Навчання в дистанційній формі). Співпраця з

    батьками з питань контролю за виконанням

    завдань дистанційного навчання.

4. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (9 клас хімія, 7 клас

     біологія, основи здоровя; 5клас основи

      здоровя, природознавство. )

 

7

07.04

 

 

 

1. Складання тематичних завдань .

2. Робота з календарно-тематичним плануванням

   (Теми для дистанційного навчання учнів)

3. Робота з шкільною документацією .

 

8

08.04

 

 

 

 1. Складання тематичних завдань .

 2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

 3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

9

09.04

 

 

 

 1. Підбір матеріалів та розробка завдань   для

     учнів.

 2. Розробка тестових завдань

 3. Розміщення завдань для учнів (7 клас  хімія; 9

     клас хімія, основи здоровя; 6 клас біологія)

 4. Консультація для батьків учнів ( Навчання в

     дистанційній формі)

 

10

10.04

 

 

 

1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

2. Розробка і розміщення завдань для учнів (6 клас

   біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія)

 

11

13.04

 

 

 

1. Індивідуальні консультації для учнів.

2. Розробка тестових завдань

3. Розробка і розміщення завдань для учнів (9 клас

    хімія, 7 клас  біологія, основи здоровя; 5 клас

    основи здоровя, природознавство. )

 

12

14.04

 

 

 

1 Опрацювання фахової літератури .

2. Упорядкування дидактичного матеріалу з хімії.

3. Опрацювання матеріалів до теми:

   «Методика розвитку критичного мислення.»

 

13

15.04

 

 

 

 1. Складання тематичних завдань .

 2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

 3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

14

16.04

 

 

 

1. Перегляд інформаційно-методичної літератури .

2. Розміщення завдань для учнів (7 клас  хімія; 9

    клас хімія, основи здоровя; 6 клас біологія)

3. Індивідуальні консультації для учнів.

 

15

17.04

 

 

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів (6 клас

    біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія)

2. Опрацювання додаткової літератури .

3. Опрацювання інноваційних методів навчання.

 

16

21.04

 

 

 

1. Систематизація матеріалів.

2. Підготовка конспектів уроків

3. Розробка дидактичних матеріалів . Підготовка

    завдань для повторення  з біології .

 

17

22.04

 

 

 

1. Підготовка завдань для повторення  з біології у 9

    класі.

2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

 3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

18

23.04

 

 

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів

    (7 клас  хімія; 9 клас хімія, основи здоровя;

    6 клас біологія)

2. Підбір завдань для учнів 9  класу з хімії в умовах

    навчання дистанційної форми.

3. Перегляд інформаційно-методичної літератури.

4. Індивідуальні консультації для учнів.

 

14

24.04

 

 

 

1. Підготовка конспектів уроків.

2. Розробка і розміщення завдань для учнів(6 клас

   біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія).

3. Корегування календарно – тематичного

    планування.

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів  та

    засвоєння матеріалу.

 

 

 

15

27.04

 

 

 

1. Робота з шкільною документацією .

2. Участь в педагогічній раді (в дистанційному

    режимі.)

3. Робота з календарно-тематичним плануванням .

4. Консультація для батьків учнів 5 класу.

    (Навчання в дистанційній формі). Співпраця з

    батьками з питань контролю за виконанням

    завдань дистанційного навчання.

5. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

    учнів  згідно розкладу (9 клас хімія, 7 клас

    біологія, основи здоровя; 5клас основи

     здоровя, природознавство. )

 

16

28.04

 

 

 

1. Складання тематичних завдань .

2. Робота з календарно-тематичним плануванням

   (Теми для дистанційного навчання учнів)

 3. Робота з шкільною документацією .

4.   Робота над індивідуальним планом

     проведення  оцінювання навчальних досягнень в

     умовах дистанційного навчання під час

     карантину.

 

17

29.04

 

 

 

 1. Складання тематичних завдань .

 2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

 3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

18

30.04

 

 

 

 1. Підбір матеріалів та розробка завдань   для

     учнів.

 2. Розробка тестових завдань

 3. Розміщення завдань для учнів (7 клас  хімія; 9

     клас хімія, основи здоровя; 6 клас основи           

    здоровя)

 4. Консультація для батьків учнів ( Навчання в

     дистанційній формі)

 

19

04.05

 

 

 

1. Індивідуальні консультації для учнів.

2. Розробка тестових завдань

3. Розробка і розміщення завдань для учнів (9 клас

    хімія, 7 клас  біологія, основи здоровя; 5клас

    основи здоровя, природознавство. )

4. Розробка індивідуального плану                               

    проведення оцінювання навчальних досягнень.

 

 

20

05.05

 

 

 

1.  Опрацювання фахової літератури .

2. Упорядкування дидактичного матеріалу з хімії.

3. Опрацювання матеріалів до теми:

   «Методика розвитку критичного мислення.»

 

21

06.05

 

 

 

1. Складання тематичних завдань .

2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

22

07.05

 

 

 

1. Перегляд інформаційно-методичної літератури .

2. Розміщення завдань для учнів (7 клас  хімія; 9

     клас хімія, основи здоровя; 6 клас біологія)

3. Індивідуальні консультації для учнів.

 

23

08.05

 

 

 

1. Розробка і розміщення завдань для учнів (6 клас

   біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія)

2. Опрацювання додаткової літератури .

3. Опрацювання інноваційних методів навчання.

 

24

12.05

1. Консультація для батьків учнів 5 класу.

    Співпраця з батьками з питань контролю за   

    виконанням завдань дистанційного навчання.

2. Робота з календарно-тематичним плануванням.

3. Розробка і розміщення завдань для учнів

 

25

13.05

1. Розробка і розміщення завдань для учнів (7 клас

    біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія; 6 клас

    біологія, 5 клас природознавство).

2. Підбір завдань для учнів 9  класу з хімії в умовах

    навчання дистанційної форми.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які

    потребують допомоги під час навчання в

    дистанційній формі.

 

26

14.05

1. Розробка і розміщення завдань для учнів.

2. Підготовка конспектів уроків

3. Розробка і розміщення завдань для учнів

    (7 клас  хімія; 9 клас хімія, основи здоровя;

    6 клас основи здоровя)

 

27

15.05

1. Розробка і розміщення завдань для учнів(6 клас

   біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас

   біологія).

2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів  та

    засвоєння матеріалу.

 

28

18.05

1. Складання тематичних завдань .

2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

29

19.05

1. Консультація для батьків учнів 5 класу.

    Співпраця з батьками з питань контролю за

    виконанням завдань дистанційного навчання.

2.  Розробка завдань для контролю і корекції знань.

 

30

20.05

1. Складання тематичних завдань .

2. Розробка і розміщення   тематичних завдань для

     учнів  згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9

     клас біологія, екологія, 6 клас біологія, 5 клас

     природознавство)

 3. Індивідуальні консультації для учнів, які

     потребують допомоги під час навчання в

     дистанційній формі.

 

31

21.05

1. Розробка і розміщення завдань для учнів.

2. Розробка і розміщення завдань для контрольних

    робіт з хімії; 7,9 клас.

3. Розробка і розміщення завдань для заліку учнів

    з питань безпеки життєдіяльності (основи

    здоровя 6- 9 клас )

4. Перевірка контрольних робіт.

 

32

22.05

1. Розробка і розміщення завдань для контролю і

    корекції знань учнів                                                  

   (6 клас біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9

    клас   біологія).

2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів  та

    засвоєння матеріалу.

3. Перевірка контрольних робіт.

 

 

 

.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...