Індивідуальний план роботи учителя 3 класу Слободи
І.М під час карантину
23.03-24.04
№ |
Дати |
Зміст
виконаної роботи |
Примітка
|
20 21 |
23.03 |
Бесіда-інструктаж
з учнями про запобігання та збереження здоров’я під час карантину Самоосвіта.
Перегляд блогів учителів НУШ |
Телефонний
режим Онлайн
режим |
22 23 |
24.03 |
Опрацювання
фахової літератури та інтернет ресурсів Співпраця
з вчителями предметниками |
Телефонний
режим |
24 25 26 |
25.03 |
Підбір
і розробка завдань для учнів Робота
над темою самоосвіти, розробка нових технологій навчання Підготовка
годин для спілкування |
Методична
література Інтернет
ресурси |
27 28 |
26.03 |
Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня Співпраця
з вчителями предметниками |
Телефонний
режим |
28 |
27.03 |
Складання
плану роботи на період карантину з 30.03
по 24.04 |
|
29 30 31 |
30.03 |
Консультація
для батьків щодо освітнього процесу на платформі Google Classroom Розміщення завдань для учнів Підбір
текстів для позакласного читання |
Телефонний
режим Платформа
Classroom Хрестоматія
сучасних творів для 3-4 класів |
32 33 34 |
31.03 |
Розміщення
завдань для учнів Робота
над самоосвітою Індивідуальні
консультації для учнів які потребують допомоги |
Платформа
Classroom Інтернет
ресурси Телефонний
режим |
35 36 |
01.04 |
Розробка
та підбір матеріалу для дистанційного навчання школярів Індивідуальна
консультація для учнів |
Телефонний
режим |
37 38 |
02.04 |
Розміщення
завдань для учнів Індивідуальні
консультації для учнів |
Платформа
Classroom Телефонний
режим |
39 40 |
03.04 |
Перевірка
учнівських робіт Розробка
та підбір матеріалу для дистанційного навчання школярів |
|
41 42 43 |
06.04 |
Розміщення
завдань для учнів на платформі Classroom Перегляд
інформаційно-методичної літератури « Сучасні підходи успішного розвитку
здобувачів освіти НУШ» Добірка
дидактичного матеріалу до уроків |
Інтернет
ресурс Google |
44 45 46 |
07.04 |
Самоосвіта
. Робота з інтернет -джерелами Упорядкування
дидактичного матеріалу Перевірка
учнівських робіт , надісланих в Classroom і Viber |
|
47 48 49 |
08.04 |
Добірка
та розміщення завдань для учнів Перевірка
учнівських робіт Опрацювання
фахової літератури |
Платформа
Classroom |
50 51 |
09.04 |
Індивідуальні
консультації для учнів які потребують допомоги Підбір
текстів для читання |
|
52 53 54 |
10.04 |
Опрацювання
новинок методичної літератури Робота
з інтернет джерелами Перевірка
учнівських робіт |
|
55 56 57 |
13.04 |
Розробка
та підбір матеріалу для дистанційного навчання школярів Консультація
для батьків Опрацювання
фахової літератури |
|
58 59 60 |
14.04 |
Розміщення
завдань для учнів на платформі Classroom Підготовка
годин для спілкування Перевірка
учнівських робіт |
|
61 62 |
15.04 |
Консультація
з батьками щодо читацької діяльності школярів Виготовлення
дидактичного матеріалу |
Соц.
мережа Viber |
63 64 65 |
16.04 |
Розміщення
завдань для учнів Виготовлення
дидактичного матеріалу по предметах Перевірка
учнівських робіт |
Платформа
Classroom |
66 67 |
17.04 |
Опрацювання
фахової літератури Виготовлення
дидактичного матеріалу |
|
68 69 |
21.04 |
Підбір
і розробка завдань для учнів Самоосвіта.
Перегляд блогів учителів НУШ |
|
70 71 |
22.04 |
Розміщення
завдань для учнів Індивідуальні
бесіди з учнями |
Платформа
Classroom |
72 73 |
23.04 |
Опрацювання
фахової літератури та інтернет ресурсів Розміщення
завдань для учнів |
|
74 75 |
24.04 |
Корегування
календарно-тематичного плану Індивідуальні
консультації для унів та батьків |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар