5.13.2020

Протокол

засідання  педагогічної   ради  Одаївської ЗОШ  І- ІІ ступенів

 

 №09/01-07                                    с.Одаї             

від 27.04.2020р.                                

 

Голова педради: Присяжнюк  Г.Г.

Секретар:  Гільтайчук Л.В.

 

БРАЛИ УЧАСТЬ: 16 чоловік (список учителів додається до протоколу)

Форма проведення засідання : дистанційна (SKYPE-конференція)

 

НЕ БРАЛИ УЧАСТЬ :Слобода І. М., Григорчак В. І., Григорчак Г.Ф.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про звільнення  від проходження  ДПА, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти  у 2019/2020року навчальному році.

2.Про організацію  проведення учителями підсумкового оцінювання (поточного, тематичного, семестрового, річного, формувального )навчальних досягнень учнів в умовах карантину.

3.Про  організоване  завершення 2019/2020навчального року в умовах карантину.

4.Про організацію зарахування дітей до закладу  загальної середньої освіти у 2020 році.

1.СЛУХАЛИ:

Савик М. В., заступника директора школи, яка повідомила,про те,  що згідно наказу Міністерства  освіти і науки України від 30 березня 2020 року № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» здобувачів освіти 4 та 9 класів звільнено від складання ДПА.

ВИСТУПИЛИ:

Присяжнюк Г.Г., директор школи, яка зазначила, що навчальний рік для здобувачів освіти буде завершено за результатами підсумкового оцінювання, переведено до наступного класу та буде проведено випуск  9 класу.

УХВАЛИЛИ:

1.Звільнити у 2019/2020 н.р. від проходження  державної підсумкової атестації здобувачів освіти, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти.

1.1. Зробити запис у відповідних документах про освіту «звільнений»

2.СЛУХАЛИ:

Савик М. В., заступника директора школи, яка розповіла про проведення підсумкового оцінювання здобувачів освіти у 2019/2020 н.р.  в умовах карантину. Згідно листа Міністерства  освіти і науки України  №1/9-213 від 16.04.2020 року«Щодо  проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020року» у зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної  хвороби (СОVID-19), надано рекомендації щодо проведення поточного ,семестрового та річного оцінювання  в умовах  дистанційного навчання. Відповідно до рекомендацій листа МОН України, освітній процес триватиме далі дистанційно. Однак,слід спланувати кількість та обсяг завдань,контрольних заходів,технічних можливостей доступу до інтернет-ресурсів. З метою запобігання емоційному та фізичному перевантаженню слід укласти чіткі графіки проведення перевірочних робіт та оцінювання всіх видів.

ВИСТУПИЛИ:

Присяжнюк Г.Г., директор школи, яка повідомила,про необхідність   попереднього  надсилання графіка  проведення всіх видів  оцінювання  для ознайомлення  та з’ясування  наявності технічної можливості  виконати та надіслати завдання у зазначений термін. Галина Гаврилівна наголосила учителям про те, що слід  враховувати  принцип здоров’язбереження, запобігаючи фізичному перевантаженню учнів під час проведення перевірочних робіт; удосконалювати форми  дистанційного спілкування учителя та учня, використовуючи різні відео інструменти та технічні можливості; учитель має продемонструвати свій педагогічний такт і здібності, щоб зацікавити учнів навчальним матеріалом.

Гавадзин О.М.,класний керівник 5 класу ,яка повідомила про небажання  окремих учнів виходити на звязок з учителями та виконувати домашні завдання.

Вербінець М.М.,учитель інформатики,класний керівник 7 класу,яка наголосила на необхідності вчасного завантаження учнями виконаних завдань ,оскільки сайт школи має обмежений об’єм пам’яті і буде очищуватись у кінці робочого тижня.

Максимишин  І.М.,учителька української мови та літератури у 5-6 класах,яка розказала про труднощі щодо організації виконання учнями письмових робіт та віршів напам’ять.

Гільтайчук Л.В., учителька української мови та літератури у 7-9 класах,яка висловила своє занепокоєння щодо написання контрольних письмових робіт, повідомила про систематичне невиконання домашніх завдань окремими учнями 9 класу ( Куничаком Ігорем, Зазуликом Мар’яном ,Демчук Тетяною). 

УХВАЛИЛИ:

2.1.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Савик М.В.:

2.1.1.До 28.04.2020року укласти графік  дистанційного навчання   з 27.04 по 11.05.2020р.відповідно  розкладу уроків,планування кількості та обсягу  завдань  та контрольних робіт, виконання календарно-тематичного планування з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному та фізичному перевантаженню учнів.

2.1.2.До 30.04.2020року укласти графік проведення всіх видів оцінювання (в тому числі перевірочних робіт та усних опитувань з навчальних предметів)  з метою  недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу.

2.1.3.До 05.05.2020 року  укласти  гнучкий графік проведення контрольних робіт з навчальних предметів інваріативної частини  за II семестр 2019/2020 н.р., які провести в період з 12 по 26 травня 2020 року;

 У графіку передбачити :

·         Форму та вид оцінювання з кожного навчального предмета;

·         Необхідні для цього ресурси;

·         Дата та тривалість проведення оцінювання (для синхронного режиму);

·         Дату та час розміщення завдань, кінцевий термін та спосіб їх подання (для асинхронного режиму)

2.1.4.Забезпечити надсилання всім  учням графік  проведення всіх видів  оцінювання  для ознайомлення  та з’ясування  наявності технічної можливості  виконати та надіслати завдання у зазначений термін.

                          За 2 дні до проведення контролю.

                         Класні керівники ,учителі-предметники.

 

2.1.5. У випадку відсутності  технічної можливості  або технічного збою під час проходження оцінювання,коли  хтось з учнів не зміг  виконати завдання, передбачити для них інший спосіб  проходження оцінювання та пересилання матеріалів.                                                                        Учителі-предметники.

2.1.6. До  05.06. 2020р. розробити  графік видачі випускникам 9 класу  свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з урахуванням необхідності дотримання протиепідеміологічних  вимог.                              Заступник з НВР Савик  М.В.

2.1.7. Всі укладені графіки висвітлити на сайті школи на протязі 2-х днів.

                                                                         Заступник з НВР Савик  М.В.

2.2. Учителям-предметникам:

2.2.1.Провести оцінювання навчальних досягнень дистанційного навчання з урахуванням рекомендацій МОН України(лист Міністерства  освіти і науки України  №1/9-213від 16.04.2020 року «Щодо  проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020року»).

2.2.2. Здійснити підсумкове оцінювання 2019/2020н.р. з урахуванням очного навчання у I семестрі,січні –березні 2020року та результатів дистанційного навчання в період карантинних обмежень.

2.2.3.До 29.04.2020року укласти індивідуальний план проведення всіх видів оцінювання в умовах дистанційного навчання за відповідною  формою.

2.2.4.забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією.

2.2.5.організувати проведення окремих дистанційних консультацій для учнів, які хворіють або перебувають у режимі самоізоляції;

2.2. 6.Для учнів ,які не були охоплені дистанційним навчанням з різних причин, розробити індивідуальні навчальні плани щодо засвоєння пропущеного навчального матеріалу та організувати роботу з такими дітьми до 01.07.2020року або у новому 2020/2021 н.р.

2.3.Провести  оцінювання навчальних досягнень в умовах дистанційного навчання наступним чином:

2.3.1.Для учнів 1-2-х класів НУШ використовувати   формувальне та підсумкове (завершальне) оцінювання,яке здійснюється шляхом спостереження за поведінкою учнів в різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань.

2.3.2.Учителям 1-2 класів в умовах дистанційного навчання :

2.3.2.1.продовжувати застосовувати метод портфоліо: відслідковувати динаміку навчального поступу учнів за їх роботами, фотографії яких надсилаються батьками вчителеві через Viber , Googleclassroom.

2.3.2.1.Завершальне підсумкове оцінювання у 1-2-х  класах  НУШ здійснити  шляхом заповнення свідоцтва досягнень учнів за результатами виконаних ними робіт та  щоденника спостережень.

2.4.Для учнів 3-4-х класів початкової школи, 5-9 класів  базової  школи – провести поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.

2.5.Тематичні та семестрові підсумкові роботи,які було проведено в умовах дистанційного навчання під під час карантину,записати у класному журналі без зазначення дати їх проведення.

2.6.Підсумкову оцінку за семестр виставити з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку.                                                Учителі української та іноземних мов.

2.7.Підсумкове оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою  Бабія Дениса (3 клас)(педагогічний патронаж),Токарук Любомир (4 клас) здійснити з використанням технологій дистанційного навчання за процедурами, аналогічними до п.2.1-2.2.

                 Учителі початкових класів ,які здійснюють індивідуальне навчання.

 3.СЛУХАЛИ:

Присяжнюк Г.Г.,директорка школи, яка наголосила на організованому завершенні 2019 – 2020 навчального року в умовах карантину. Директором школи було зазначено те, що з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у 2019/2020 навчальному році не проводити масові заходи із залученням учасників освітнього процесу, у тому числі останній дзвоник та випускний вечір. Навчальний рік, згідно структури навчального року, затвердженої  наказом по школі від 30.08.2019,  буде завершено 29 травня 2020 року.

ВИСТУПИЛИ:

Гавадзин О.М.,класний керівник 5 класу ,яка повідомила про небажання  окремих учнів виходити на звязок з учителями та виконувати домашні завдання.

Вербінець М.М.,учитель інформатики,класний керівник ,яка наголосила на необхідності вчасного завантаження учнями виконаних завдань ,оскільки сайт школи має обмежений обєм памяті.

Тимчук М.І.,класний керівник 9 класу ,яка висловила свої хвилювання щодо проведення останнього дзвоника і випусконого вечора для 9 –класників.

УХВАЛИЛИ:

3.1.Розробити план заходів щодо організованого закінчення  2019/2020 навчального року та подати на затвердження  директору школи до 04.05.2020 року 

                     Заступник з НВР Савик  М.В.,педагог-організатор Тимчук М.І.

3.2.Відповідно до структури      навчального року  Одаївської  загальноосвітньої  школи I-II ступенів, затвердженої наказом  №120 від 30.08.2019 року,  завершити  навчальний  рік  у школі  29 травня 2020 року.

3.3.З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у 2019/2020 навчальному році не проводити масові заходи із залученням учасників освітнього процесу, у тому числі останній дзвоник та випускний вечір.

3.4.До 29.05.2020р. виставити  річне  оцінювання   з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.

3.5.Учителям 1-2 класів оформити свідоцтва досягнень(завершальний етап) до 15 червня та надіслати у зручний для батьків та вчителя спосіб.

3.6.Класним керівникам 3-7 класів заповнити табелі навчальних досягнень учнів до 15 червня  2020року та надіслати у зручний для батьків та вчителя спосіб.

3.7.Класному керівнику 9 класу Тимчук М.І. оформити свідоцтва про здобуття базової середньої освіти до 12 червня ,видати згідно визначеного графіку не пізніше 15 червня 2020року.

3.7.1.Забезпечити організацію розрахунку середнього бала свідоцтва про базову загальну середню освіту випускників 9-их класів відповідно до листа МОНУ від 28.04.2012 року  № 1/9-326.

3.8.Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-8-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно;

                              Заступник з НВР Савик  М.В.,учителі- предметнки.

3.9.Завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень.

                 Заступник з НВР Савик  М.В.,учителі –предметники,класні керівники.

3.10.передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.

                                                                                           Учителі-предметники.

3.11. Класним керівникам 3-9 класів :

3.11.1. До 12.05. 2020 р. з’ясувати хто з учнів і з яких причин не зміг долучитися до здійснення дистанційного навчання ,не був охоплений поточним оцінюванням через невиконання завдань ,оформити це повідомленням на ім’я директора школи.

4.СЛУХАЛИ:

Присяжнюк Г.Г.,директорку школи ,яка повідомила про те ,що  відповідно до статті 9 Закону України «Про повну загальну середню освіту» рівний доступ до здобуття повної загальної середньої освіти забезпечується шляхом визначення правил зарахування до закладів освіти, які  визначено Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016 (далі – Порядок зарахування). Згідно цих правил   строк прийому заяв не може бути меншим одного місяця. Фактично мінімально можливий термін  подання необхідних документів має бути встановлено з 30 квітня по 31 травня.

        Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 17 березня 2020 року № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (СОVID)-19)»  з дня оголошення карантину зупинився  перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг.  З метою дотримання протиепідеміологічних вимог  МОН України рекомендує організувати прийом документів, необхідних для зарахування, після припинення карантину.

ВИСТУПИЛИ :

ВОЛОШИН Р.В.,вихователька дошкільної групи,яка повідомила про результати опитування батьків у телефонному режимі щодо можливого подання  документів про зарахування учнів у 1 клас та вихованців у дошкільну групу.

УХВАЛИЛИ:

4.1.Оголосити строки прийому документів про зарахування  учнів у 1 клас та вихованців у дошкільну групу з 30 квітня до 31 травня

4.2.Подання документів необхідних для зарахуванняорганізувати після припинення карантину.

4.3.Оприлюднити дану інформацію впродовж двох робочих днів з дня їх прийняття на вебсайтах закладу загальної середньої освіти.  

 

 

 

 

                   Голова педради:                                 Г. Присяжнюк

              

            Секретар:                                                       Л.Гільтайчук   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учителів ,

які брали участь у засіданні педагогічної ради в  дистанційному режимі:

1.      Арабчук Галина Марянівна  

2.      Блажків Осана Василівна

3.      Вербінець Марія Миколаївна

4.      Волошин Руслана Володимирівна

5.      Гавадзин Оксана Михайлівна

6.       Івасюк Наталія Іванівна

7.      Савик Мирослава Василівна

8.       Савик Юлія Григорівна

9.      Савіна Лариса Василівна

10.  Тимчук Марія Іванівна

11.  Максимишин Ірина Миколаївна

12.  Мельник Людмила Михайлівна

13.  Фицик Михайло Любомирович.

14.  Гільтайчук Леся Володимирівна

15.   Присяжнюк Галина Гаврилівна

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...