Індивідуальний план
самоосвіти учителя біології і хімії Гавадзин
О. М.
(на період карантину з
12.03 по 03.04)
№п/п
|
Дата, час
|
Зміст виконаної
роботи
|
Примітка
|
1
|
12.03
(09.00-15.00)
|
1. Робота з шкільною документацією .
2. Робота з календарно-тематичним плануванням .
3. Опрацювання методичних рекомендацій щодо
організації
навчального процесу за допомогою
дистанційних
технологій.
|
|
2
|
13.03
(09.00-15.00)
|
1. Консультація для батьків учнів 5 класу.
(Навчання в
дистанційній формі). Співпраця з
батьками з
питань контролю за виконанням
завдань
дистанційного навчання.
2. Організація створення групи «5 клас»,
приєднання всіх
вчителів та учнів класу.
3. Робота з календарно-тематичним плануванням
(Теми для дистанційного навчання учнів)
4. Розробка і розміщення завдань для учнів .
|
|
3
|
16.03
(09.00-15.00)
|
1. Складання
тематичних завдань .
2. Розробка і
розміщення тематичних завдань для
учнів
згідно розкладу (9 клас хімія, 7 клас
біологія, основи
здоров’я,5клас основи
здоров’я,
природознавство.
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які
потребують
допомоги під час навчання в
дистанційній
формі.
|
|
4
|
17.03
(09.00-15.00)
|
1. Підбір
матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розробка
тестових завдань
3. Розміщення
завдань для учнів.
4. Консультація для
батьків учнів ( Навчання в
дистанційній формі)
|
|
5
|
18.03
(09.00-15.00)
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу.
2. Розробка і розміщення завдань для учнів
(7 клас біологія, хімія; 9 клас
біологія, екологія, 6
клас
біологія, 5 клас природознавство)
|
|
6
|
19.03
(09.00-15.00)
|
1. Індивідуальні консультації для учнів.
2. Розробка тестових завдань
3. Розробка і розміщення завдань для учнів
(7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я;
6 клас біологія)
|
|
7
|
20.03
(09.00-14.00)
|
1. Розробка і розміщення завдань для учнів (6 клас
біологія, 6 клас курс «Аптека
природи»; 9 клас
біологія)
2. Складання плану роботи у період весняних
канікул.
|
|
8
|
23.03
(09.00-14.00)
|
1. Інструктаж безпечної поведінки учнів під час
весняних канікул (інструктаж для учнів 5 класу)
( в дистанційній
формі)
2. Опрацювання фахової літератури .
3. Упорядкування дидактичного матеріалу з хімії.
4. Опрацювання матеріалів до теми:
«Методика розвитку критичного
мислення.»
|
|
9
|
24.03
(09.00-14.00)
|
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури
«Сучасні підходи успішного розвитку
творчих
здібностей школярів» .
2. Перегляд навчального курсу “Карантин: онлайн-
сервіси для вчителів ”
3. Індивідуальні консультації для учнів.
|
|
10
|
25.03
(09.00-14.00)
|
1. Розробка
інтегрованого уроку для учнів 9 класу
з хімії і біології за
темою «Вуглеводи. Глюкоза й сахароза. »
2. Опрацювання додаткової літератури .
3. Опрацювання інноваційних методів навчання.
Компетентнісно орієнтована освіта.
|
|
11
|
26.03
(09.00-14.00)
|
1. Систематизація матеріалів.
2. Підготовка конспектів уроків
3. Опрацювання інструкцій та методичних
рекомендацій щодо проведення ДПА
|
|
12
|
27.03
(09.00-14.00)
|
1. Розробка дидактичних матеріалів з біології 9
клас .
2. Підготовка завдань для повторення з біології у 9
класі.
|
|
13
|
30.03
(09.00-15.00)
|
1. Розробка і розміщення завдань для учнів( 9 клас
хімія; 7 клас біологія, основи
здоров’я; 5 клас
природознавство, основи здоров’я)
2. Упорядкування роздаткового матеріалу з біології
9 клас.
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури.
4. Індивідуальні консультації для учнів.
|
|
14
|
31.03
(09.00-15.00)
|
1. Підготовка конспектів уроків.
2. Підбір завдань для учнів 9 класу з біології в
умовах навчання дистанційної
форми.
|
|
15
|
01.04
(09.00-15.00)
|
1. Розробка і розміщення завдань для учнів (7 клас
біологія, хімія; 9 клас біологія,
екологія; 6 клас
біологія, 5 клас природознавство).
2. Підбір завдань для учнів 9 класу з хімії в умовах
навчання дистанційної форми.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час
навчання в
дистанційній формі.
|
|
16
|
02.04
(09.00-15.00)
|
1. Розробка і розміщення завдань для учнів.
2. Підготовка
конспектів уроків
3. Розробка і розміщення завдань для учнів
(7 клас хімія; 9 клас хімія, основи здоров’я;
6 клас біологія)
|
|
17
|
03.04
(09.00-15.00)
|
1. Розробка і розміщення завдань для учнів(6 клас
біологія,
6 клас курс «Аптека природи»; 9 клас
біологія).
2. Корегування календарно – тематичного
планування.
3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів та
засвоєння матеріалу.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар