Всі педагоги початкових класів взяли активну участь у проведенні тижня, який за змістом і проведенням був творчим та пiзнавальним.
Тиждень проходив згiдно складеного плану, під девізом «Ми за здоровий спосіб життя». Протягом тижня було проведено вiдкритi уроки у кожному класi.
Зокрема: ранкова зустрiч у 1 класi з інтегрованого курсу Я дослiджую свiт за темою «Як зимує природа» (учитель Григорчак Г.Ф.), урок читання та iнсценiзацiя казки «Колобок» у 2 класi за темою «Народнi казки» (учитель Слобода I.М.), урок математики у 3 класi «Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачi на знаходження периметра» (учитель Блажкiв О.В.) та інтегрований урок з основ здоров’я i я у свiтi у 4 класi за темою «Дружба i здоров’я. Побудова дружніх стосунків. Будьте дружелюбними!» (учителi Савик М.В.i Савик Ю.Г.)
Також, протягом тижня учні переглянули та обговорили мультфiльми з серiї «Як дбати про своє здоров’я» (уроки Тiтоньки Сови), брали участь у екологiчних іграх та вiкторинах, конкурсi «Краща фiзкультхвилинка тижня».
У кiнцi тижня вiдбулося засідання МО початкових класів з підведення підсумків Тижня початкової освіти та обговорення питання «Початкова школа в умовах змiн (нові форми, методи, технології навчання у початковiй школі), оскiльки, нині постає потреба у визначеннi резервів підвищення ефективності освітнього процесу на засадах компетентнiсного пiдходу i розкритті механізмів їх використання у професiйнiй діяльності педагогів. Як свідчать результати аналiзу сучасної практики, ефективнiй реалізації компетентнiсного пiдходу в навчанні молодших школярів спряють змiни пiдходiв до підготовки i проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування,конструювання на засадах міжпредметної інтеграції).
Немає коментарів:
Дописати коментар