«Я побачив ангела у шматку мармуру
і мені захотілося звільнити його»
(Мікеланджело)
Засідання педагогічної ради 11 січня 2019року
Ми живемо в період «складного суспільства» середини XXI cтол.,у якому головну роль відіграють нові технології,доступність і велика кількість інформації, віртуальність і мобільність,нові знання,інтеграція наукових галузей, створення екоорієнтованої цивілізації. Сьогодення поставило великі виклики перед школою та учителем зокрема. Вже стало зрозумілим ,що однієї професії на все життя більше немає. Це означає,що людина повинна постійно навчатися і переучуватися,аби відчувати себе комфортно в морі сучасного життя . Нам потрібне спеціальне спорядження –нові ключові уміння (критичне мислення,креативність,формування власної думки та прийняття рішень, комплексне вирішення проблем,емоційний інтелект і т.п).
Формування ключових умінь як запорука життєвого успіху є визначальною темою для педагогічного колективу. Ми не можемо сьогодні вчити дітей так, як учили вчора. Тому звичайний комбінований урок це вже вчорашній день. На засіданні педагогічної ради учителі обговорили нові підходи до навчання. Узагальнюючи підсумки роботи педагогічного колективу за I семестр 2019року відзначено рівень успішності здобувачів освіти серед 3-9 класів :100% успішності мають 3,4,5,6,7 класи,проте якість успішності найвища у 4 класі –становить 90%.
Велика увага у ЗЗСО приділяється соціально-педагогічній роботі з дітьми з особливими потребами,дітьми ,що опинились у складних життєвих обставинах (Соціальний педагог Вербінець М.М.) Обговорено питання відвідування учнями навчальних занять,виховної та право виховної роботи,відзначено досягнення і труднощі у діяльності шкільного самоврядування ( Педагог-організатор Тимчук М.І.). З метою удосконалення освітнього середовища та освітнього процесу ЗЗСО до вимог Закону України «Про освіту» та сучасних потреб важливим є завдання розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Визначені пріоритетні завдання педагогічного колективу у цьому напрямку.
Немає коментарів:
Дописати коментар