Індивідуальний план роботи учителя біології і
хімії Гавадзин О. М.
(на період карантину з 30.03 по 22.05)
№ п/п |
Дата |
Зміст виконаної роботи |
Примітка |
1. |
30.03 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів ( 9 клас хімія; 7 клас біологія, основи
здоров’я; 5 клас природознавство, основи здоров’я) 2. Упорядкування роздаткового матеріалу з біології 9 клас. 3. Перегляд інформаційно-методичної літератури. 4. Індивідуальні консультації для учнів. |
|
2 |
31.03 |
1. Підготовка конспектів уроків. 2. Підбір завдань для учнів 9 класу з біології в умовах навчання дистанційної
форми. |
|
3 |
01.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія,
екологія; 6 клас біологія, 5 клас природознавство). 2. Підбір завдань для учнів 9 класу з хімії в умовах навчання дистанційної форми. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
4 |
02.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів. 2. Підготовка
конспектів уроків. 3. Розробка і розміщення завдань для учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я; 6 клас біологія) |
|
5 |
03.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів(6 клас біологія,
6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас біологія). 2. Корегування календарно – тематичного планування. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів та засвоєння матеріалу. |
|
6 |
06.04 |
1. Робота з шкільною
документацією . 2. Робота з
календарно-тематичним плануванням . 3. Консультація для батьків
учнів 5 класу. (Навчання в дистанційній формі).
Співпраця з батьками з питань контролю за виконанням завдань дистанційного навчання. 4. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (9 клас хімія, 7 клас біологія, основи здоров’я; 5клас основи здоров’я, природознавство. ) |
|
7 |
07.04 |
1. Складання тематичних
завдань . 2. Робота з
календарно-тематичним плануванням (Теми для дистанційного навчання учнів) 3. Робота з шкільною
документацією . |
|
8 |
08.04 |
1. Складання тематичних завдань . 2. Розробка і розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
9 |
09.04 |
1. Підбір матеріалів та розробка
завдань для учнів. 2. Розробка тестових завдань 3. Розміщення завдань для учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я; 6 клас біологія) 4. Консультація для батьків учнів ( Навчання
в дистанційній формі) |
|
10 |
10.04 |
1. Виготовлення
дидактичного матеріалу. 2. Розробка і розміщення
завдань для учнів (6 клас біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас біологія) |
|
11 |
13.04 |
1. Індивідуальні
консультації для учнів. 2. Розробка тестових
завдань 3. Розробка і розміщення
завдань для учнів (9 клас хімія, 7 клас біологія, основи здоров’я; 5 клас основи здоров’я, природознавство. ) |
|
12 |
14.04 |
1 Опрацювання фахової
літератури . 2. Упорядкування
дидактичного матеріалу з хімії. 3. Опрацювання матеріалів
до теми: «Методика розвитку критичного мислення.» |
|
13 |
15.04 |
1. Складання тематичних завдань . 2. Розробка і розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
14 |
16.04 |
1. Перегляд
інформаційно-методичної літератури . 2. Розміщення завдань для
учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я; 6 клас біологія) 3. Індивідуальні
консультації для учнів. |
|
15 |
17.04 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів (6 клас біологія,
6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас біологія) 2. Опрацювання додаткової
літератури . 3. Опрацювання інноваційних
методів навчання. |
|
16 |
21.04 |
1. Систематизація
матеріалів. 2. Підготовка конспектів
уроків 3. Розробка дидактичних
матеріалів . Підготовка завдань для повторення з біології . |
|
17 |
22.04 |
1. Підготовка завдань для
повторення з біології у 9 класі. 2. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
18 |
23.04 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія,
основи здоров’я; 6 клас біологія) 2. Підбір завдань для учнів
9 класу з хімії в умовах навчання дистанційної форми. 3. Перегляд
інформаційно-методичної літератури. 4. Індивідуальні
консультації для учнів. |
|
14 |
24.04 |
1. Підготовка конспектів
уроків. 2. Розробка і розміщення
завдань для учнів(6 клас
біологія, 6 клас курс «Аптека
природи»; 9 клас біологія). 3. Корегування календарно –
тематичного планування. 4. Підбір і розробка
завдань для перевірки учнів та засвоєння матеріалу. |
|
15 |
27.04 |
1. Робота з шкільною
документацією . 2. Участь в педагогічній
раді (в дистанційному режимі.) 3. Робота з
календарно-тематичним плануванням . 4. Консультація для батьків
учнів 5 класу. (Навчання в дистанційній формі).
Співпраця з батьками з питань контролю за виконанням завдань дистанційного навчання. 5. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (9 клас хімія, 7 клас біологія, основи здоров’я; 5клас основи здоров’я, природознавство. ) |
|
16 |
28.04 |
1. Складання тематичних
завдань . 2. Робота з
календарно-тематичним плануванням (Теми для дистанційного навчання учнів) 3. Робота з шкільною документацією . 4. Робота над індивідуальним планом проведення оцінювання навчальних досягнень в умовах
дистанційного навчання під час карантину. |
|
17 |
29.04 |
1. Складання тематичних завдань . 2. Розробка і розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
18 |
30.04 |
1. Підбір матеріалів та розробка
завдань для учнів. 2. Розробка тестових завдань 3. Розміщення завдань для учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я; 6 клас основи здоров’я) 4. Консультація для батьків учнів ( Навчання
в дистанційній формі) |
|
19 |
04.05 |
1. Індивідуальні
консультації для учнів. 2. Розробка тестових
завдань 3. Розробка і розміщення
завдань для учнів (9 клас хімія, 7 клас біологія, основи здоров’я; 5клас основи здоров’я, природознавство. ) 4. Розробка індивідуального
плану проведення оцінювання навчальних досягнень.
|
|
20 |
05.05 |
1. Опрацювання фахової літератури . 2. Упорядкування
дидактичного матеріалу з хімії. 3. Опрацювання матеріалів
до теми: «Методика розвитку критичного мислення.» |
|
21 |
06.05 |
1. Складання тематичних
завдань . 2. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас біологія,
5 клас природознавство) 3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
22 |
07.05 |
1. Перегляд
інформаційно-методичної літератури . 2. Розміщення завдань для
учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я; 6 клас біологія) 3. Індивідуальні
консультації для учнів. |
|
23 |
08.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів (6 клас біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас біологія) 2. Опрацювання додаткової
літератури . 3. Опрацювання інноваційних
методів навчання. |
|
24 |
12.05 |
1. Консультація для батьків
учнів 5 класу. Співпраця з батьками з питань контролю за
виконанням завдань дистанційного
навчання. 2. Робота з
календарно-тематичним плануванням. 3. Розробка і розміщення
завдань для учнів |
|
25 |
13.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія; 6 клас біологія, 5 клас
природознавство). 2. Підбір завдань для учнів
9 класу з хімії в умовах навчання дистанційної форми. 3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
26 |
14.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів. 2. Підготовка конспектів уроків 3. Розробка і розміщення
завдань для учнів (7 клас хімія; 9 клас хімія,
основи здоров’я; 6 клас основи здоров’я) |
|
27 |
15.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів(6 клас біологія, 6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас біологія). 2. Підбір і розробка завдань
для перевірки учнів та засвоєння матеріалу. |
|
28 |
18.05 |
1. Складання тематичних
завдань . 2. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
29 |
19.05 |
1. Консультація для батьків
учнів 5 класу. Співпраця з батьками з питань контролю за
виконанням завдань дистанційного навчання. 2. Розробка завдань для контролю і корекції
знань. |
|
30 |
20.05 |
1. Складання тематичних
завдань . 2. Розробка і
розміщення тематичних завдань для учнів
згідно розкладу (7 клас біологія, хімія; 9 клас біологія, екологія, 6 клас
біологія, 5 клас природознавство) 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
31 |
21.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для учнів. 2. Розробка і розміщення
завдань для контрольних робіт з хімії; 7,9 клас. 3. Розробка і розміщення
завдань для заліку учнів з питань безпеки
життєдіяльності (основи здоров’я
6- 9 клас ) 4. Перевірка контрольних
робіт. |
|
32 |
22.05 |
1. Розробка і розміщення
завдань для контролю і корекції знань учнів
(6 клас біологія, 6 клас
курс «Аптека природи»; 9 клас біологія). 2. Підбір і розробка
завдань для перевірки учнів та засвоєння матеріалу. 3. Перевірка контрольних
робіт. |
|
.
Немає коментарів:
Дописати коментар