3.25.2020


Тематичні завдання
за навчальними програмами
для учнів 4 класу
учителя початкових класів Блажків О. В.

Дата
  
п/п
Тема вивчення
Джерела інформації (підручник, посібник, Інтернет-ресурси)
Практична робота
за 12.03
1
Безпека дорожнього руху
Основи здоровя:  за підручником І.Д.Беха,
Інтернет-ресурси

с.106-109 ознайомитися з інформацією у підручнику, переглянути презентацію та відео за посиланням https://youtu.be/PNJYPJLpyD0

2
Г. Тютюнник «Біла мара» (продовження)
Літературне читання: за підручником               В.О Науменко
прочитати другу частину оповідання «Біла мара» , с.126-128

3
Передбачай наслідки своїх вчинків
Я у світі: за підручником Н. Бібік
прочитати на с.115-118, скласти коротке оповідання про вигаданого героя
13.03
1
Поділ тексту на частини, складання плану до оповідання Г.Тютюнника «Біла мара»
Літературне читання: за підручником              В.О Науменко; розробка тестових завдань
скласти план до другої частини оповідання «Біла мара», виконати тестові завдання





2
Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділення
Математика:                             за підручником                 М. В. Богдановича,
 Інтернет-ресурси
переглянути відео за посиланням  https://youtu.be/tDZFwEiK-ZM ; с.138-139, знайти значення виразів  № 860, № 861, розвязати задачу №862, повторити ділення з остачею №863 або №864 (за вибором)

3
Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру
Українська мова:                  за підручником                           М. Д. Захарійчук
пригадати вивчене про дієслово, виконати вправу 319, вправу 320 на с.141

4
Які види ґрунтів є в Україні?
Природознавство:              за підручником                   І. В. Грущинської, презентації
с.144-146, відповіді на питання, робота у зошиті, переглянути скинуті презентації
16.03
1
Урок позакласного читання. Байки. Мораль байки

Літературне читання:
Перлинка (навчальний посібник)
с.129-132, прочитати байку Езопа «Коза і пастух», дати відповіді на питання; прочитати байку                     Л. Глібова «Лебідь, Щука, й Рак»; розглянути ілюстрації

2
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення
Математика:                         за підручником                 М. В. Богдановича
с. 139-140, обчислити вирази № 869, розвязати задачу № 870, виконати № 874, №875

3
Неозначена форма дієслова (початкова форма)
Українська мова:                за підручником           М. Д. Захарійчук
виконати вправу 323 на с.142, ознайомитись з правилами на с.142, 143, вправа 325, вправа 326
17.03
1
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділен­ня. Рівняння
Математика:                        за підручником                 М. В. Богдановича
с.140-141, № 877, розвязати рівняння                     № 879, задача № 880,                  № 883, № 884

2
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами
Українська мова:                 за підручником                        М. Д. Захарійчук
розглянути таблицю на с.144, виконати вправу 329, вправа 330, вправа 331 на с.145
18.03
1
Байки. Є.Гребінка «Лебідь і гуси».                      П. Глазовий «Неволя», «Щедрий дарунок»
Літературне читання: Перлинка (навчальний посібник)
с.132-135,читати виразно, ознайомитися з біографією Є. Гребінки,    П. Глазового; вивчити напам’ять байку «Неволя»  

2
Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділен­ня з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій
Математика:                       за підручником                 М. В. Богдановича
с.141-142, обчислити вирази № 885, № 886, розв’язати задачу № 887,  розв’язати рівняння         № 888,  № 891

3
Про що «розповідає» карта природних зон України?
Природознавство:        за підручником                   І. В. Грущинської
с.147-148 прочитати і дати відповіді на питання, робота з картою природних зон України
19.03
1
Рух на перехресті, майдані
Основи здоровя:  за підручником І.Д.Беха
прочитати на с.110-113, переглянути ілюстрації, запамятати основні правила переходу дороги на перехресті

2
Героїчна п’єса-казка. Неля Шейко-Медведєва «Капосники і капосниці»
Літературне читання: Перлинка (навчальний посібник)
с.139-147 прочитати пєсу,  фрагмент пєси прочитати в особах

3
За скоєне відповідають перед законом  
Я у світі: за підручником Н. Бібік
опрацювати матеріал на  с. 118-122, придумати кінцівку до оповідання «Сон Сергійка», розгадати ребус
20.03
1
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
Літературне читання: Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах
опрацювання творів  (на вибір)

2
Ділення виду 45780: 60 і 299600 : 700. Задачі на рух
Математика:               за підручником                 М. В. Богдановича
с.142-144  № 895 (усно), обчислити вирази № 897, розвязати задачу № 898

3
Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу
за родами (в однині) й числами
Українська мова:       за підручником                        М. Д. Захарійчук
ознайомитись з правилами на с.146-147, вправа 333, вправа 334

4
Яка природа в Поліссі?
Природознавство:      за підручником                   І. В. Грущинської
опрацювати матеріал на  с. 149-151, переглянути відео за посиланням  


Немає коментарів:

Дописати коментар

Днь Соборності України

У нашій філії відбулася урочиста інформаційна лінійка, присвячена Дню Соборності України – дню, що символізує єдність нашого народу та непох...